Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihaksikas 29v 182cm komea koodari ystäväni ei kelpaa kellekään?

Vierailija
02.09.2020 |

Kyllä naisten vaatimukset ovat sitten ihan tapissa nykyisin.

Ja on ihan mukava ja sosiaalinen joten turha tulla väittämään mitään luonteesta.

Kommentit (355)

Vierailija
41/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilisessä ketjussa tätä asiaa käsiteltiin. Vakio-jonne kertoi syyn: liian vähän rahaa ja ei ole tarpeeksi menestynyt.

Kerro ystävälle että hankkii lisää mainetta ja mammonaa, kun naiset on maineen perässä juoksevia lompakkolois-hååria

Vierailija
42/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun ystäväsi ei ymmärrä omaa tasoaan. Yrittää liian tasokkaita naisia. Sano sille, että laskee tasoaan, niin alkaa flaksi käymään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naisilla on niin kovat vaatimukset.

Miehen pitää näyttää hyvälle,pitää olla pitkä,pitää olla akateeminen,taloudellinen tilanne pitää olla hyvä,pitää tehdä kotityöt,pitää hoitaa lapset,pitää olla huumorintajuinen,pitää olla urheilullinen... jne

Hyvä. Nykymiesten pitää siis olla sitä mitä naisilta on vaadittu jo vuosia.

Vierailija
44/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja miehet on erilaisia vaatimusten suhteen.

Se on ihan tutkittu asia, että miehille käy vähän tyhmempikin, kunhan on kaunis.

Naisille käy vähän rumempikin, kunhan on fiksu ja hauska.

Vierailija
45/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se ongelma on pään sisällä, tavalla tai toisella. Epämiellyttävä luonne, huono tekemään aloitetta, epärealistinen käsitys itsestä tai muista... Jos on ihan siisti ulkomuoto niin silloin pitää katsoa peiliin pintaa syvemmälle.

Vierailija
46/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin veikkaisin tuota että yrittää liian tasokkaita naisia.Ystäväsi ei ymmärrä omaa tasoaan vaan yrittää liian tasokkaita naisia. Miehet luulevat olevansa komeampia ja tasokkaampia kuin ovat ja yrittävät liian tasokkaita naisia. On ihan tutkittu juttu tämä.Jos sun ystäväsi on yli kolmekymppinen ja sinkku , niin se vahvistaa asian

Vierailija
47/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin veikkaisin tuota että yrittää liian tasokkaita naisia.Ystäväsi ei ymmärrä omaa tasoaan vaan yrittää liian tasokkaita naisia. Miehet luulevat olevansa komeampia ja tasokkaampia kuin ovat ja yrittävät liian tasokkaita naisia. On ihan tutkittu juttu tämä.Jos sun ystäväsi on yli kolmekymppinen ja sinkku , niin se vahvistaa asian

Jokaisella on oikeus etsiä ihmistä, joka "kolahtaa". Kukaan ei halua olla ap:llekaan se, johon vain tyydytään.

N

Vierailija
48/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oikeus etsiä ihmistä, joka "kolahtaa". Kukaan ei halua olla ap:llekaan se, johon vain tyydytään.

N

Oikeus on etsiä, mutta pitää sitten hyväksyä se jos ei löydä.

Vierailija
49/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

" saa joskus keskitasoa alemmilta naisilta"

Eiköhän tuo kerro kaiken tarvittavan.

Vierailija
50/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Tottakai pitää. Nuo kehotukset riman laskemiseen kannattaisi silti jättää historiaan.

Vierailija
51/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" saa joskus keskitasoa alemmilta naisilta"

Eiköhän tuo kerro kaiken tarvittavan.

Kyllä. Kertoo kaiken tarvittavan sinusta ja ystävästäsi

Vierailija
52/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Tottakai pitää. Nuo kehotukset riman laskemiseen kannattaisi silti jättää historiaan.

Aloituksessa pohdittiin syytä. Tämä voi hyvinkin olla se syy miksi suhdetta ei löydy. Rimaa ei ole mikään pakko laskea, mutta sitten on turha valittaakaan kun ei kelpaa. Se on vähän niin kuin kuutosen lyhyellä matikalla hakisi opiskelemaan matematiikkaa yliopistoon. Saahan sitä hakea, mutta sisään tuskin pääsee.

Vierailija
53/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Ei pitäisi. Itse olet aloittanut ketjun aiheesta jonka tarkoituksena on jälleen kerran päästä märehtimään sitä miten naisilla on liian korkeat vaatimukset ja naisten pitäisi laskea niitä

Vierailija
54/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri tuollainen lihaksikas nörtti. En olisi kyllä häntä löytänyt mistään, ellei oltaisi oltu netissä samalla seuranhskupalstalla. Livenä hän on ihan järkyttävän ujo ja uudelle ihmiselle vaikeasti lähestyttävä. Jos olisi nähty baarissa, hän olisi ollut ilmeetön ja melkein vihaisen näköinen. Ei ystävysty helposti. Netissä hän ei uskaltanut laittaa ensimmäistä viestiä.

