Tämän vuoden suosituin ketju av- palstalla liittynee Henna Kalinaiseen Olet Mitä Syöt - ohjelmassa joka näkyy tänään Maikkarilla
Katsoin jo ohjelman ennakkoon Katsomosta ja täytyy sanoa, että olen aidosti onnellinen Hennan elämäntapamuutioksesta.
Kommentit (71)
Täytyykin katsoa. Mielenkiintoinen persoona tuo Henna.
Tekikö puhelimyyjän töitä? Kun kotonaan töitä teki.
Minullakin sympatiat Hennan puolella vahvasti. Bölörfit ja vastaavat ei vois vähempi kiinnostaa. Henna on symppis ja aito ihminen. Kaikkea hyvää hänelle ja onnea odotukseen!
Ei tuo Pippa muuten tv:ssä ole niin nuoren näköinen kuin lehtikuvissa. Iho näyttää kuivalta ja paksu meikki korostaa ryppyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko hän joi?
Kuvausten aikana ei pisaraakaan ja ohjelman lopussa tulleen yllätyksen mukaan tuskin myöskään seuraavan 9 kuukauden aikana ;)
Ennen ohjelmaa? Oli vissiin aika alkoholisoitunut, mutta mistä määristä puhutaan?
Puhuttiin "ämpärillisestä" alkoholia, oletettavasti sidukkaa.
Eli ei juuri mitään
Jos kirjaimellisesti tarkoitettiin 10l ämpäriä niin onhan se jo 30 annosta päivässä, naiselle aika iso satsi.
No 4-5 isoa siideriä päivässä tekee 1,5 litraa siideriä ja se kertaa 7 on 10 litraa... että onhan se paljon mutta ei nyt mahdoton määrä. Hyvin paljon mahdollista.
Iso siideri on 0,5 litraa, niin miten 4-5 isoa siideriä tekee 1,5 litraa?
Siis onko Väisänen nyt tässä ja Suurimmassa pudottajassa on tässä olleista ainakin Katajisto ja Suvas. En tajua, miksi pitää ottaa samaa porukkaa, jota ei selvästikään kiinnosta elämäntapojen muuttaminen.
Oli jotenkin ihana jakso. Toki alussa kuuluu vähän kärjistää ja kauhistella nykytilannetta mutta sen perusteella mitä useat osallistujat ovat kertoneet Pippa on ollu todella isona tukena koko ajan. Samoin Henna vaikutti ihanan sympaattiselta ja vaikutti että heillä on puolisonsa kanssa hyvä henki kotona. Enkä yhtään ihmettele jos Hennaa on ahdistanut painonnousu, itseäkin ahdistais jos olisin ollut julkisuudessa ja mun kehoa kommentoitaisiin jatkuvasti lehtien kommenttipalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Väisänen nyt tässä ja Suurimmassa pudottajassa on tässä olleista ainakin Katajisto ja Suvas. En tajua, miksi pitää ottaa samaa porukkaa, jota ei selvästikään kiinnosta elämäntapojen muuttaminen.
Eivät saa muitakaan mukaan ohjelmaan, Katajiston kohdalla vaikea uskoa muutokseen
Minä jotenkin pidän tuosta Hennasta. On varmaan törttöillyt aikoinaan mutta ei ole millään tavalla teennäinen teeskentelijä.
Mielenkiintoista katsoa jakso tänään.
Onnittelut Hennalle. Kiva tuntuinen, aito ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät saa muitakaan mukaan ohjelmaan, Katajiston kohdalla vaikea uskoa muutokseen
Mielenkiintoisempaa olisi katsoa taviksia näissä ohjelmissa, mutta ymmärrän kyllä ettei kenenkään mielenterveys kestäisi kaikkea sitä sontaa mitä sitten saa somessa niskaansa.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut Hennalle. Kiva tuntuinen, aito ihminen.
Mukavan ja symppiksen tuntuinen tsemppaava mies hänellä myös. Vaikuttaa isosti projektin onnistumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt jaksoa, mutta luin jutun. Hänen elintavoillaan olisin painanut kymmeniä kiloja enemmän.
no painoi sentään yli huntin eli ei mikään pulkannaru ollut
Minkähän pitunen toi on, oon aina kuvitellut että joku 165cm ehkä ellei alle? Itse satasen rikottuani olin paaaljon lihavampi, pituus 175cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt jaksoa, mutta luin jutun. Hänen elintavoillaan olisin painanut kymmeniä kiloja enemmän.
Minkähän pitunen toi on, oon aina kuvitellut että joku 165cm ehkä ellei alle? Itse satasen rikottuani olin paaaljon lihavampi, pituus 175cm.
Normaalipainoksi sanottiin 48 kg-65 kg tms., joten on suunnilleen 160 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoksi sanottiin 48 kg-65 kg tms., joten on suunnilleen 160 cm pitkä.
163
Tähän pyydettiin JättiPipsaa, muttei ollut mennyt.
Tulin niin hyvälle mielelle Hennan puolesta! Ja raskaus vielä, ihana jakso!
Mua ei kiinnosta sinällään kuinka tyrkky ym Henna on ollut joskus, vaan se matka siihen pisteeseen että hänestä on tulossa äiti. Eniten kiinnostaa ihmisten muutos ja se mitä elämässään ihminen on oppinut.
Kerran ulko-oven väliin ilmestyi pyörein vaalea naama minä olin eläissäni nähnyt, sileä ja pyöreä. Tajusin vasta pitkän ajan jälkeen että kuka. Jännä nähdä miten on muuttunut. Onnea!
Oli todella kannustava jakso, siinä oli paljon hyviä ideoita ruudun toisellekin puolelle elämän parantamiseen
Kaikkea hyvää Hennalle!