Salaiset ajatukset
Joskus, erinäisiä vuosia sitten olin vaimoni siskon mökillä. Kävimme saunassa miehet ensin, naiset sitten. Saunomiseen kuului myös uinti, alastomana tietenkin. Olin kuitenkin tottumaton esiintymän alasti vieraiden naisten läsnäollessa ja niinpä minulle tulikin melkoinen seisokki, koska vaimot olivat siinä rannalla katsomassa, kun miehet uivat. Koin tilanteen jotenkin kiihottavana enkä kyennyt stondista estämään.
Sama jatkui sitten vielä kun kävin hakemassa laiturilta vesiämpärin saunaan. Kalu jäykkänä sitten kanniskelin ämpäriä. Eipä siitä kukaan mitään sanonut kuitenkaan.
Sitten tuli naisten vuoro saunoa. Istuin laiturilla vaatteissa, kun vaimoni sisko tuli siihen istumaan aivan nakuna noin kolmen metrin päähän. Ja avasi sylinsä niin, että minulle tuli suora näkymä hänen pilluunsa. Eikä siinä mitään vikaa ollutkaan, päinvastoin. Minulle oli epäselvää, että oliko tämä heillä aivan tavallista avointa käytöstä vai sainko minä siinä kiitoksen osoittamastani kiinnostuksesta aiemmalla seisokillani. Halusin tulkita, että ehkä kyse oli vähän molemmista - molemminpuolista exhibitionismia.
Olin niin vaikuttunut tästä näystä, että myöhemmin käytin tuota mielikuvaa apunani masturboidessani. En (tietenkään?) ole tästä mitään puhunut vaimolleni. Ehkei hän sitä ymmärtäisi. Olemme kuitenkin olleet yhdessä jo yli 20 vuotta ja olen aina ollut hänelle uskollinen. Ja seksikin sujuu ymmärtääkseni molemminpuoliseksi tyydytykseksi.
Kysyisin kuitenkin: onko muilla (miehillä, naisilla) joitain vastaavia mielen sopukoissa piileviä salaisia juttuja? Miten se vaikuttaa elämäänne, onko tuollainen johtanut myös johonkin vaikutukseen tosielämässä?
Itse en usko, että mitään tapahtuu koskaan tämän johdosta, vaikka onhan näitä esimerkkejä, joissa vaimon siskoa on sitten naitu myös käytännössä - vaikkapa Juhani Aho. Itse en halua pilata toimivaa suhdetta vaimooni vaikka edelleen tiettyä hytinää onkin siskon suhteen. Mutta jääköön mielikuvaharjoitukseksi.
Arvaan, että saan osakseni paheksuntaa. Löytyykö muita kommentteja?
Jaa,
onkohan tämä provo. Eihän tuollaista tosielämässä selvin päin tapahtune? Ja alkoholia ei mainita lainkaan.
Taitaa olla jonkun opiskelijan (mies tai jopa nainen?) päiväuni- tai mielikuvitusharjoitelma.