Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aiotte ostaa Hulluilta Päiviltä?

Vierailija
06.10.2013 |

No niin, nyt se perinteinen kysymys, mitä hullareilta jos mitään? :D Mulla ois tarvetta muutamille neuleille ja tarvittais tyttärelle ja miehelle talvikengät. 

Aiotteko käydä ja mitä hakemassa?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tutkinut kuvastoa tarkkaan, mutta tuskin suunnitelmallisesti mitään. Jokusen pokkarin ja jotain kosmetiikkaa olen yleensä päätynyt ostamaan.

Vierailija
42/61 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiturin, veneen, traktorin, auton ja mopon. Ja sitten vielä miehelleni norsustringit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ainakin ruokaa, esim. juustoissa on ollut hyviä tarjouksia.

Ajattelin ostaa merinovillakerraston ja äidille voisin ostaa kirkasvalolampun joululahjaksi.

Vierailija
44/61 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion ostaa sitä Stockmannin omaa NOOM merkkiä. Vaatteet on mukavia, hyvin istuvia ja olen ollut tyytyväinen laatuunkin. Siis pari mekkoa, pari paitaa ja yhden raitaneuleen aion itselleni hankkia. Ja ehkä Filippa K:n farkut kun nyt on vähän plussaa tilillä vaihteeksi. :)

Vierailija
45/61 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeman mukeja ja lapsille paitoja.

Vierailija
46/61 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. On pitkälti toistasataa kilometriä matkaa hulluille päiville.

Vierailija
47/61 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Klippoteketin kuivashampoota pari putelia ja mahdollisesti jotain muutakin kosmetiikkaa, tosin varastoja tuli aika hyvin täydennettyä 3+1-päivillä...

Vierailija
48/61 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin löysin vaikka mitä mutta en kaikkea voi saada niin yritän hilitä itseäni.

Mullekin kerääntyi se 20 tuotetta muistilistalle, nyt pitäis saada ainakin 5 niistä pois ettei mene överiksi.:) 

Siellä on nyt ainakin:

- Filippa K:n neuletakki

- Hay:n päiväpeitto

- Mini Rodinin paita ja mekko lapsille

- neljät kengät

- perusvaatteita itselleni

Olen ollut neljä vuotta hoitovapaalla ja nyt kun vihdoin pääsin takaisin töihin ja vihdoin sitä rahaa on, on kiva ostaa kaikkea vähän laadukkaampaa.

Vierailija
49/61 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 16:08"]

[/quote]

Osta verkosta! Minäkin ostan, vaikka Turun Stokka on melkein näköetäisyydellä. Mutta se tungos... Tai oikeammin kassajonot. Ei jaksa.

Vierailija
50/61 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 16:08"]

[/quote]

Osta verkosta! Minäkin ostan, vaikka Turun Stokka on melkein näköetäisyydellä. Mutta se tungos... Tai oikeammin kassajonot. Ei jaksa.

[/quote]

Ei siellä myydä mitään, mikä mahtuisi ylleni.

Vierailija
51/61 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvitakin, nilkkurit, jotain hyvää lihaa ja haamumunkkeja. :D

Vierailija
52/61 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Olen hyvin kulutuskriittinen ihminen ja vihaan hulluja päiviä ja niitä rumia keltaisia MUOVIpusseja.

Miettikääpä ihmiset tarvitsetteko todellakin sitä krääsää mitä olette haalimassa.

Vierailija
53/61 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeastaan koskaan ollut varaa ostaa Hulluilta päiviltä mitään. Hetkinen! Kerran ostin mikron. Siitä taitaa olla kymmenen vuotta. Siinäpä ne ostokset.

Vierailija
54/61 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuun suuntaan minäkin. Jos oikein ostaa, lihaa ja juustoa saa halvemmalla kun Lidl:istä ja laatua ei voi edes verrata. Ja aina joku hyvä leipomon tuote tai pari mukaan. :)

Vierailija
55/61 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 16:50"]

En mitään.

Olen hyvin kulutuskriittinen ihminen ja vihaan hulluja päiviä ja niitä rumia keltaisia MUOVIpusseja.

Miettikääpä ihmiset tarvitsetteko todellakin sitä krääsää mitä olette haalimassa.

[/quote]

Oon samaa mieltä ja omat kangaskassit tuon mukanani, silti, joissakin tuotteissa on aika huomattavia alennuksia ja esimerkiksi talvisaappaat lapselle ei ole täällä Suomessa mikään luxustarvike ja sellaiset on ainakin meidän hankittava. Olen jo kolunnut kaikki UFF:it sun muut ja kysellyt sukulaisilta ja ystäviltä. Siis köyhäkin sieltä voi kamaa ostaa tarpeeseen ja säästää, mutta täytyy katsoa hintoja tarkkaan. Jotkut tuotteet ovat reilussa alessa ja jotkut vaan sen 10-20% ja vastaavan.

Mieheni inhoaa Hulluja Päiviä ja paheksuu että sinne menen mutta kun perustelen jonkun tuotteen hintoineen ei hänellä siihen ole koskaan ollut mitään sanomista, kovin hintatarkka kun olen. :)

Vierailija
56/61 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 16:50"]

En mitään.

[/quote]

En ole ostamassa krääsää vaan lapsilleni ja itselleni vaatteita, kaikki todelliseen tarpeeseen. Se, että löydän kerralla useamman tarvitsemani tuotteen, ei tee minusta krääsänhaalijaa.

Vierailija
57/61 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on eri asia ostaa tarpeeseen, mutta tuollaisissa joukkohysteriatilanteissa ihmiset usein ostavat impulsiivisesti ja pakkomielteisesti. 18

Vierailija
58/61 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi taas pitkähihaisia puseroita alle kympin, niin sellaisia. Sitten tietysti karkkia, sekä pokkareita. Ehkäpä värikynät. Ruokapuolelta juustoja ja mausteita. Ja leivoksia, mutta ne eivät ole välttämättä mitenkään erityisesti alessa.

Vierailija
59/61 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En töitteni takia pääse käymään, enkä ostamaan netistä. Mutta eipä kyllä tällä kertaa edes harmita!
Oikeastaan mitään "pakko saada" tuotetta ei ollut.
Jos olisin päässyt käymään paikanpäällä olisin ehkä ostanut Globalin Pashmina huivin tms ja kosmetiikkaa...

Vierailija
60/61 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 15:24"]

No niin, nyt se perinteinen kysymys, mitä hullareilta jos mitään? :D Mulla ois tarvetta muutamille neuleille ja tarvittais tyttärelle ja miehelle talvikengät. 

Aiotteko käydä ja mitä hakemassa?

[/quote]

En mitään paitsi ehkä pari ripsiväriä. Kuvaston tuotteet eivät oikein iskeneet. Pashminahuivi oli ihan Ok, mutta mulla on jo parempilaatuinen kotona. Myös ne 150eur yöpöydän lamput näyttivät ihan kivoilta, mutta nyt juuri ei taida olla tarvetta eikä niissä luultavasti ole kummoista alennusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi