Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö sua jos 45-vuotias nainen pukeutuu nuorekkaasti?

Vierailija
03.09.2020 |

Miten on?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas?

14-v

17-v

25-v

35-v  

???

Vierailija
42/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni nuorekasta pukeutumista on ehkä sellainen tyyli mitä monilla noin 23-33-vuotiailla on.

Teini-ikäisenä ja vielä parikymppisenäkin monella on teinityyli eli ei mikään tyylikäs pukeutuminen, ja sitten taas tuolla noin 35 ikävuoden paikkeilla aletaan näkymättömiksi eikä kehdata/jakseta/kiinnostuta ulkonäöstä enää samaan malliin kuin vaikkapa 25-30-vuotiaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, tosin olen itsekin saman ikäinen nainen.

Jäin vaan miettimään, mitä tarkoitat nuorekkaalla? Saan teiniltäni välillä palautetta vaatteista. Esimerkiksi olen ihan mummo, kun melkein kaikki farkut on niin kapeita. Ostin nyt sitten yhdet mamma farkut, että voin liikkua hänen seurassaan. =D

Farkut eivät nyt varmasti ole enää vain nuorten pukeutumista on niitä sen verran monta vuosikymmentä Suomesa jo ollut.

En nyt ilmeisesti ilmaissut itseäni selkeästi, minun farkkuni ovat teinin mielestä liian kapeita ja kireitä, ihan mummomaista nykytyyliin verrattuna. Teinin mielestä trendikästä on ns. mom jeans, rennot colleget ja t-paidat, valkoiset tennarit.

Nuorison vaatekaupathan näyttää aika samalta kuin 90-luvun alkupuolella ja ihan kaikkea en halua käyttää taas uudelleen. 

Tuo teinien boyish-ysärityyli ei sovi mielestäni edes nuorille aikuisille, ellei ole tosi lapsekkaan eli alaikäisen näköinen :D

Jos haluaa olla muodikkaasti ysäri, voi käyttää niitä muita, naisellisempia ysärityylejä eikä sitä skeittipoju-tyyliä.

Makuasioita nämä tietysti on, mutta minun mielestäni tuo isot farkut-iso college-Nike AF1-tyyli ei sovi kuin todella nuorille ja poikavartaloisille tytöille/naisille.

Itsekin käytän välillä isoja collegeita ja Niken Air Force 1-tennareita, mutta en laatikkomallin farkkuja enkä koskaan koko asua boyish-tyyliä vaan yhdistän naisellisempiin juttuihin eikä kokonaisuus ole koskaan mallia teini-ikäinen skeittipoju.

Joo näinhän se on, en todellakaan kopioisi 175 cm sporttimimmini tyyliä. Näyttää aika erilaiselta keski-ikäisen persjalkaisen päällä.

Omassa tyylissä tavoitteena on klassisuus tyttömäisillä tai trendikkäillä elementeillä maustettuna. Viimeisin ostokseni oli tämä

https://www.zalando.fi/gap-poplin-trapeze-vapaa-ajan-mekko-gp021c0g3-k1…

Vierailija
44/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä näkee välillä todella kauniita hyväkroppaisia 20 v naisia tiukossa nuorekkaissa trikoissa ja topeissa, jotka ei välttis sovi 45v  naisen päälle

Vierailija
45/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan et käytä paskaan hinkattua kånkenia niin et häiritse minua.

Sulle on jäänyt hirveä trauma tästä kånkenista. Joka ketjuun yrität sitä tunkea paskaan hinkattuna. Yritä nyt päästä irti siitä. Kyllä sinä vielä sen kånkenin saat vaikkapa jostain avustuspisteeltä. 

Vierailija
46/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva katsoa kaikenikäisiä ihmisiä joilla on oma persoonaan ja kroppaan sopiva tyyli. Miten nelikymppisen pitäisi pukeutua?

Vierailija
47/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan sopii vartalolle niin mikä siinä..

Pahinta on esimerkiksi tiukat treenivaatteet tai nahkaleggingsit jollain ylipainoisella 50v:llä... yöks.

mutta sitten jos esimerkiksi Pippa Laukka laittaisi sellaiset niin vau...

Vierailija
48/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella häiritsee. Keski-ikäinen on käytännössä mummoikäinen ja tyyli tietysti sen mukaan. Ei tarvitse enää kiinnittää huomiota kun seksielämä/lisääntyminen on taaksejäänyttä elämää...

Vierailija
49/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella häiritsee. Keski-ikäinen on käytännössä mummoikäinen ja tyyli tietysti sen mukaan. Ei tarvitse enää kiinnittää huomiota kun seksielämä/lisääntyminen on taaksejäänyttä elämää...

Tämä nyt on niin överi, ettei mene edes läpi :D

Ensi kerralla vähän laimeempi mp niin joku voi ottaakin todesta

Vierailija
50/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos se tarkoittaa perseshortseja ja napaan asti avonaista kaula-aukkoa.

Kunhan on vaatteet päällä niin ihan sama mulle muuten.  En halua nähdä minkään ikäisiä puolialastomia ihmisiä.

Vierailija
51/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-vuotiaan nuorekas pukeutuminen on vain... pukeutumista. Ei sen ikäinen ole mitenkään vanha. 

Vierailija
52/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu juu, minäkö mummoikäinen? Sitten meillä on perheessä monta mummoa, sillä minä olen 46-vuotias (omat lapset 12,10 ja 6) ja äitini 64, mummo 82 ja isomummo kuoli juuri 101-vuotiaana. Eli koen vielä olevani hyvin kaukana mummoista :)