Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotkut ei pese koiransa kuratassuja!

Vierailija
06.10.2013 |

Itse en voisi missään nimessä jättää pesemättä, pesen aina koiran tassut ovat sitten vähän tai paljon kurassa tai pelkästään hiekkaset.

En halua hiekkaa ja kuraa kotiini. Ja tajuutteko mitä kaikkea paskaa niissä koiran tassuissa oikein on jos niitä ei pese ulkoilun jälkeen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä imuri. Koirat on märän lenkin jälkeen kodinhoitohuoneessa kuivattelemassa. Toki pyyhkeellä kuivaan. Jos ovat oikeasti likaiset, pesen kyllä mutta en läträä turhaan. Lattialle karissut hiekka on helppo imuroida. Pitkäkarvaisen koiran vatsan alta ja jaloista karisee kuivuessa hiekkaa vaikka miten ois pessy. Sitä paitsi, me lenkkeillään metsässä ja metsäpoluilla ym. "puhtaissa" paikoissa, joten on vähä eri asia kuin kaduilta mukaan kerätty paska. Onneks en oo yhtä nipo kun sinä. Aattele, joillain ne likaset koirat saa tulla sänkyyn nukkumaan (ei meillä)! Voi sitä lian ja karvan määrää!

Vierailija
2/10 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirna iho menee aika pahaan kuntoon, jos sitä on joka päivä ympäri vuoden läträämässä ja hinkaamassa. Parempi antaa kuivata ja sen jälkeen harjata kevyesti. Eri asia tietysti on tällaiset oikeasti kuraiset kelit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noin minäkin ajattelin, kunnes muutettiin kaksikerroksiseen asuntoon jossa ainoa lattiakaivollinen kylppäri oli yläkerrassa. Muutaman kerran kun kannoin kuraisen koiran kierreportaita ylös, totesin että antaa olla, on parempi että lattia on kurainen kuin että minä olen kurainen.

Vierailija
4/10 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tosiaan pese joka ulkoilun jälkeen koirieni tassuja, tarvittaessa pyyhkäisen pyyhkeellä ja vasta pahemmat kurat hoidetaan suihkun kautta.

Mikä ihmeen ongelma tässä voisi olla oikeasti, etenkään muille kuin ap:lle?

Vierailija
5/10 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa! T. Kissan omistaja

Vierailija
6/10 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm eipä kyllä juuri koskaan tule pestyä niitä tassuja juu. Harjis ja russeli täällä.

Kyllähän sitä kurakeleillä tassut ja russelilla mahanalus on kurassa mutta hyvin on pyyhkeellä lähteny tarpeeks puhtaaksi.

Imuroin sen verran ahkerasti että eipä täällä paljoa hiekkaa sisällä ole edes pahimpaan kura-aikaan, hyvin tuo pyyhkeellä kuivaaminen riittänyt.

Enemmän hiekkaa tulee kissani takia kun sillä pitkäkarvasena välillä tuppaa tassujen mukana hiekkalaatikoltaan tulemaan hiekkaa. Mutta nekin on siinä hiekkiksen edustalla vaan ja rikkaimurilla saa päivittäin sen alueen siistittyä.

Puhtaami koti on kuin monella eläimiä omistamattomalla tuttavallani. Moni joilla ei oo eläimiä on todennu että ei tuu imuroituakaan kun ehkä kerran kuussa vaikka pölyä oisi jo nurkat täynnä sun muuta, kun ite imuroi pari kertaa viikossa ja rikkaimurointi siihen päälle... :P

Vierailija
7/10 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm eipä kyllä juuri koskaan tule pestyä niitä tassuja juu. Harjis ja russeli täällä.

Kyllähän sitä kurakeleillä tassut ja russelilla mahanalus on kurassa mutta hyvin on pyyhkeellä lähteny tarpeeks puhtaaksi.

Imuroin sen verran ahkerasti että eipä täällä paljoa hiekkaa sisällä ole edes pahimpaan kura-aikaan, hyvin tuo pyyhkeellä kuivaaminen riittänyt.

Enemmän hiekkaa tulee kissani takia kun sillä pitkäkarvasena välillä tuppaa tassujen mukana hiekkalaatikoltaan tulemaan hiekkaa. Mutta nekin on siinä hiekkiksen edustalla vaan ja rikkaimurilla saa päivittäin sen alueen siistittyä.

Puhtaami koti on kuin monella eläimiä omistamattomalla tuttavallani. Moni joilla ei oo eläimiä on todennu että ei tuu imuroituakaan kun ehkä kerran kuussa vaikka pölyä oisi jo nurkat täynnä sun muuta, kun ite imuroi pari kertaa viikossa ja rikkaimurointi siihen päälle... :P

Vierailija
8/10 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese. Minulla on 4 koiraa. Kurakelillä imuroin joka ilta kyllä. Koirillani on karkea turkki eikä jatkuva pesu ole hyväksi, se vie likaahylkivän ominaisuuden karvasta. Harvoin pestyinä ne ovat käteviä - vaikka olisivat kuinka kuraisia valkoisia koiria, niin vartti sisällä niin koirat on taas valkoisia, ja vaan vähän kuivaa hiekkaa lattioilla, mistä sen voi imuroida pois helposti. 

Vierailija
9/10 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on matala koira, jota pestään kyllä jonkin verran kurakelillä, lähinnä vatsanalusen kuraisuuden takia. Kuraiset tassut ovat aika pieni ongelma, suurin osa tassuihin tarttuvasta liasta jää eteisen mattoon. 

Koiraa ei saa olla jatkuvasti kuuraamassa, sen talineritys ei todellakaan ole samaa luokkaa kuin ihmisellä.

Vierailija
10/10 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa maassa ihmiset on kengät jalassa sisällä, eikä niitä kenkiä suihkuteta, kun tullaan sisälle...

Minä pesen koiran tassut ja mahanalusen, jos niissä on näkyvää likaa. Kuivalla kelillä en pese. Lattiat pesen kerran viikossa, ja sänkyyn tai sohville koirilla ei ole asiaa.