Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho! Appiukolla näytti olevan posliiniksi ajeltu kikkeli.

Vierailija
07.10.2013 |

Oltiin perheen kanssa viikonloppuna laittamassa mökkiä talvikuntoon, uitiin ja saunottiin.

Appiukko hyppäsi munasillaan saunasta lampeen, jäin suu auki tuijottamaan MIten 67 vuotias mies ajaa pallinsa paljaaksi? Yöks! : x

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä siinä on niin yöks? Jos olisi ollut haivenet mukana, olisitko sanonut naminam?

Vierailija
2/10 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin siksi kun tiesin että katselisit

t: appiukko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 16:34"]

Oltiin perheen kanssa viikonloppuna laittamassa mökkiä talvikuntoon, uitiin ja saunottiin.

Appiukko hyppäsi munasillaan saunasta lampeen, jäin suu auki tuijottamaan MIten 67 vuotias mies ajaa pallinsa paljaaksi? Yöks! : x

[/quote]

Vai suu auki tuijotit appiukon vehkeitä... 

Mitäs oikeasti puuhasittekaan? , taisit ottaa appiukolta poskeen...

Vierailija
4/10 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh hehee..Tuliko mieleen että ne voi iän myötä harventua? Mun äidillä ei ainakaan niin tuuheat pimppikarvat  ku nuorempana ja sillä ikää 52 v.

Vierailija
5/10 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 16:38"]

Heh hehee..Tuliko mieleen että ne voi iän myötä harventua? Mun äidillä ei ainakaan niin tuuheat pimppikarvat  ku nuorempana ja sillä ikää 52 v.

[/quote]

hyi mikäs pervopena siellä kirjoittelee

Vierailija
6/10 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 16:38"]

[/quote]

hyi mikäs pervopena siellä kirjoittelee

[/quote]

Sepä juuri:DD

Vierailija
7/10 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei varmaan ole ajellu, ne on vaan tippunu pois, ja nekin vähät mitä voi olla jäljellä ei näy ku ne on harmaita.

Vierailija
8/10 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä posliini on miehillä ihana. En mitään risukasaa haluaisi katsella. Toisaalta en haluaisi nähdä appiukkoni vehkeitä olivatpa ne karvaiset tai kaljut..

Vierailija
9/10 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuvittelen kikkelin jossa kasvaa karvoja:DD

Vierailija
10/10 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini on ehdoton. En edes muista, koska olisin viimeksi pannut karvamunaa. Mutta mun miehet onkin olleet nuoresta asti aktiivisia urheilijoita... karvat jää munasyndien väliin, joten ihan käytännönsyistä on sheivaaminen alkanut ja onneksi 40v mieheni edelleen sheivaa, vaikka nykyään onkin "vaan" valmentaja. Sanoo itekin, ettei halua karvapehkoa itselleen kasvattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä