Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heitin kahvit miehen päälle ja mies työnsi minut ulos keittiöstä. Teenkö ilmoituksen väkivallasta?

Vierailija
03.09.2020 |

Mies ärsytti niin paljon, koska mulla on menkat tulossa että en kestänyt sen ahmimista ja ryystämistä. Aloitin joo koko riidan, mutta kun mies huusi mulle, että nyt suu kiinni niin kaadoin kahvit sen housuille ja sit mies otti mua kädestä kiinni ja työnsi ulos keittiöstä. Mun mielestä kiinni käyminen menee jo sen rajan yli.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpäläpä

Vierailija
2/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ja niin edelleen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus ehdottomasti

Vierailija
4/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitus ehdottomasti

Itsestään ei voi tehdä rikosilmoitusta. Se on tunnustus.

Vierailija
5/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän teille olisi paras lähteä erisuuntaan ja kummankin vielä varata aika kiukkuterapeutille.

Vierailija
6/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkun parhaaksi näet, toteuta itse omat ajatuksesi äläkä vastuuta niistä tai niiden miettimisestäkään täällä muita.

Vierailija
7/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tunnistat syyllistyneesi pahoinpitelyyn kaataessasi kuumat kahvit miehen päälle. Lisäksi tässä on nöyryytys, pahentaa tapahtumaa.

Nyt vain rohkeasti teet ilmoituksen itsestäsi ja hakeudut hoitoon vihanhallinnan parantamiseksi ja väkivallan lopettamiseksi. Sinä pystyt siihen!

Vierailija
8/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa nostaa syytteen väkivallasta. 

Vierailija
9/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi parempi että vedät päähäsi karkean abstraktion naisen ulkosynnyttimistä.

Vierailija
10/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin mahdollisesti syyllistyit rikokseen. Varsinkin jos kahvi oli kuumaa. Kai tiedät, että kuuman nesteen kaataminen voi aiheuttaa palovammoja. Asian vakavaksi tekee, että omien sanojesi mukaan kaasit kuumaa nestettä toisen syliin.

Vierailija
11/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin heittäminenkö ei sitten ole väkivaltaa, koska sulla on oikeus?

Vierailija
12/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa munat käryää taas

Vierailija
13/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se mies ei ole itse tajunnut tehdä ilmoitusta, niin voit toki tehdä sen itsekin itsestäsi

Vierailija
14/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran on menkat ja ukko ärsyttää, niin kyllähän kahvit voi toisen päälle kaataa.

Vierailija
15/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa tapahtuu.

Vierailija
16/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin huono provo että oikeasti AP. Olet huono tässä provoilussa.

Vierailija
17/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kuumaa kahvia. Se oli jo haaleaa kun oli niin paljon maitoa. Mä vain sanoin sille pari kertaa että mee nyt vaikka olohuoneeseen syömään kun ahmit ja ryystät tuolla tavalla. Sitten se pimahti ja huusi että nyt suu kiinni. Eli kun tarkemmin mietin niin mies oli se joka huutamisella provosoi. ap

Vierailija
18/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on kun teenagerit seukkaa, alaks olee mun kaa. Hanki apua hullu akka itelles.

Vierailija
19/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kuumaa kahvia. Se oli jo haaleaa kun oli niin paljon maitoa. Mä vain sanoin sille pari kertaa että mee nyt vaikka olohuoneeseen syömään kun ahmit ja ryystät tuolla tavalla. Sitten se pimahti ja huusi että nyt suu kiinni. Eli kun tarkemmin mietin niin mies oli se joka huutamisella provosoi. ap

Ilman muuta! Kaikki omat mokat on aina jonkun muun syytä. Oletko ajatellut ruveta poliitikoksi? Vihreistä ja vasureista löytyisi paljon samanmielisiä kanssasisaria. Vielä kun muistat vaatia siltä kyypparilta korvausta kahvista jonka kaadoit lattioille niin alat olla jäljillä. Missään tapauksessa et siivoa jälkiä itse. Pitää nyt kai sen miehenkin joitain kotihommia tehdä.

Vierailija
20/31 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa esimerkin lapsuudenkodista, että mihin tuollainen raivo-Riitan v*tuilu johtaa:

Isälläni oli lehmän hermot ja äiti sellainen Justiina, aina siivoamassa, kiukutteli joka asiasta jne. Isä ei koskaan hermostunut, paitsi yhden kerran. Söimme keittiössä ruokaa ja isä oli ollut koko päivän ulkona tekemässä töitä ja loukannut peukaloaan. Sitten se pursotti vahingossa sinappia pöytäliinalle ja äiti alkoi taas nälvimään, että katso nyt mitä sinä teit, etkö osaa syödä ja kaikkea muuta. Isä nousi ylös pöydästä, otti ruokapöydän puutuolin, veti sen säpäleiksi ovenkarmiin ja huusi äidille, että nyt turpa kiinni akka tai sinä olet seuraava. Äiti käveli seuraavat viikot korvat luimussa kotona. Muistan tämän kuin se olisi ollut eilen, olin 14 tai 15 vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi