Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsokaa millaisia "lapsukaisia" Syyriasta tulee

Vierailija
06.10.2013 |

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2443685/Syrian-asylum-seekers-occupy-roof-footbridge-Calais-demanding-Take-UK.html

Naiset ja lapset vaihteeksi jätetty kotiin ja ukot lähteneet pillun ja rahan perässä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tosiaan näy juuri lapsia tai naisia...lapsille minä todella soisin ne turvapaikat.

Vierailija
2/17 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ihmetellyt tätä kuviota, että jos sotilaiksi kelpaava porukka (= aikuiset / täysi-ikäisyyden kynnyksellä olevat miehet) tulee tänne loisimaan, niin kuka sitä kotimaata puolustaa ja pitää huolta suvun naisista sekä lapsista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamupatjoille tulossa hyvät ajat, lukutaidottomia hylkiöitä riittää riistaksi siiderihuuruisiin iltoihin, lautaterasseilla käy kova kuhina kohta.

Vierailija
4/17 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minäkin löytäisin vihdoinkin miehen yksinäisiin iltoihini

Vierailija
5/17 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kulttuuri on kyllä erikoinen että miehet ovat aina etuoikeutettuja. Kerrankin yhdessä afgaaniohjelmassa koko kylän miehet olivat peanneet tulvia mutta jättäneet perheensä pulaan.

Vierailija
6/17 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ylpeä suomalaisista, jotka sodan tullessa laittoivat lapset turvaan ja itse ponnistelivat maamme puolesta. Sen takia "voitimme" sodan.

Vierailija
7/17 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa AINA ihmetellyt miksi suurinosa turvapaikanhakijoista on nuoria hyväkuntoisia miehiä, joiden kuuluisi ihan varmasti olla sotimassa maansa puolesta? Miksei niitä, jotka ihan oikeasti turvapaikkaa tarvitsisivat, kuten naiset, lapset ja vanhukset. Eikö kukaan vahdi tätä?

Vierailija
8/17 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah, muualla maailmassa on ihan normaalia, että myös naiset osallistuvat asepalvelukseen. Silloin on ihan sama, onko se sotapakolainen mies vai nainen. Lapset ja vanhukset kyllä ovat niitä, jotka tarvitsisivat pakolaispaikan, mutta en minä kyllä kieltäisi turvapaikkaa keneltäkään sodan jaloista pois haluavalta, oli sitten kyseessä kumpi sukupuoli ja mikä ikä tahansa. Ei se parikymppinen mieskään varmasti halua kuolla pommituksissa.

On meillä tuossa yksi ylimääräinen huone ja ruokaakin sen verran, että yksi ylimääräinen suu saataisiin ruokituksi, mutta ei näytä nykypäivänä onnistuvan Suomessa sama kuin sodan aikana Ruotsissa, jonne lähetettiin tuhansia suomalaislapsia turvaan.

Vierailija
9/17 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 11:31"]

Tuo kulttuuri on kyllä erikoinen että miehet ovat aina etuoikeutettuja. Kerrankin yhdessä afgaaniohjelmassa koko kylän miehet olivat peanneet tulvia mutta jättäneet perheensä pulaan.

[/quote]

Syyrialla ja Afganistanilla on yhtä paljon yhteistä kuin Suomella ja Italialla. Euroopassa muuten on neanderdalilaista geeniperimää kaikkein eniten italialaisilla ja suomalaisilla, joten ehkä tämä vertaus on hieman ontuva... Sanotaan sitten, että yhtä paljon yhteistä kuin Suomella ja Albanialla.

Vierailija
10/17 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 11:46"]

Jaah, muualla maailmassa on ihan normaalia, että myös naiset osallistuvat asepalvelukseen. Silloin on ihan sama, onko se sotapakolainen mies vai nainen. Lapset ja vanhukset kyllä ovat niitä, jotka tarvitsisivat pakolaispaikan, mutta en minä kyllä kieltäisi turvapaikkaa keneltäkään sodan jaloista pois haluavalta, oli sitten kyseessä kumpi sukupuoli ja mikä ikä tahansa. Ei se parikymppinen mieskään varmasti halua kuolla pommituksissa.

[/quote]

varmasti ei, mutta kun katsoo pakolaisstatusta hakevien ikä- ja sukupuolijakaumaa niin hälyttävässä määrin siellä on n. kolmekymppisiä miehiä verrattuna vanhuksiin ja  lapsiin. Se on surullista.

Vierailija
11/17 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne synnytyskoneet tuodaan sieltä sitten jälkijunassa, ja sitten alkaakin hillitön uusien muslimien tuottaminen eurooppalaisten piikkiin. Näin se Eurooppa sitten valloitetaan seuraavien sukupolvien aikana. Onnea vaan meidän lapsillemme ja lastenlapsille:(

Vierailija
12/17 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 11:39"]

Olen kanssa AINA ihmetellyt miksi suurinosa turvapaikanhakijoista on nuoria hyväkuntoisia miehiä, joiden kuuluisi ihan varmasti olla sotimassa maansa puolesta? Miksei niitä, jotka ihan oikeasti turvapaikkaa tarvitsisivat, kuten naiset, lapset ja vanhukset. Eikö kukaan vahdi tätä?

