Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni huorittelee minua riidellessämme

Vierailija
06.10.2013 |

Mieheni on hyvin kiivasluontoinen ja riidellessämme hän usein haukkuu minut pystyyn, vaikka itse vältän nimittelyä riidellessä. Viimeksi kun riitelimme, mieheni kutsui minua useaan otteeseen "huoraksi". Mielestäni tuo on käsittämätöntä käytöstä, jota en hyväksy! Hän kuitenkin pitää sitä oikeutettuna (?!?!?!?). Olenko oikeassa kun väitän, että hyvin harva mies kutsuu vaimoaan "huoraksi" edes riidellessään?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt miehellesi sana, millä saa sinut pillastumaan ja siksi hän sitä tykkää kovasti käyttää - hän saa ainakin sanoillensa voimaa kun huoraksi ohessa haukkuu. Jos tätä toistuvasti tulee ja annat aina anteeksi, niin kierre tulee jatkumaan niin kauan kunnes laitat sille stopin. Mies ei enää siihen kykene, eikä haluakaan. Eli jos et ota asiaa (ja muita hiertäviä asioita) puheeksi miehen kanssa kunnolla ja vaadi selitystä, lupausta lopettaa tuon sanan käyttö tasan heti ja kunnon anteeksipyyntöä, niin kyllä sanoisin suhteen olevan aika viimeisillään.

Vierailija
2/5 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuo on aika yleistä huonosti käyttäytyvien miesten keskuudessa. Sinun ei kuitenkaan tarvitse sietää huonoa käytöstä. Koska mies ei ole valmis muuttumaan, käske hänen muuttaa osoitteensa jonnekin muualle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei nimittele mua mitenkää riidellessämme. enkä ite nimittele häntä. ei minusta kovinkaan aikuismaista käytöstä, koska lapsillekkin opetetaan ettei toista nimitellä ja haukuta. riidellä voi ilman haukkumistakin.

Vierailija
4/5 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuollainen ei tulisi kuuloonkaan. Kyllä mekin joskus kiivastutaan, mutta silloin riidellään asiasta. Toista ei nimitellä, ei kutsuta idiootiksi eikä tyhmäksi eikä varsinkaan huoraksi. En ole koskaan 15 vuoden aikana kuullut mieheni nimittelevän ketään, ja viimeiseksi hän nimittelisi minua! En voi kuvitellakaan meitä haukkumassa toisiamme kamalilla nimillä.

Vierailija
5/5 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans huoritellaan pahimmis riidoissa, kostox haukun homoksi. Ehkä pitäis vaan muuttaa erilleen, kun selvästi inhotaan toisiamme kun tapellaan aika rumasti. Mut ei vaan jaksais..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi