Heitin kahvit miehen päälle ja mies työnsi minut ulos keittiöstä. Teenkö ilmoituksen väkivallasta?
Mies ärsytti niin paljon, koska mulla on menkat tulossa että en kestänyt sen ahmimista ja ryystämistä. Aloitin joo koko riidan, mutta kun mies huusi mulle, että nyt suu kiinni niin kaadoin kahvit sen housuille ja sit mies otti mua kädestä kiinni ja työnsi ulos keittiöstä. Mun mielestä kiinni käyminen menee jo sen rajan yli.
Kommentit (31)
Siis työnsi pois keittiöstä? Onhan tuo siinä mielessä väärin koska nainen kuuluu hellan ääreen. Ellei sitten työntänyt pesukoneen ääreen?
Opin jo lapsena sen että jos meinaa mennä hermo johonkin, on parempi ITSE poistua paikalta.
Miksi et mennyt muualle jos miehen syöminen häiritsee?
Itsellä kova stressi aiheuttaa sen, etten yksinkertaisesti kestä muiden syömisestä tulevia ääniä. Syön silloin yksin. Ja ihan tyytyväisenä, en leiki marttyyria. Ja perhe tietää miksi syön yksin, ollaan yhdessä sitten kun kukaan ei syö.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kuumaa kahvia. Se oli jo haaleaa kun oli niin paljon maitoa. Mä vain sanoin sille pari kertaa että mee nyt vaikka olohuoneeseen syömään kun ahmit ja ryystät tuolla tavalla. Sitten se pimahti ja huusi että nyt suu kiinni. Eli kun tarkemmin mietin niin mies oli se joka huutamisella provosoi. ap
Miksi et itse painunut olohuoneeseen, ja antanut toisen syödä rauhassa? Toivottavasti mies ottaa eron.
Olen sitä mieltä, että suhteesta kannattaa lähteä heti kun ensimmäinen käsiksi käyminen tapahtuu.
Toivottavasti miehesi siis ymmärtää pakata tavaransa ja häipyy luotasi.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa esimerkin lapsuudenkodista, että mihin tuollainen raivo-Riitan v*tuilu johtaa:
Isälläni oli lehmän hermot ja äiti sellainen Justiina, aina siivoamassa, kiukutteli joka asiasta jne. Isä ei koskaan hermostunut, paitsi yhden kerran. Söimme keittiössä ruokaa ja isä oli ollut koko päivän ulkona tekemässä töitä ja loukannut peukaloaan. Sitten se pursotti vahingossa sinappia pöytäliinalle ja äiti alkoi taas nälvimään, että katso nyt mitä sinä teit, etkö osaa syödä ja kaikkea muuta. Isä nousi ylös pöydästä, otti ruokapöydän puutuolin, veti sen säpäleiksi ovenkarmiin ja huusi äidille, että nyt turpa kiinni akka tai sinä olet seuraava. Äiti käveli seuraavat viikot korvat luimussa kotona. Muistan tämän kuin se olisi ollut eilen, olin 14 tai 15 vuotias.
Kai isäsi laitettiin vihanhallintakursseille? Tuo on jo laitonta uhkailua.
Hyi stana mikä teinipissisämmä. Olisit ämmä ite mennyt sinne olkkariin ryystään vasikanjuomaasi. -nainen ( aikuinen sellainen ). Sääliksi käy poikaparka , toivottavasti saa paremman.
Mitä odotat mieheltäsi. On se kahvin heittäminen toisen päälle kunniatonta.
Jos olisin mies tekisin sinusta rikosilmotuksen.
Vierailija kirjoitti:
Tätä se on kun teenagerit seukkaa, alaks olee mun kaa. Hanki apua hullu akka itelles.
Ei kun tätä se on, kun peräkamarin naisvihaaja keksii onnettomia tarinoita ja kuvittelee naisten asettuvan tarinan naisen puolelle, jotta peräkamarin naisvihaaja voisi tulla haukkumaan kaikki naiset.
Miksi ihmeessä te olette yhdessä. Erotkaa.