Tämän vuoden suosituin ketju av- palstalla liittynee Henna Kalinaiseen Olet Mitä Syöt - ohjelmassa joka näkyy tänään Maikkarilla
Katsoin jo ohjelman ennakkoon Katsomosta ja täytyy sanoa, että olen aidosti onnellinen Hennan elämäntapamuutioksesta.
Kommentit (71)
Olen positiivisesti yllättynyt kuinka hyväntahtoista viestiä tänne on tänään kirjoitettu. Olen lukenut jotain Hennan blogikirjoituksia ja varsin positiivisen kuvan olen saanut tästä ihmisestä. Jos olisin lukenut vain Seiskaa olisin saanut täysin väärän kuvan ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen positiivisesti yllättynyt kuinka hyväntahtoista viestiä tänne on tänään kirjoitettu. Olen lukenut jotain Hennan blogikirjoituksia ja varsin positiivisen kuvan olen saanut tästä ihmisestä. Jos olisin lukenut vain Seiskaa olisin saanut täysin väärän kuvan ihmisestä.
Hänellä meni jossain vaiheessa huonommin ja Seiskassa tietenkin oli näitä juttuja. Tuo nyt nähty mies on varmaankin eri kuin se, jonka kanssa aiemmin oli.
Aivan mahtava juttu Henna! Suomessa on julmetusti ylipainoisia ja lihavia ihmisiä. Suomessa on myös erittäin paljon mielenterveysongelmista, syömishäiriöstä yms kärsiviä ihmisiä. Harva uskaltautuu telkkariin. Hennalle kaikki mahdolliset tsempit ja lämpimät ajatukset! Varmasti joku 70 kg terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla varustettuna on Hennalle ihan sopiva. Ja onnea raskaudesta ja mukavasta miehestä!!
PullaPirkkonen täällä kirjoitti:
Aivan mahtava juttu Henna! Suomessa on julmetusti ylipainoisia ja lihavia ihmisiä. Suomessa on myös erittäin paljon mielenterveysongelmista, syömishäiriöstä yms kärsiviä ihmisiä. Harva uskaltautuu telkkariin. Hennalle kaikki mahdolliset tsempit ja lämpimät ajatukset! Varmasti joku 70 kg terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla varustettuna on Hennalle ihan sopiva. Ja onnea raskaudesta ja mukavasta miehestä!!
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Tekikö puhelimyyjän töitä? Kun kotonaan töitä teki.
Kirjoittaa blogia?
Minusta Henna on tosi sympaattinen. Hienoa että käänsi elämänsä suunnan!
Yllätyin positiivisesti. Henna on ihana ja onnensa ansainnut.
Hyvä Henna! Onnea odotukseen ja kivan miehenkin oot löytänyt.
Suloinen Henna:) Hienosti putosi paino ja onnea tuleville vanhemmille vauvasta.
Onnea! Henna oli symppis. Ihanan kannustava mies, tosi hyvä pari. Olen iloinen hänen puolestaan.
Minäkin katsoin jakson ja yllätyin positiivisesti. Henna on symppis! Kävin kurkkaamassa kuulumisia myös instan puolella. Oli kirjoittanut sinne listan vuoden aikana muuttuneista asioista ja ihan liikutuin. Talousasiat on parantuneet, vakityö, asunto, raskaus, elämäntapamuutos ja kesken jääneet opinnotkin saattamassa loppuun. Vaikuttaa siltä, että mies on hyvin kannustava ja heillä on hyvä suhde. Hennalta todella hieno muutos ja nöyrä asenne. Sain tästä inspiraatiota muuttaa omaakin elämääni parempaan suuntaan.
Ketjun alapeukuttajalle myös tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Pippa muuten tv:ssä ole niin nuoren näköinen kuin lehtikuvissa. Iho näyttää kuivalta ja paksu meikki korostaa ryppyjä.
Miks pitäisikään olla nuoren näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki Hennasta voi olla mitä mieltä tahansa ja menee varmasti siihen ”turhien julkkisten kategoriaan”, mutta kyseessä on kuitenkin tunteva ihminen joka on mielenterveysongelmien vuoksi ajautunut ongelmiin.
Että jos pidetään ketju asiallisena.
Tämä. Henna vaikuttaa kuitenkin vilpittömältä ihmiseltä. Mieluummin tällaista julkkista seuraan kuin jotain Börlörfiä
Täsmälleen. Olen aina jotenkin pitänyt Hennasta, ehkä juuri tuollaisen teeskentelemättömyyden tms. takia. Vaikuttaa symppikseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Pippa muuten tv:ssä ole niin nuoren näköinen kuin lehtikuvissa. Iho näyttää kuivalta ja paksu meikki korostaa ryppyjä.
Miks pitäisikään olla nuoren näköinen?
Niinpä. Nainen on 50v, eikä näytä 20v vaikka mitä tekisi...ja miksi pitäisi?
Aina ollut ennakkoluuloinen tuota Hennaa kohtaan johtuen hänen aiemmista tempauksistaan. Väärässä olin minä. Muutin mielipiteeni hänestä. Kiva ja mutkaton ihminen. Hyvä, että elämäntilanteen muutti. Huomasi kyllä, että terveellistä elämää elänyt aiemmin, kun aika kivuttomasti sulahti siihen.
Onnea raskaudesta Hennalle ja miehelle.
Ihan mahtavan paljon tsemppiä Hennalle. Tämä kumppani on selvästikin rauhoittanut Hennaa ja on ollut tukena elämäntapojen muutoksessa. Aiemmat suhteet ovat olleet tuhoisia ja viinaa on yksissä tuumin kaadettu kurkusta alas. Henna vaikutti aidolta, sympaattiselta ja vilpittömältä. Ei yrittänyt olla muuta kuin oma itsensä. Todellakin sympaattisempi kuin nää SofiaMartinaNannat yms
Henna oli positiivinen yllätys, ihana aito suomalainen nainen. Toivon kaikkea hyvää jatkoonkin!
Mitä hän tarkoitti tällä?