Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin loppu miehen raivoamiseen

Vierailija
03.09.2020 |

Mies on ollut tosi äreä viime kuukausien ajan. Tiedän että on töissä kiireettä ja yritän ymmärtää. Mutta jos oikeasti tarvitsisin apua vaikka jonkin painavan asian kantamiseen, mies saattaa räjähtää ihan täysin. Haukkuu minut kun mitään en osaa yksin. Ja se ei todellakaan pidä paikkaansa, pyydän apua vain kun oikeasti tarvitsen. Harvoin enää uskallan pyytääkään, vaan odotan mieluummin että vaikka joku kaverini tulee käymään ja pyydän häntä. Alan aina itkemään kun mies huutaa, vaikka yritän pidätellä sitä.. hän haukkuu minua mielenterveysongelmaiseksi kun itken niin usein. Nyt kun kirjoitin tämän, tajuan itsekin että eihän tällaista kukaan jäisi katselemaan. Miksi minä jään? Mies lähes aina pyytää lopulta anteeksi ja sitten kaikki on taas hyvin... ainakin yhden päivän. Sana anteeksi on vaan menettänyt täysin merkityksensä minulle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että mjes on täydellisen oikeassa ja sanoo asiasta. Koska sinulla on kuitenkin reikä, niin hän ei lähde muualle.

Vierailija
2/11 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanlaista.. en osaa auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on stressiä eikä kaipaa lisää sitä kuormittavuutta.. Ei osaa käsitellä sitä ja puhua tunteistaan.. ei kannata välittää kiukuttelusta eikä puhua miehelle jos hän ei jaksa tai osaa auttaa.. Käänny vaan kavereiden puoleen, jos heillä on aikaa sinun ongelmille.

Vierailija
4/11 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä voisitte puhua, mikä häntä kuormittaa noin kovasti ja mikä siihen avuksi.

Vierailija
5/11 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa olla voimavarat vähissä teiltä kummaltakin..

Vierailija
6/11 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on stressiä eikä kaipaa lisää sitä kuormittavuutta.. Ei osaa käsitellä sitä ja puhua tunteistaan.. ei kannata välittää kiukuttelusta eikä puhua miehelle jos hän ei jaksa tai osaa auttaa.. Käänny vaan kavereiden puoleen, jos heillä on aikaa sinun ongelmille.

Koska näinhän se parisuhde toimii ja ongelmat (myös miehen tunteidenkäsittely- ja stressinhallintaongelmat) hoidetaan - vältellään ja etäännytään! Suomalaisten yleinen ongelma ovat välttelevän kiintymyssuhteen jättämät emotionaaliset arvet, ja juuri näin sitä esimerkkiä siirretään lapsille.

Vierailija
7/11 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa laukku ja sano lähteväsi kaverille viikoksi hänen käytöksensä takia.

Vierailija
8/11 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan taas. Ja ihan joka päivä niitä painavia kannettaviakin varmaan löytyy? 

Se oli vain yksi esimerkki. Meillä on omakotitalo pihoineen (jonka mies on ihan itse halunnut). Kaikenlaista hommaa on ollut tänäkin kesänä ja ihan joka asiaa en ole saanut yksin tehtyä. Ap

Vierailija
9/11 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin suoraan että huomaako hän millaisista asioista rähjää (USEIN, jos melkein joka päivä moista) ja että sinulle tulee rähjäämisestä paha mieli.  

Vierailija
10/11 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt palstalta, että suurimman vastuun kasvatuksesta joutuu ottamaan nainen/äiti. Isistä ei ole juuri mihinkään.

Tehkää palvelus seuraaville sukupolville ja kasvattakaa niistä pojista vastuuntuntoisia ja naisia kunnioittavia miehiä ja korostakaa puhumisen tärkeyttä, ettei taas teidän tulevat miniät ole parkumassa miestensä kus*päisyyttä.

Vierailija
11/11 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde toiseen asuntoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme