Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOKEMUKSIA SERENASTA "LÄHIAIKOINA" ??

01.08.2008 |

Meidän lapset (4v ja 2v) tykkäävät hurjasti vesileikeistä ja polskimisesta ja haluaisimme jonnekin kivaan vesipuistoon. Olen itse käynyt Serenassa pari kertaa, mutta siitä on aikaa yli 10v. Olen nyt lähivuosina kuullut juttua, että olisi tosi epäsiisti nykyään, ja täynnä ulkomaalaisia. Pitääkö tämä paikkansa? Oletko käynyt siellä lähiaikoina? Minkälainen yleisvaikutelma on? Entä uskaltaako pikkuvauvaa pitää yhtään vedessä (5kk)? (Emme ole harrastaneet vauvauintia, joten en tiedä minkä ikäisenä saa viedä "uimaan", siksi tämä tyhmä kysymys).

Toivottavasti saan paljon vastauksia! Kiitos niistä jo etukäteen. Saa myös suositella muitakin vesipuistoja/kylpylöitä Eteläisestä Suomesta!

t. Mikaela ja perhe

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin yrittäisin etsiä ajankohdan ettei Serena ole tupaten täynnä. Olimme siellä kolmen lapsen kanssa jotka olivat 7, 4 ja 2 -vuotiaat. Inhosin niitä pukuhuoneita. Likaisia ja isoja hallimaisia paikkoja. Ehdottomasti isompien lasten paikka. Ja ulkolaisia oli paljon mikä sinänsä ei ole kauheaa. Valitettavasti kuitenkin erään maan kansalaiset saatto olla aika... no etuili ja muutenkin käyttäytyi kuin muita ei olisikaan. Mutta kyllä meitin vanhemmat muksut siellä tykkäs olla mutta vanhemmilla oli kyllä kauhee vahtiminen. Teillä on kaksi aikuista ja kaksi lasta joten onnistunee se vahtiminenkin helpommin. Vai onko 5 kk ikäinenkin teidän? En veisi kyllä Serenaan polskimaan noin pientä. Kyllähän sinne aika ihmmeiset pissailee eikä muutenkaan niin hygieniastaan piittaa. Eikös ne vauvauinnitkin järjestetä aina päivän ensimmäiseksi jotta vesi olisi mahdollisimman puhdasta.

Paljonhan on näin kesällä myös ulkovesipuistoja. Visulahti esim. tai Kesämaa Punkaharjulla. Kylpylöistä Turun Caribian kylpylä oli ok, vaikkakin hotelliosuus oli hintatasoon nähden pettymys. Mutta kylpylä kiva.

Vierailija
2/2 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen lapsi ripuloi lähes viikon. Todennäköisesti sai sieltä jonkun pöpön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla