Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Raskauspahoinvointiin ruokia?
07.10.2013 |
Mitä sellaistaihydraattipitoista ja gluteenitonta voisi syödä, joka ei ole ihan äärettömän epäterveellistä? Juuri nyt ei maistu mitkään kasvikset eikä marjat:( Normaalisti syön niitä tosi paljon.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kokeile porkkanoita, niitä yleensä pystyy helpoiten syömään raskauspahoinvoinnin aikana. Sitruunaveden pitäisi helpottaa oloa.
Itse elin pääasiassa porkkanoilla ja salmiakilla, verenpaine taivaissa, mutta pysyin pitkään poissa sairaalasta.