Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö sua jos 45-vuotias nainen pukeutuu nuorekkaasti?

Vierailija
03.09.2020 |

Miten on?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satavuotiaskin on hyvännäköinen nuorekkaissa vaatteissa https://images.cdn.etlehti.fi/3-tzqRSdKW1hQonigTagz7kfa8o=/1230x0/smart…

Vierailija
22/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Se häiritsee kun ylenpalttisen tukeva kiskoo pieniä vaatteita päälle, oli ikää 20 tai 60.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasnilkkamuodista tuli mieleen. En ole koskaan pitänyt kesällä sukkia mutta en kulje nilkat paljaina talvella.

Vierailija
24/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on sitä piristävämpää, mitä vanhempi ihminen ja mitä nuorekkaammat vaatteet hänellä. =)

Vierailija
25/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jokainen voi pukeutua mihin vain vartalo riittää. Hihattomat paidat on ok keski-ikäiselläkin, jos käsivarret on ok. Sitten kun ne oikeasti roikkuu ja lepattaa niin katse porautuu niihin.

Vierailija
26/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän häiritsee jos pyylevä ihminen liikkuu hihattomassa paidassa 😬

Miksi? Ei ole alleja, vaikka olen lihava.

Vierailija
27/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään häiritse, päinvastoin.

Ainoa mikä minua aiheeseen liittyen häiritsee on suomalainen ajatus siitä, että naisen olisi kunniallista ”ikääntyä arvokkaasti” eli muuttua nuoruuden jälkeen näkymättömäksi.

Se on todella ällöttävää.

Näkymättömyys on tottakai ok jos henkilö itse sellaisesta tyylistä tykkää, mutta todella inhoan ja vastustan sellaisen ihannoimista ja vaatimista muilta.

Keski-ikäinen nainen saa olla juuri niin näkyvä ja näyttävä kuin haluaa!

Vierailija
28/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän vähän minua häiritsee sellaiset muiden ihmisten asiat ja valinnat, mitkä eivät vaikuta millään lailla omaan olemiseeni tai ole muutenkaan vahingollisia kenellekään. Oikeastaan ajattelen, että esim. muiden pukeutumistyyli ei kuulu minulle tippaakaan. Toivoisin, että suurempi osa ihmisistä pystyisi omaksumaan tällaisen laissez faire -tyyppisen elämänasenteen. 

Vierailija
29/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häiritsee  vallan vietävästi.

Olen jo sen takia  melkein tulossa hulluksi.

Somebody help me...

Vierailija
30/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko esim. leveitä farkkuja, mitkä on nyt taas muodissa ja nuorekkaita?

Vierailija
31/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa häiritä. Pitäisi nähdä kuva siitä, mitä nuorekas tarkoittaa. Alusvaatteiden, liiallisen paljaan pinnan ja läpinäkyvien vaatteiden näkymät ovat minulle liikaa, jos joudun pitemmän aikaa katselemaan esim. töissä. Ohimennen pikaisesti nähtynä se on vielä siedettävää.

Vierailija
32/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritseekö sua jos 45-vuotias nainen pukeutuu nuorekkaasti?

Miten on?

Ei häiritse, eikä häiritse ketään muutakaan. Pukeudu just niinku sua huvittaa, ketään ei kiinnosta.

Vierailija
33/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miten pukeutuu, mutta omaa silmää miellyttää vartalon mukainen ja ehkä hieman paljastelevakin pukeutuminen.

Vierailija
34/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien pitäisi pukeutua juuri kuten haluaa, silloin todennäköisemmin on itseensä tyytyväinen, ja sehän on vain positiivinen asia. 

Vierailija
35/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revityt farkut ja napapaita? Ja ikää 45 v. Se mikä näyttää nuorella ihan hyvältä, näyttää vanhemmalla helposti halvalta ja rupsahtaneelta.

Vierailija
36/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on 45-v ja voisi mennä 35-vuotiaasta. Eli ulkoisesti tosi vaikeaa sanoa minkä ikäinen kukakin on. Tuossa iässä ei olla enää teinejä, mutta ei vielä ”mummojakaan”, joten nuorekas, reipas ja siisti tyyli varmasti hyvä. Ei yliampuva mihinkään suuntaan.

Vierailija
37/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän vähän minua häiritsee sellaiset muiden ihmisten asiat ja valinnat, mitkä eivät vaikuta millään lailla omaan olemiseeni tai ole muutenkaan vahingollisia kenellekään. Oikeastaan ajattelen, että esim. muiden pukeutumistyyli ei kuulu minulle tippaakaan. Toivoisin, että suurempi osa ihmisistä pystyisi omaksumaan tällaisen laissez faire -tyyppisen elämänasenteen. 

Musta on kiva nähdä erilaisia pukeutumistyylejä. Itse pukeudun aika naisellisen klassisesti, mutta minua ei yhtään häiritse katsoa vaikka punktyylin pukeutumista, kunhan ihminen ei häiritse minua käytöksellään.

Vierailija
38/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon Cara Brotmanin instasta, jos tuo on nuorekas tyyli niin ei kyllä imartele ketään, huhhuh! Kaunis nainen kyllä, mutta tyyli ei ole ’kiva’. Tai makuasioitahan nämä tietysti ovat.

Vierailija
39/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, tosin olen itsekin saman ikäinen nainen.

Jäin vaan miettimään, mitä tarkoitat nuorekkaalla? Saan teiniltäni välillä palautetta vaatteista. Esimerkiksi olen ihan mummo, kun melkein kaikki farkut on niin kapeita. Ostin nyt sitten yhdet mamma farkut, että voin liikkua hänen seurassaan. =D

Farkut eivät nyt varmasti ole enää vain nuorten pukeutumista on niitä sen verran monta vuosikymmentä Suomesa jo ollut.

En nyt ilmeisesti ilmaissut itseäni selkeästi, minun farkkuni ovat teinin mielestä liian kapeita ja kireitä, ihan mummomaista nykytyyliin verrattuna. Teinin mielestä trendikästä on ns. mom jeans, rennot colleget ja t-paidat, valkoiset tennarit.

Nuorison vaatekaupathan näyttää aika samalta kuin 90-luvun alkupuolella ja ihan kaikkea en halua käyttää taas uudelleen. 

Tuo teinien boyish-ysärityyli ei sovi mielestäni edes nuorille aikuisille, ellei ole tosi lapsekkaan eli alaikäisen näköinen :D

Jos haluaa olla muodikkaasti ysäri, voi käyttää niitä muita, naisellisempia ysärityylejä eikä sitä skeittipoju-tyyliä.

Makuasioita nämä tietysti on, mutta minun mielestäni tuo isot farkut-iso college-Nike AF1-tyyli ei sovi kuin todella nuorille ja poikavartaloisille tytöille/naisille.

Itsekin käytän välillä isoja collegeita ja Niken Air Force 1-tennareita, mutta en laatikkomallin farkkuja enkä koskaan koko asua boyish-tyyliä vaan yhdistän naisellisempiin juttuihin eikä kokonaisuus ole koskaan mallia teini-ikäinen skeittipoju.

Vierailija
40/52 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo lähellä kuuttakymppiä. Arkivaatteeni on juurikin nuo tiukat farkut; käytän MAC:n sinisiä ja tummansinisiä dream-farkkuja, jotka ovat äärettömän mukavat päällä. Niiden kanssa t-paita/neule/tunika/paitapusero. Ja ulos ovesta lähtiessä kevyt, lyhyt jakku. Vielä ei tarvita paksumpia takkeja. Jalassa valkoiset lenkkitossut tukipohjallisilla fysioterapeuttini suosituksesta. Lyhyitä aikoja voin kävellä "hienommissa" kengissä ilman pohjallisia -ne tilanteet siis eivät ole jokapäiväisiä. Onneksi valkoiset tossut ovat jopa muotia (tosin vähät välitä siitä, oma terveys ja hyvinvointi on tässä iässä tärkeämpää).