Miksihän Eerikäisen tytössä ei yhtään latinopiirteitä
Vaalea sinisilmäinen hapsutukka.
Kävin Googlettamassa.
Kommentit (34)
No en mä kyllä Eskossakaan mitään latinopiirteitä näe. Perus kaljamahainen kaljuuntuva keski-ikäinen suomalainen mies. Tukka väripurkilla tummaksi ja suihkurusketus pintaan, ei kovin latinoa.
Minusta jännä kun ei ole yhtään kummankaan vanhemman näköä.
Toisen polven mix. sieltä saattaa tulla lähinnä vaaleamman isovanhemman piirteitä, koska isäkään ei ole vahvasti latino-piirteinen.
No onhan se tytär ihan Eskon näköinen.. Väristä en tiedä mut piirteiltään.
Meillä isä tumma ja tulinen, ruskeat silmät. Yksikään kolmesta lapsesta ei ole tumma, eikä ruskeasilmäinen silti.
Ovatko kaikki afrikkalaiset pikimustia?Miltä pohjois-intialainen näyttää?Minkä värinen on amerikkalainen?Onko kaikilla latinoilla sobrero ja juovat tequilaa poncho päällänsä?
Tervetuloa nykyaikaan!
Ei se Eskon äitikään niin kovin tumma latinoksi ollut.
Kolumbiassa ja Etelä-Amerikassa yleensäkin on paljon ihan vaaleaakin väkeä, Eskon äiti ei ole kovin tumma ja Victoria on vain 25 %:sti latino.
bb tä katsoessa eskokin näyttää siltä, että alkaa vaaleaa juurikasvua näkyä! eli ei ihme ettei ole tummapiirteinen tyttö, onko marttiinakaan oikeasti tumma?
No kas... mä olen saamelainen ja tummatukkainen + vihreäsilmäinen. Lyhyt pikku pullukka. Tyttäreni puolestaan hoikka kuin pavunvarsi, pitkäselkäinen, pitkäraajainen, blondi ja sinisilmäinen. Saamelaisissa on myös näitä sinisilmäisiä blondeja, miksei niitä olisi muissakin kansallisuuksissa?
Onhan tämä Reino&Maria Nordin-pariskuntakin saanut kaksi punatukkaista snisilmää vaikka äiti on puoliksi espanjalainen ja vielä melko tummakin.
Minäkään en kyllä näe Victoriassa oikein kummankaan vanhemman piirteitä. Suloinen tyttö kylläkin.
Ei kaikki latinot ole automaattisesti tummia. Ap voisi vaikka kokeilla matkustelemista tai uutisten katsomista joskus.