Häiritseekö sua jos 45-vuotias nainen pukeutuu nuorekkaasti?
Kommentit (52)
Ei, tosin olen itsekin saman ikäinen nainen.
Jäin vaan miettimään, mitä tarkoitat nuorekkaalla? Saan teiniltäni välillä palautetta vaatteista. Esimerkiksi olen ihan mummo, kun melkein kaikki farkut on niin kapeita. Ostin nyt sitten yhdet mamma farkut, että voin liikkua hänen seurassaan. =D
Ei häiritse, paitsi jos käyttää liian pieniä vaatteita ja vain luulee olevansa trendikäs. Pahinta on jos käyttää 20 vuotta vanhoja vaatteita, vaikka kiloja on tullut yli kymmenen lisää sen jälkeen. Raikas, nuorekas ja oikeankokoinen vaatetus on hyvännäköistä.
Tuskin, mutta kiva olisi tietää mitä "nuorekkaasti" tässä yhteydessä tarkoittaa? Onko esim farkut, t-paita ja tennarit nuorekasta, vaikka niihin on voinut pukeutua jo 50 v sitten?
Ei häiritse. Mulle on ihan sama miten joku pukeutuu oli se sitten minkä ikäinen tahansa.
Se on meidän myöhäisen -70-lukulaisten esiin marssi. Meilloli farkut kasarilla, en ymmärrä miksi pitäisi pukeutua mekkoon edelleenkään. Paksut sukkikset ja kiva pitkä takki. Juu ei.
Vierailija kirjoitti:
Jäin vaan miettimään, mitä tarkoitat nuorekkaalla? Saan teiniltäni välillä palautetta vaatteista. Esimerkiksi olen ihan mummo, kun melkein kaikki farkut on niin kapeita. Ostin nyt sitten yhdet mamma farkut, että voin liikkua hänen seurassaan. =D
Farkut eivät nyt varmasti ole enää vain nuorten pukeutumista on niitä sen verran monta vuosikymmentä Suomesa jo ollut.
Ei voisi vähempää kiinnostaa. :) Pukeudu just silleen kun tuntuu hyvältä ja mielestäsi sopii sulle ja kuvastaa sun persoonaa Ap!
Enemmän häiritsee jos pyylevä ihminen liikkuu hihattomassa paidassa 😬
Ei. Suosittelen vilkaisemaan Cara Brotmanin instaa. Hän on jo yli 50-vuotias ja hänellä on upea kroppa ja kiva tyyli.
Kun katsoo noita julkkiksia miten ne pukeutuu niin ei hämmästytä mikään nuorekas tyyli. Eivät kysele keltään miten kuuluisi pukeutua vaan pukevat mitä tahtovat. Miksi oot niin epävarma Ap.
Mistä edes tietää, että joku on 45- vuotias? Ihmiset vanhenevat ulkoisesti ja sisäisesti todella eri tahtia. Onko 45- vuotias mielestäsi jo muumio, jonka pitäisi jo laittaa mummopermanentti ja värittömät vaatteet?
Miksi minua häiritsisi se, mitä muilla ihmisillä on päällään? Sehän on jokaisen oma asia. Kunhan ne vaatteet on puhtaat eli eivät haise ja kunhan ne nyt peittää strategisimmat kohdat vartalosta, niin ihan sama. Ihminen on jotain muuta kuin kantamansa vaatteet.
Olen itse 45v ja laihtunut nyt niin, että 10-15 v sitten käyttämäni vaatteet sopivat taas päälle. Kyllä, ajattelin niitä käyttää.
Nykynuorethan pukeutuvat kuin tantat, oman nuoruuteni mammat (ysärikaavut ja mutsifarkut yms muodot peittävät säkit). Onko siis ap:n tarkoittama nuorekas pukeutuminen tuota? Vai kenties 45-vuotiaiden oman nuoruuden ajan pukeutumista eli 2000-luvun pissistyyliä stringeineen, strasseineen, pastelliväreineen ja lantiohousuineen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farkut eivät nyt varmasti ole enää vain nuorten pukeutumista on niitä sen verran monta vuosikymmentä Suomesa jo ollut.
En nyt ilmeisesti ilmaissut itseäni selkeästi, minun farkkuni ovat teinin mielestä liian kapeita ja kireitä, ihan mummomaista nykytyyliin verrattuna. Teinin mielestä trendikästä on ns. mom jeans, rennot colleget ja t-paidat, valkoiset tennarit.
Nuorison vaatekaupathan näyttää aika samalta kuin 90-luvun alkupuolella ja ihan kaikkea en halua käyttää taas uudelleen.
Ei. Anna mennä. T n25