Hyviä nuo Lumenen kynsilakat
Todella hyvää jälkeä saa aikaan Lumenen lakoilla. Olen yllättynyt, levittyy paremmin kuin kalliimmat Opin ja Essien lakat. Päälle sipaisen Opin päällyslakan ja kyllä kelpaa taas ainakin ensi sunnuntaihin. Saan kyllä muutenkin lakan kestämään hyvin kymmenenkin päivää, en ymmärrä miten jollain lohkeilee, ehkä eivät sitten laita kahden värilakkakerroksen lisäksi alus- ja päällyslakkaa ja kuivata kunnolla joka välissä. Muita hyviä lakkoja joita kannattaa kokeilla?
Kommentit (3)
Joo ne kimallelakat on kamalia poistaa. Viimeksi olen käyttänyt Lorealin päällyslakkoja.
Mä saan lakan kestämään lohkeamatta ehkä kolme päivää, JOS laitan parhaat alus- ja päällyslakat. Pelkkä värilakka rapisee kynsiltä hetkessä.
Merkkien välillä en ole huomannut eroa, mutta nuo uudet hiekkapintaiset lakat ovat ehkä maailman kestävimpiä, pysyvät minullakin kevyesti viikon verran, vaikkei niihin edes laiteta päällyslakkaa. (Tai no voi laittaa, mutta sitten menettää sen hiekkapinnan.)
Lumene on tosiaan hyvä. Olen viimeksi kokeillut Lumenen kimallelakkaa, joka levittyi hyvin ja oli suhteellisen helppo poistaa. Itselläni on eniten Opin lakkoja, tykkään väritarjonnasta.