Mitä aiotte ostaa Hulluilta Päiviltä?
No niin, nyt se perinteinen kysymys, mitä hullareilta jos mitään? :D Mulla ois tarvetta muutamille neuleille ja tarvittais tyttärelle ja miehelle talvikengät.
Aiotteko käydä ja mitä hakemassa?
Kommentit (61)
Onko tietoa saako tänä vuonna ollenkaan sitä edullista goudajuustoa? Kun en kuvastosta löytänyt.
En mitään, koska minulla ei ole mitään mahdollisuutta päästä sinne Hulluille päiville ja toisekseen minulla ei ole yhtään rahaa.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 18:52"]
Miksi pitäisi ostaa mitään?
[/quote]
No ei pidä mutta jos on tarvetta niin jostain ne kamat on hankittava. Itse tykkään Hulluista Päivistä koska en nauti ostelemisesta, Stocka on lähellä ja sieltä saa melkein kaiken tarvittavat kohtuuhintaan ja kohtuulaatuun samalla kertaheitolla koko perheelle pari kertaa vuodessa.
Eli taas se 600-700 euroa menee ja takaisin kauppoihin ei tarvi mennä kun vasta keväällä. :)
Haamumunkkeja lapsille.
Ostetaan niitä aina, ovat ehdottoman hyvänmakuisia, nam nam.
Tarjouksessa on aina iso pakkaus.
Kreemi munkkien sisällä on mahtavan makuista ;).
Muuta ei sitten olekkaan varaa Hulluita päiviltä ostaa.
3d tulostimen. Pääsee sutten tulostelemaan ksikkea kivaa.
katselin tuon katalogin äsken, enkä löytänyt sieltä haamumunkkeja.
Eikai niitä olla poistettu myynnistä?
Lapset pettyvät.
Tietääkö kukaan, oliko munkit katalogissa viimevuonna, kun niitä myytiin viimevuonna?
Siis onko niitä munkkeja myynnissä vai ei tänävuonna?
Apuva...
Noi munkin on kyllä meidän perheessä perinne.
Joudunko itse kuorruttamaan lapsille tavallisia munkkeja keltaisella sokerikuorrutuksella? ;(
Myssyn ja hanskat itselleni, ehkä jonkun neuletakin, katotaan miten sopivat ja Sorellin loskasaappaat itselleni ja miehelle. Ja pussilakanasetin, vanhat alkavat hajota käsiin.
Mä meen ihan summamutikassa kiertelmään, vaikea valita tuotteita (varsinkin vaatteita) ennen kun on ne nähnyt livenä. Minua ei "tungos" haittaa, olen asunut ulkomailla jossa tungos on ihan eri laatua normipäivinäkin ostareissa kun joissakin hullareissa. Kerran vein tuplavaunutkin keskiviikkona ongelmitta. :)
Aika montaa sisustustuotetta tekisi mieli, katsotaan saanko rahan jostain järjestettyä. :)
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 20:08"]
Mä meen ihan summamutikassa kiertelmään, vaikea valita tuotteita (varsinkin vaatteita) ennen kun on ne nähnyt livenä. Minua ei "tungos" haittaa, olen asunut ulkomailla jossa tungos on ihan eri laatua normipäivinäkin ostareissa kun joissakin hullareissa. Kerran vein tuplavaunutkin keskiviikkona ongelmitta. :)
[/quote]
Aina hullareiden jälkeen tällä palstalla valitetaan naisista, jotka tunkevat sinne ostoksille vaunujen kanssa kun ei ole muutenkaan tilaa.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 20:08"]
[/quote]
Aina hullareiden jälkeen tällä palstalla valitetaan naisista, jotka tunkevat sinne ostoksille vaunujen kanssa kun ei ole muutenkaan tilaa.
[/quote]
No sehän on ihan käytöstavoista kiinni häiritseekö muita. :) Ei sinne ostolaarejen eteen tietenkään parkata vaunuja ja lapset viedään päikkäriaikaan etteivät huuda eivätkä pitkästy. Kuljetaan rauhallisesti eikä tönitä.
Lapsille Cuben toppahousut ja trikoopuseroita + potkulaudat "suksilla". Itselleni tsekkaan pari syysparkaa millaisia ovat, ostan todennäköisesti yhden laukun ja valokynän.
Vaikka mitä! Viime vuonna taisin ostaa viisi tuotetta, nyt tein eilen illalla listaa ja sain sinne jo kuvaston perusteella yli 20 tuotetta.
Lapsille
-puseroita
-college housuja
-desigualin mekko ja paita
-Cuben toppahousut
Itselleni
-yöpaitoja
- 2 tunikaa
-talvitakki
- poncho
Aion käydä listan vielä kriittisesti läpi enkä viime vuonnakaan saanut haluamiani.
en löytänyt mitään. Tosi onnettomat tuotteet tänä vuonna
Eipä ollut kuvastossa mitään ostettavaa eli ei tarvitse mennä tänäkään vuonna
Itselleni NOOM-merkin vaatteita aion katsoa, pidän siitä merkistä - hyvä hinta-laatusuhde. Miehelle ostan aina muutaman puseron ja pojalle samoin. ne ovat oikeasti edullisia ja laadukkaita. Koko perheelle haamumunkkeja ja sushia - ovat jo perinne!