Minulla kävi tuuri, tai siis kaikki jotenkin osui kohdalleen. Vaikka olen ulospäin naisellinen, olen myös kiinnostunut tekniikasta ja peleistä, mikä monelle miehelle on vähän liian outo yhdistelmänä. Itse olen enemmän avoin uusille ihmisille ja höpöttelijä, joten eka treffeillä hänen oli helppo alkaa puhua. Hän sanoi että asiaa auttoi, kun oli jo valmiiksi tiedossa että ollaan molemmat seuranhakupalstalla. Hän oli oikein söpö ja ujo ja ystävällinen ja kohtelias, kunnon vanhanaikainen kotikasvatus ja naisen kunnioitus. Ollaan nykyään tosi onnellisia.

Ystäväsi ei ehkä itse huomaa, mitä ristiriitaisia viestejä antaa ulos, tai että ulospäin näyttäytyy vaikeasti lähestyttävänä. Tai hän lähestyy vääriä naisia, joiden kanssa hänellä ei ole mitään yhteistä, niin ei oikein ole edellytyksiäkään. Ulkonäkökin on niin katsojan silmässä, ja sillä pääsee vain ensitreffille, sen jälkeen pitäisi olla muuta joka kolahtaa.

Een tykännyt miten puhuit seksin saamisesta, jos näkee naiset vain seksiautomaatteina, ei oikein ole aviomiesainesta.

Vierailija
55/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan tutkittu asia, että miehille käy vähän tyhmempikin, kunhan on kaunis.

Mihin tutkimukseen viittaat? Olen nähnyt vain sellaisen, jonka mukaan mies ei voi kompensoida huonoa ulkonäköä, jos se on alle tietyn tason. 

Vierailija
56/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Mun eka poikaystävä oli suorastaan puistattavan ruma. Oltiin juteltu ennen kuin tavattiin ja oli vähän ihastusta pohjalla. Kun näin hänet ensimmäistä kertaa, melkein säikähdin. Ruma ja lihava kuin mikä, oikeesti yli 100kg. Mutta kun en lähtenyt karkuun, niin huomasin että pirun fiksu ja hauska ja itsetunto ulkonäöstä huolimatta kuitenkin kohdillaan. Loppuillasta kiehnäsin jo kainalossa ja pussailtiin <3

Jos mietin seurustelukumppaneita, niin ei heillä ole ulkonäöllisesti mitään yhteistä. Mutta fiksuja ovat olleet kaikki. Oma mies on pitkä, mutta ei lihaksikas, ylipainoa on toki senkin edestä. Ja hänellä on nörttikumara, olkapäät ovat eteenpäin lysyssä. Ja on ihan pirun fiksu, oli nuorena lukiolaisten kisoissa kärkipäässä ja mitali kemian olympialaisista. Kyllä tällaisen kanssa kelpaa naimisissa olla, oon ihan fanityttö <3 Koodari on muuten hänkin ja hän oli jo 31 kun tavattiin, joten ehkä ap:lläkin on vielä toivoa. Pitää vaan tajuta, että fiksuille naisille ne lihakset ei ole mikään juttu.

Vierailija
57/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ap motiivisi päivästä toiseen tykittää näitä ketjuja tästä samasta aiheesta?

Luuletko että asiaan tulee muutos kun pääasiassa akkojen keskustelupalstalla asiasta päivästä toiseen jauhat?

Haluat saada nuoren ja kauniin naisen. Semmoiset eivät tällä palstalla edes aikaansa vietä.

Vierailija
58/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi ap.. sinä sentäs olet parempaa tasoa kuin minä.

Itse olen 177cm mies ja työkseni teen duunarin töitä eli en ole edes korkeakouluja käynnyt, en edes ole lihaksikas vaikka voimaa on tullut paljon koska teen töitä missä tarvii voimaa ja hyvää kuntoa.

Minkä tasoinen nainen olisi minulle sopiva?

Olin ihastunut yhteen korkeakoulutettuun naiseen mutta hän oli minulle liian tasokas joten se jäi vain ihastumiseen.

M29

Vierailija
59/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuon ikäinen mies ei ole koskaan seurustellut, niin hänellä on ihan varmasti sosiaalisissa taidoissa jotain häikkää. Tasoteoriakin voi jotain selittää, kunhan nyt ensin teoreetikot uskoisitte omat teorianne.

Vierailija
60/355 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuota nyt ulkopuolinen voi tietää, syy voi olla mikä tahansa: hengitys haisee, ei huumorintajua, junttimaisia naisvitsejä, urpo, yrittää iskeä kaikkia naisia, you name it..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi