Mies lähdössä Helsinkiin työmatkalle näkeekö Jyväskylä- Helsinki pystynkö katsomaan tiekameroistsa että hän todellakin menee Helsinkiin
Epäilen että menee jonkun hupakon luokse, niin ja kuinka tarkoija ne kamerat on näenkö onko hupakko mukana.
Kommentit (39)
Puhutteko koirastanne vai miehestänne? Koirien kiinnipitoaika, miksi olette laittaneet miehenne myös liekaan ? Set them free !!
Vierailija kirjoitti:
Tilaat johonkin Helsinkiläiseen liikkeeseen jonkun tavaran noudettaviksi kun kerran miehesi sopivasti menee sinne päin.
Ketjuhan on kokonaisuudessaan provoamista, mutta tämä on sinänsä ihan tyypillist, että työmatkalla pitäisi ehtiä sitten etsiä jokin erikoisliike ja hakea sieltä jotain erikoista. Tämä kun niin paljon kätevämpää (ja halvempaa) kuin tilata sama tuote suoraan kotiin/ lähipostiin.
Pahaimmillaan tämä liike on auki tyyliin 10 - 18 ja tämän saman aika on varattu just niihin työtehtäviin tai sitten joudut ajelemaan kaupungin toiselle puolelle/ keskustaan lähtöpäivänä ja parkkimaksuihin menee jo enemmän kuin postimaksuihin.
Mutta selitäpä tämä sitten kotona.
Mitä sitten jos käy vähän tuulettumassa. Et parempaa löydä ja minä palaan aina takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on saatavilla sellainen sovellus puhelimeen, mikä paritetaan auton kanssa ja sen jälkeen voi katsoa missä auto on parkissa (liikkuvan auton sijaintia ei näytä). Loistava vakoiluohjelma siis.
Toimiiko tämä muls vuoden 1996 mallia olevan ”väyrysmersun” kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gps-paikannin autoon, niin teki minun mieheni.
Miten sait miehen asentamaan GPS:n autoonsa?
Ei ku hän laittoi sen minun autooni että tietää missä menen. Eli ap:lle, laita se miehesi autoon.
Toki, muru, toki voit seurata tiekamerasta. Vinkki: Helsingissä on myös paljon valvontakameroita joten hyvässä lykyssä voit seurata tilannetta tarkemminkin.
Jos tämä olisi vakavasti otettava aloitus vastaisin että jos et kerran luota siihen mieheesi tuon vertaa, niin miksi olette edelleen yhdessä?
Mikset mene auton takakonttiin piiloon, muista ottaa näkkäriä evääksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene auton takakonttiin piiloon, muista ottaa näkkäriä evääksi.
Ja raikkaita voileipiä kylmälaukkuun.
Mahdotonta. Asenna Googlen Family Link sen puhelimeen niin voit seurata kartalta missä se liikkuu.
Itse hakkeroiduin sotilassatelliittiin ja seuraan sieltä vaimoni liikkeitä globaalisti.
Pukeudu popliinitakkiin, peruukkiin ja aurinkolaseihin. Vuokraa auto, jottei miehesi tunnista autoasi . Köröttele miehesi perässä ja näet mitä hän touhuaa. Varaa mukaasi myös Munsalan kansallispuku, ettet joudu noloihin tilanteisiin takki ylläsi sisätiloissa.
Onnibussilla pääsee helsinkiin Jyväskylästä. On halvempi kuin auto.
Bussilippu tai kun loppu on edullisempi jkl-hki välillä, kuin oman auton käyttö.
Suosittelen.
Niin niitä helsinkiläisiä herkkuja... Eipä tule nyt mieleen mitään mitä ei muualta saisi. Ehkä joku Veijo Votkinin makkara? Porvoossa käyvälle olisi helppo, pyytää muutamia erilaisia rasioita Brunbergin suukkoja, niitä en ole kaikkia erilaisia nähnyt muualla kuin niiden omassa myymälässä.
Ai niin, sinähän oletkin Porvoosta, joten tiedät tämän kyllä.
Jos suhteessa ei ole luottamusta, mitä järkeä siinä on roikkua? Alahan katsella itsellesi jotain uutta suuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gps-paikannin autoon, niin teki minun mieheni.
Miten sait miehen asentamaan GPS:n autoonsa?
Ei ku hän laittoi sen minun autooni että tietää missä menen. Eli ap:lle, laita se miehesi autoon.
Eikös toi oo laitonta?
Juu soitat tielaitokselle ja pyydät nauhoja tulemaan, varaudu vain siihen että sieltä tulee sitten aika paketti postissa.