Kuinka hemmetin kauan tuo maria jungner jaksaa puida avioeroaan?!?
Kyllästyttää kun joka tuutissa jauhaa ja jauhaa! Ensin jauhettiin kuinka löysivät toisensa ja kuinka ihmeellisen rakastuneita olivat, sitten jauhetaan vuosikausia avioerosta....:/
Kommentit (20)
nainen/mies pitää eroa julkisuudessa niin kauan kun siitä jotenkin hyötyvät tai pystyvät toisen elämää haittaamaan....
Tai sitten kun löytävät uuden näiden lehtijuttujen avulla (vrt Tarja Smura).
Mä haluaisin kanssa itsestäni muutamia herutusaukeamia naisten- ja iltapäivälehtiin: "Selvisin erosta" "Kaipaan rakkautta" "Olen niin yksin" "Olen valmis uuteen suhteeseen" "Haluan että mies on miehekäs" jne jne
Mutta eikös lehdet kirjoita sitä mikä lukijoita kiinnostaa ja ei kai ketään oikeasti enää kiinnosta nuo kaksi hörhöä.....!
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 11:43"]
Tai sitten kun löytävät uuden näiden lehtijuttujen avulla (vrt Tarja Smura).
Mä haluaisin kanssa itsestäni muutamia herutusaukeamia naisten- ja iltapäivälehtiin: "Selvisin erosta" "Kaipaan rakkautta" "Olen niin yksin" "Olen valmis uuteen suhteeseen" "Haluan että mies on miehekäs" jne jne
[/quote]
Aivan! Onko näkyvämpää seuranhakuilmoitusta kuin iso virheettömän kauniiksi photoshopattu kuva lehtien kannessa, tunteikasta mutta "silti niin aikuista ja järkevää puhetta ilman mustamaalaamista" sivu kaupalla ja tietysti se soidinhuuto "mä olen niin vapaa, haluan niin löytää miehen, olen niin arka itse tekemään aloitteen, tule siis ja poimi mut!"
Julkisuudenkipeä nainen. Katotaan vaan, niin Jungner-nimestä ei luovu, vaikka mitään päteviä tekosyitä sen pitämiseen ei ole (kuten yhteiset lapset, kymmeniä vuosia tullut tunnetuksi nimellä, tehnyt uraa nimellä kuten vaikka tutkijat/kirjailijat/artistit). Eukko tulee olemaan Jungner. Hyvä jos malttaa luopua mennessään aikanaan näyttävästi uudelleen naimisiin. Ainakaan ei ota miehekseen mitään Möttöstä ;)
Varmasti kauemmin kuin koko liittto kesti :-(
Mäpä näin Marian torstaina Ikeassa. Oli kauhean siro ja laitettu.
Eihän ne oo edes eronnut. Mikael veti kakkosvaiheen hakemuksen pois kahden tunnin päästä sen jätöstä
Mutta eikös se sitten viety takaisin parin päivän päästä?
Ei-alkoholiongelmaiset Matti ja Mervi? Kyllä tätä vääntöä vielä kymmenisen vuotta seurataan, kiinnosti lukijoita tai ei.
Meillä on näitä naisia, jotka ovat julkisuudessa miehensä kautta. Jos ollaan avioliitossa, niin lehdet on täynnä parisuhdehaastatteluja. Kun tulee ero, käsitellään avioeron läpikäymistä. Jos mies kuolee, niin se onkin paras tilanne, koska olet sitten loppuikäsi leski ja säännöllisin väliajoin sinua haastatellaan edesmenneestä, "merkittävästä" miehestäsi. Tällaisia julkileskiä on useita (en viitsi laittaa nimiä, kunnioitan leskien "surua"), mutta tunnusomaista ko. naisille on että heidän oma ammatillinen identiteettinsä on olematon.
Jos näillä Marian kaltaisilla naisilla olisi oma vahva ammatillinen identiteetti tai joku osaamisalue/lahjakkuus, niin haastattelujen sisältö olisi aivan jotain muuta kuin se puoliso/ex/edesmennyt mies.
Kai se on niin, että tavallinen pulliainen voisi samaistua häneen ja nähdä että ihan samat ongelmat ne on julkkiksillakin. Helpottaa pulliaista kun näkee, että muillakin menee huonosti.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 11:56"]
Mutta eikös lehdet kirjoita sitä mikä lukijoita kiinnostaa ja ei kai ketään oikeasti enää kiinnosta nuo kaksi hörhöä.....!
[/quote]
Kyllä kiinnostaa. Esim. iltapäivälehdet seuraavat joka numeron myyntiä tarkkaan, joten tietävät, mikä myy ja mikä ei - eivätkä laita tuollaisia lehteen, jos ne eivät myy.
Sinä et ole = kaikki. Ei sillä, ei kiinnosta minuakaan julkkisjutut muutenkaan, mutta en silti luule, että minun makuni on universaali.
Tuo eroaminen on kyllä kestänyt jo kauemmin kuin se avioliitto, että saa nähdä. Toivottavasti eivät vaan palaa yhteen, ei jaksais enää.
Ai taasko ne jauhaa siitä jossain lehdessä? Muistelen lukeneeni näiden erosta jo ties kuinka monta kuukautta sitten.
eurovaalit painaa päälle, olisko ehdokkuuden paikka jommalle kummalle jungnerille?
No olettekos lukeneet uusimman Eevan? Siellä jälkeen oma suosikkini Eija-Riitta Korhola. "Olen opetellut olemaan itselleni armollinen..."
Eikö Eija-Riitta kukaan bongannut sinua itsenäisyyspäivän juhlista, vaikka niin keikistelit kameran edessä?
Maria on liian kaunis omaksi hyväkseen, vähän rumemman tarvitsisi varmaankin palata vähän nopeammin takaisin maan pinnalle.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 15:41"]
Meillä on näitä naisia, jotka ovat julkisuudessa miehensä kautta. Jos ollaan avioliitossa, niin lehdet on täynnä parisuhdehaastatteluja. Kun tulee ero, käsitellään avioeron läpikäymistä. Jos mies kuolee, niin se onkin paras tilanne, koska olet sitten loppuikäsi leski ja säännöllisin väliajoin sinua haastatellaan edesmenneestä, "merkittävästä" miehestäsi. Tällaisia julkileskiä on useita (en viitsi laittaa nimiä, kunnioitan leskien "surua"), mutta tunnusomaista ko. naisille on että heidän oma ammatillinen identiteettinsä on olematon.
Jos näillä Marian kaltaisilla naisilla olisi oma vahva ammatillinen identiteetti tai joku osaamisalue/lahjakkuus, niin haastattelujen sisältö olisi aivan jotain muuta kuin se puoliso/ex/edesmennyt mies.
[/quote]
Vanha sanonta "kun seisoo arkun päällä näkyy kauemmas" pitää kyllä usein paikkansa näiden "valtakunnanleskien" kanssa.
Niin kauan kun joku media on siitä kiinnnostunut.