Kenellä paskin parisuhde?
Mä aloitan.
1. emme pysty puhumaan toisillemme edes kaupassakäynnistä ilman riitaa.
Saa nokittaa.
En ole eronnut koska pelkään antaa lapsia miehelle huollettavaksi edes 1 päiväksi. Syyllistää mua kun yritän puhua "sivistyneestä erosta"
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 14:08"]
En ole eronnut koska pelkään antaa lapsia miehelle huollettavaksi edes 1 päiväksi.
[/quote]
Tämä on nykyään yleisin syy mitä laiskat, saamattomat ja surkeat naiset käyttävät tekosyynä, miksi eivät eroa juoppomiehistään tai muuten paskoista parisuhteista. Jos oikeasti välittää itsestään ja varsinkin lapsistaan, antaa niille mahdollisuuden kunnolliseen elämään ilman huonoa isää ja perhettä. Luuletteko että lapsenne eivät huomaa parisuhteenne paskuutta? Luulette väärin, valehtelette itsellenne.
Jos lasten isä on väkivaltainen tai juoppo, sille ei tarvitse antaa lapsia hoitoon. Se tapaa lapsia valvotusti. Sen sijaan kotona se altistaa lapset paskuudelle joka ikinen päivä, oli paikalla tai ei. Ja se on äitien syy että lapset voivat huonosti, äidin tehtävä on paskatilanteessa viedä lapset pois paskuudesta.
lapsi 2 vuotta, seksiä lapsen jälkeen ollut 3 kertaa.
helvetin laiska (minä hoidan KAIKKI kotityöt) puhuu rumasti minulle haukkuu jne, on suudellut minua KERRAN selvinpäin ja halannut kourallisen verran. ollaan nukuttu samassa sängyssä viimeksi vuosi sitten. käyttää kaikki rahansa mihin itse haluaa, minulle ja lapsille suo n.30e edestä ruokaa kuukaudessa. tekee mitä haluaa, milloin haluaa, sama sille onko minulla menoja samaan aikaan eikä edes ole lasten kanssa silloin kun minun pitäisi käydä jossain yksin. pistäkää paremmaksi.
tästä huolimatta voin sanoa olevani onnellinen. miehen kanssa on hauskaa yhdessä silloin kun jotain teemme ja rakastaa lapsiaan ja minua sydämensä pohjasta.
En koskaan suostuisi kitumaan paskassa suhteessa minkään asian takia. Mitä järkeä on edes olla yhdessä, jos kumpikin voi huonosti ja asioista ei pystytä puhumaan?
säälittävää luettavaa toi 9. kirjoitus. Kaikkea tekin siedätte, ettekö arvosta itseänne enää ollenkaan?
Hei 9, jos miehesi käyttäytyy noin, hän ei todellakaan rakasta sinua. Ihme vässyköitä olette.
Mä pistän pahan: Miehellä treffiprofiili, jossa lukee "sinkku" ja etsii "elämän kumppania / treffiseuraa". Naisihanteena täysin minun vastakohta. Tietää, että tideän asiasta, mutta ei välitä.
9 puhuu. ei, en arvosta itseäni ollenkaan, aivan oikeassa olet. tulen onnelliseksi kun lapset ja mies ovat onnellisia. ja juuri tämän takia mies minua rakastaa eikä minun sitä tarvitse epäillä, hän vain on kusipää eikä sitä muuksi saa muutettua. ja tämän ei pitäisi olla keneltäkään muilta pois että olen päättänyt tällaisesta elämästä. ja kuten sanoin, pääasiassa olen onnellinen.
Oma "paska" parisuhde alkaakin tuntua ihan hyvältä. Kiistoja aiheettomasta mustasukkaisuudesta jne.