Minkä tasoista naista voin tavoitella?
Pituus 180 cm, paino 77kg, tulotaso keskituloinen, AMK (merkomoni). Siis mihin mahiksia asteikolla 1-5?
Kommentit (38)
Ihan mihin hyvänsä asteikolla 1-5 noilla tiedoilla. Mitkä sitten mahikset riippuvat siitä mitä tulee tuon päälle eli huumorintaju, äly, luonne, harrastukset, itsetunto, mustasukkaisuus, väkivaltaisuus ym. Voivat joko lisätä mahiksiasi parempaan suuntaan tai vähentää niitä ja tiputtaa sinne ykköstasolle. Noilla tiedoilla arvelisin että saat naisen tasolta 3-5 eli samalta tasolta mitä olet itsekin.
Unohda Ap nuo typerät "tasot". Naiset eivät käyttäydy aina niinkuin me miehet kuvitellaan.
Ole oma itsesi ja ota rennosti.
Sellainen mies joka kuvittelee tuossa olevan naisten mielestä tärkeät tiedot tuskin tulee saamaan minkäänlaista naista elämäänsä.
t. toinen mies
Vierailija kirjoitti:
Maalta joku onneton ruppana.
Eihän aloittaja kertonut olevansa maalta.
Vai että ihan "AMK (merkomoni)" :' DDDD Mikäs se sellanen on?
0, jos täytyy tosissaan kysyä muilta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin nämä "tasot" edes perustuvat?
Oma tasoni tinderissä on 10 vuotta vanhemmat ja yli 100 kiloiset naiset. Toivoisin, että nainen ei painaisi lähes 20 kg enemmän kuin minä.
Unohtakaa ne tinderit.
Minkä tasoiset sun jutut on? Tiedätkö että on lähes mykkiä möllöttäjiä, jotka istuu tietokoneella mitään puhumatta versus hauskoja seuramiehiä, jotka saa kaikki ympärillään hyvälle tuulelle. Miten ihmeessä voisimme tietää tuon kuvauksen perusteella jaksaako sinua kukaan katsella nurkissaan?
Vierailija kirjoitti:
Merkonomi ei oo AMK tutkinto. Tarkoitat varmaan tardenomia? =D
Tardenomikaan ei oo tutkinto. Tarkoittanet Tardisnomia, se on BBC:n tutkinto.
Mulla on melkomoni-tutkintö. Tasonko sillä saavutan?
Vierailija kirjoitti:
Merkonomi ei oo AMK tutkinto. Tarkoitat varmaan tardenomia? =D
Ettei vaan olisi retardenomi...
Vastaan ihan vakavissani, koska provoilusi taustalla todennäköisesti haluaisit oikeasti parisuhteen:
Älä mieti, minkä tasoista naista sinun pitäisi/kannattaisi/ei pitäisi tavoitella. Sen sijaan elä, pidä hauskaa, nauti elämåstä, tutustu uusiin ihmisiin, harrasta, ole aktiivinen. Ennemmin tai myöhemmin kiinnostut jostain naisesta, ehkä ihastutkin. HÄNTÄ sinun kannattaa tavoitella.
No mulla 168/100 ei-kauniilla naisella on akateeminen, komea 195/89 mies eli.... kai sä hyvällä tuurilla jonkun saat, mutta tuskin hoikkaa.
Eihän noi kerro yhtään mitään. Vastaus voi olla mitä tahansa välillä -5-50.
Noilla spekseillä olen itsekin varustettu, joten sanoisin, että 5+ tasoisen.
Oma tasoni tinderissä on 10 vuotta vanhemmat ja yli 100 kiloiset naiset. Toivoisin, että nainen ei painaisi lähes 20 kg enemmän kuin minä.