Voisitko ottaa miehen joka käyttää pitsialusvaatteita ja sukkanauhaliivejä?
Kommentit (36)
Tuskin, jos esittelisi jo seurusteluvaiheessa alusvaatefetissinsä. Mutta jos pitkän suhteen/ avioliiton myötä paljastuisi, että miehellä on jonkinlainen hävetty salaisuus esim. seksuaalisuuteen liittyen, asia olisi tapauskohtainen. En esimerkiksi pistäisi yhdessä hankitua taloa ja lapsia jakoon pitsin takia.
En. Miehillä on miesten vaatteet, nuo eivät ole miesten vaatteita. Mielummin Uno-paita ja lökäpökät.
En todellakaan katselisi sellaista miestä, hyi! Jätin yhden miehen sen takia, koska tunnusti käyttävänsä naisten vaatteita yksin kotona ollessaan. Mun mielestä se vaan on jotenkin sairasta.
Ensimmäinen ajatukseni oli, että en, mutta kun oikein aloin pohtia asiaa, niin jos mies olisi kaikilla muilla tavoin täydellinen mies (jonkalaista on aika vaikea löytää...), niin voisin varmaankin, ja kun aloin vähän enemmän miettimään, niin herranjestas, sehän olisi oikeastaan aika kiinnostavaa... ;D
No sehän riippuu että missä tilanteissa ja minkä vuoksi mies käyttäisi. Jos se olisi huomionhakua ja merkki epävakaasta mielestä, niin en aloittaisi suhdetta. Mutta, jos mies vain yksinkertaisesti pitäisi kaikesta kauniista, sensuellista ja naisellisesta, niin ei se olisi mikään este. Minä en tarvitse parisuhteessa sellaista "tunnen itseni naiseksi vasta kun mies on miehinen mies" - kontrastia. Meillä on suvussa paljon miehiä, jotka ovat naisellisia ja naisellisella alalla, ja he ovat sekä aviomiehinä että isinä aivan unelmatyyppejä. Keskustelevia ja empaattisia, taiteellisesti lahjakkaita, visuaalisia ihmisiä.
Pitsi on vaan pitsiä, ja ennen kuin minä tästä hautaan ehdin, kulttuuri tulee muuttumaan niin monella tavalla, että se mikä nyt on miehille nounou, tulee jonain päivänä olemaan yleisesti hyväksyttyä. Se voi aivan hyvin olla vaikka sitten pitsin käyttö pukeutumisessa.
Hieno vastaus seiskalta. Itse asiassa pitsi on ollut muodissa moneenkin kertaan kuluneina vuosisatoina. Naiset sen sijaan eivät ole voineet käyttää housuja kovinkaan kauaa. Ajatelkaa mitä kaikkea miehet ovat joutuneet kestämään :D Nykyisin tytöt saattavat kulkea maastohousuissa ja maihareissa, lävistää naamansa niiteillä ja leikata päänsä kaljuksi.
Jos olisi muutoin ihana mies niin en näkisi ongelmaa. Tai jos esim. omasta miehestä paljastuisi tämmöinen puoli niin luultavasti olisi ihan ok (ellei siihen sitten liittyisi paljon muutakin). Tietysti jos on uusi tuttavuus niin noin erikoinen juttu saattaa vaikuttaa paljonkin suhtautumiseen, mutta lähtökohtaisesti en sen takia jättäisi.
Jos hän olisi joku naisena esiintyvä taiteilija, mutta siviilissä normimies, niin ehkä sitten, en muuten.
En.
En tuntisi oloani mukavaksi miehen kanssa, joka ei ole kehonkuvastaan/seksuaalisesta identiteetistään varma. Olen itse 100% hetero, ja mitä nyt tunnen tätä ns. crossdressing-porukkaa, 99% näistä haluaa myös perseeseen dildoa ja muuta alistusta.
Voisin helposti. Minulle ei ulkoiset sukupuoli-identiteetin merkit ole mitenkään tärkeitä. Rakastan ihmistä, sen luonnetta, persoonallisuutta, tapoja, älyä, identiteettiä - en vaatteita tai hiusten pituutta. Minua ei häiritsisi rakastua androgyyniin, transsukupuoliseen tai sukupuolensa korjanneeseen. Naiseen tai mieheen.
HEHHEH, voisin sitten lainata mieheltä kun en itse omista ko. vaatekappaleita.
Voisin. Jos olisi siis minulle sopiva ja minua kiinnostava mies. Eli siis ihan neutraali asia olisi pitsialusvaatteet - ei ne minua kiihottaisi mutta ei olisi turn-offkaan.
N50
Voisin. Tykkäisin jopa. Kaikki normiheteromeiningeistä poikkeaminen kiinnostaa.
-N40
Eeeih. En tod. Eihänsr mikään mies ole? Joku puoliksi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Eeeih. En tod. Eihänsr mikään mies ole? Joku puoliksi nainen.
Fantasiassaan mies voi olla nainenkin mutta ei silti muutu homoksi. Oikeat homot eivät ole naisten kanssa ja tuskin ovat kiinnostuneita naisten vaatteista. Ne ovat perverssien bi- curious tai vähän bissepuolta omaavien yleensä seksuaalisesti alistuvien miesten juttu.
vaatteita ne vaan on :D itekki tykkään näteistä asioista joten mikäs siinä?
En.