Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä levitettä voin tilalle?

Vierailija
07.10.2013 |

Kolesteroli on hiukan koholla ja on aika korvata voi jollakin muulla. Terveydellisistä syistä johtuen en kuitenkaan aio siirtyä tavallisiin teollisesti käsiteltyihin margariineihin.

Eilen huomasin että voihyllylle oli ilmestynyt Creme Bonjourin rypsiöljy-voi. Ikävä kyllä siihenkin oli lisätty jotain säilöntäainetta, mutta olisikohan missään myynnissä vastaavaa lisäaineettomana?

Saa myös vinkata jotain muita levitteitä voin tilalle.

Kommentit (27)

Vierailija
22/27 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat kuolla stressiin ennemmin kuin voihin! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokado on tosiaan hyvää leivän päällä, ja sen hyvät rasvat auttavat myös kolestroliasiassa. Avokadoöljyä voi ostaa pullossa, se on paremman makuista kuin oliiviöljy. Kallista se on, mutta mielestäni sen arvoista. Itse yritän vähentää leivänsyöntiä koska sen kanssa syön usein oivariinia ja kinkkua tai juustoa. Olen hoikka, mutta silti tuntuu että varsinkin sekaleivät joita käytämme, turvottavat eivätkä tee hyvää vatsalle. Yritän opetella taas tykkäämään kaurapuurosta, se on niin hyvää vatsalle.

Itselleni tuli myös mieleen hummus, se on yksi suosikkilevitteistäni. Kun se on sopivasti maustettu niin mitään muuta ei leivälle kaipaa. Se on niin hyvää että israelilaisen ystäväni mukaan kaikki naiset jotka muuttaa Israeliin, lihovat kun ihastuvat niin hummukseen...!

Vierailija
24/27 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta: onko sinulla muita oheissairauksia vai onko kolesteroli ainoa ongelma? Sehän voi olla perinnöllinen taipumus, joka ei aiheuta muita ongelmia ja silloin kolesterolin keinotekoinen alentaminen ei ole tarpeellista kuin ääritapauksissa.

Vierailija
25/27 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen "levitettä" maitorahkasta ja voista, tilkka öljyä, sekä maustamalla esim. valkosipulilla, ruohosipulilla, persiljalla, piparjuurella jne.

Voisikohan kokeilla Sinun tarpeeseesi maitorahkaa johon öljyä notkistamaan + maustaminen yrteillä tms.

Nuo Bonjourit ovat samantapaisia kuin itse valmistetut maitorahkasta, levitteestä tai voista. Olen joskus laittanut mausteeksi dippiin tarkoitetun maustepussin, mutta vältän nykyään mahdollisimman paljon lisäaineita ja E-koodeja, siksi valkosipulia tuoreena jne.

http://kauppa.ruohonjuuri.fi/naturell-kasvistahna/TARTEX-4005514174014/dp

https://fi.foodie.fm/#!/entry/4046006015606

http://www.porvoonekokauppa.fi/index.php/verkkokauppa-2/ruoka/levitteetjatahnat/2013-07-10-10-18-431356729422-detail

Vierailija
26/27 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään?! Onko esim. leivän päälle pakko laittaa levitettä?! Pannujen pinnotteet eivät vaadi paistamiseen rasvaa. Viikon päästä et edes muista koskaan käyttäneesi voita.

Vierailija
27/27 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapähkinävoi ehdottomasti!! Terveellistä, edullista ja vie makean nälän.