Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on pettämättä vain kiinnijäämisen pelon ja mahdollisten haittavaikutusten takia?

Vierailija
03.09.2020 |

Minä nimittäin voin rehellisesti myöntää, että olen. Ja kääntäen: jos tietäisin 100% varmasti etten jäisi kiinni eikä olisi riskiä avioliiton kaatumisesta tuohon, talousvaikeuksista ym. niin takuuvarmasti pettäisin aina tilaisuuden tullessa. Tavallaan aika puhutteleva havainto itsestä. Ja veikkaan, että suurimmalla osalla ihmisistä pettämättäjättämismotiivi on samalla tavalla aika järkiperäinen eikä millään muotoa ylevä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi samoin ajatteleva.

Vierailija
2/6 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tarvetta pettää, itseänikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn työni puolesta ulkomaanreissuilla (tai siis kävin entisessä maailmassa...) keskimäärin 8 kertaa vuoteen. Näillä reissuilla tulee oltua vieraiden kanssa silloin tällöin. Mitään riskiä kiinnijäämiseen ei ole eikä myöskään mitään haittavaikutuksia omaan avioliittoon. 

Vierailija
4/6 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni puoli vuotta sitten laivareissulla. Alkuun olin aivan paniikissa ja rikki, kun tajusin mitä kaikkea voin menettää kiinnijäämisen myötä. Nyt, kun aikaa on kulunut ja tajuan etten enää tulee jäämään kiinni, ei kyllä tunnu missään. Eli kaipa minä olen tuollainen ihminen.

Vierailija
5/6 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se pettämistä, jos tekee jotain takuuvarmasti? Eikö se ole ennemminkin odotusten täyttämistä?

Vierailija
6/6 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kukaan anna pillua, ei edes avokki, ei ole mitään mistä voisi jäädä kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi