Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Oletko vaihtanut nimesi? Etu tai sukunimen? Onko helppoa?
03.09.2020 |
Kiinnostaa minua tuo sukunimen vaihto, et ottaisin omasta suvusta toisen nimen.
Kommentit (3)
On helppoa, otin äitini sukunimen aikuisena. Toki se maksoi jonkun verran ja kaikki kortit pitää uusia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
On helppoa jos on lähisuvusta se nimi jonka aiot ottaa. Jos on monen sukupolven takaa niin sitten tarvitsee enemmän selvitystä.