[/quote]

Tiedätkö, miten turvapaikanhakijat tulevat tänne? He tekevät laittoman, kalliin ja vaarallisen matkan paetakseen kotimaastaan. He joutuvat väärentämään passeja, ylittämään meriä jollain pikkupaatilla ja maksamaan itsensä kipeäksi, että saavat näihin asioihin mahdollisuuden. Jos sinut otetaan kiinni väärässä paikassa, niin joudut putkaan/vankilaan, jossa sinua pahoinpidellään. Ei ihan helppo matka niille naisille, lapsille ja vanhuksille... Siksipä on olemassa pakolaiskiintiöt, jossa ne pakolaiset haetaan tänne Suomeen pakolaisleireiltä.

Nämä nuoret miehet voivat sitten anoa perheen yhdistämistä, jos sattuvat naimisissa olemaan. Ja tuosta sodankäynnistä... Esim syyriassa EI sodi siviilit, miehet, eikä naiset. Se on hallitus vastaan kapinalliset. Ketä vastaan näiden "nuorten miesten" pitäisi sotia???

Vierailija
13/17 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löytynyt yhtään positiivista kommenttia artikkelin alta. Taitavat kaikki britit olla persuja.

Vierailija
14/17 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätäkseni viestiin 13, on siis kahdenlaisia pakolaisia: kiintiöpakolaiset ja laittomat pakolaiset. Nämä laittomat pakolaiset tulevat itse omin jaloin maahan vailla minkään laista turvaa ja kun pääsevät  maan rajoen sisälle, he anovat turvapaikkaa. AIKA HARVOIN, lapset, naiset ja vanhukset pystyvät tähän. 

Mutta samalla kitistään, kun pakolaiskiintiöitä kasvatetaan vaikka pakolaiskiintiö on nimenomaan niitä HEIKKOJA varten.

Vierailija
15/17 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 15:54"]

Lisätäkseni viestiin 13, on siis kahdenlaisia pakolaisia: kiintiöpakolaiset ja laittomat pakolaiset. Nämä laittomat pakolaiset tulevat itse omin jaloin maahan vailla minkään laista turvaa ja kun pääsevät  maan rajoen sisälle, he anovat turvapaikkaa. AIKA HARVOIN, lapset, naiset ja vanhukset pystyvät tähän. 

Mutta samalla kitistään, kun pakolaiskiintiöitä kasvatetaan vaikka pakolaiskiintiö on nimenomaan niitä HEIKKOJA varten.

[/quote] Saa kitistä, koska ihmiset ovat onnellisia omiensa parissa. Turkissa ei ole sota, mutta Turkin johto on kertonut kansalaisilleen että vieraisiin maihin ei pidä sopeutua. Turkkilaiset ovat ottaneet neuvosta vaarin ja 61% Saksan turkkilaisista myöntää pitävänsä saksalaisia vastenmielisiä. MIKSI HE SITTEN OVAT SIELLÄ? Ongelma ei siis ratkea rajoittamalla maahanmuutto johonkin muuhun kuin humanitaariseen maahanmuuttoon.

Vierailija
16/17 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 15:57"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 15:54"]

[/quote] Saa kitistä, koska ihmiset ovat onnellisia omiensa parissa. Turkissa ei ole sota, mutta Turkin johto on kertonut kansalaisilleen että vieraisiin maihin ei pidä sopeutua. Turkkilaiset ovat ottaneet neuvosta vaarin ja 61% Saksan turkkilaisista myöntää pitävänsä saksalaisia vastenmielisiä. MIKSI HE SITTEN OVAT SIELLÄ? Ongelma ei siis ratkea rajoittamalla maahanmuutto johonkin muuhun kuin humanitaariseen maahanmuuttoon.

[/quote]

Miten turkkilaiset liittyvät siihen, mikä tilanne näillä syyrialaisilla on? Turkkilaiset eivät edes ole arabialaisia kuten esim syyrialaiset, joten miksi edes vertaat heitä toisiinsa? Mistä tiedät, miten syyrialaiset haluavat sopeutua tänne? KAIKKI Aasian suunnalta tulleet ihmiset, eivät ole samasta muotista, herää jo.

Vierailija
17/17 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsiinkin tulee näitä "12-vuotiaita" nuorukaisia, joilla on perhe kotimaassaan, parta kasvaa ja pituutta se muslimin maksimi eli 169 cm. Ruotsissa on joku pilakuva-piirtäjäkin, joka aina piirtää näitä parrakkaita lapsukaisia.