Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko ottaa miehen joka käyttää pitsialusvaatteita ja sukkanauhaliivejä?

Vierailija
06.10.2013 |

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluan mieheni miehekkäänä ja normaalina.

Vierailija
22/36 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, pelkkä ajatuskin naurattaa ja ällöttää samaan aikaan. Inhoan naisellisia piirteitä miehissä, etenkin jos puhutaan romanttisesta kiinnostuksesta.

Vierailija
24/36 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Olen jättänyt yhden tapailun kesken, kun sain yhtäkkiä puhelimeeni (häneltä) kuvan, jossa pyllistelee naisten stringeissä. Tykkään että mies on minun vastakohtani, eli karkea ja miehekäs, sillä sellaiset viehättävät minua. En voisi kunnioittaa miestä, jolla on noin naisellisia taipumuksia. Sama pätee jos mies on kovin itkuherkkä (turhasta), naisellinen keholtaan tai kävelee sipsutellen. Yyh.

Vierailija
25/36 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, koska oystuon ottamaan jopa miehen jolla on lapsia. Rakkaus saa joustamaan.

Vierailija
26/36 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Olen jättänyt yhden tapailun kesken, kun sain yhtäkkiä puhelimeeni (häneltä) kuvan, jossa pyllistelee naisten stringeissä. Tykkään että mies on minun vastakohtani, eli karkea ja miehekäs, sillä sellaiset viehättävät minua. En voisi kunnioittaa miestä, jolla on noin naisellisia taipumuksia. Sama pätee jos mies on kovin itkuherkkä (turhasta), naisellinen keholtaan tai kävelee sipsutellen. Yyh.

Kysehän on vain siitä että mies nauttii sängyssä naisten vaatteista:D Voisihan yhtä hyvin olla vaikka kumi tai nahkafetissi. Miten olette niin ahdasmielisiä että joku seksifantasia on turnoff

Vierailija
27/36 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

N45

Vierailija
28/36 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten usein. Jos tuollaista pukeutumista olisi välillä, niin ei haittaisi. Päivittäisenä juttuna tuo sen sijaan alkaisi häiritä.

Vierailija
29/36 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava päästä keskustelemaan asiasta kanssasi N40. En varsinaisesti harrastele mitään ihmeellisyyksiä mutta jonkinasteista kiinnostusta on. Rohkeus puuttuu.  Olen monesti miettinyt mikä juttu tuossa kiinnostaa, en oikein tiedä. Ehkä se on se että nykynaiset eivät enää laittaudu. Itse ainakin haaveilen naisesta joka olisi laittautunut juuri minua varten ja koska näin ei ole käynyt enkä usko että käykään siirtyy kiinnostuksen kohde asuihin. Ehkä jotain sinnepäin. Kotoa on turha haaveilla moisia (18 vuoden suhde takana), olen jo menettänyt toivoni.

T.keskustelutaitoinen

Vierailija
30/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan naispuoleisen ystävän kanssa puhumme kaikesta panoista arjesta ja kaikesta siitä välistä joskus nuorempana pantiinkin muutama vuos yhdessä ja kaikki sai alkunsa siitä kun baariin oltiin menossa ja katselin sen pukeutumista seksikkäisiin alusvaatteisiin sanoin että noi on kiihottavia sen yllä se tokas että löytyy täältä sullekkin pitsipöksyt nauroin ja otin kopin vaistomaisesti kun heitti mulle pöksyt ilmotti että sovita hämmennyin ja sovitin ja sen jälkeen hämmästyin kun sopi ja sain ilmotuksen että noi jalassa lähet baariin ja lähdin samaan sänkyyn päädyttiin baarin jälkeen ja se yö oli aivan käsittämättömän upea samoilla pöksyillä mentiin pitkälle seuraavaan päivään en tienny tykkääväni pitsipöksyistä päälläni nyt tiedän ja omistan useat kiitos ystäväni mikä vieläkin ilmoittaa että nyt löysin seksikkäät sulle vaikka on jo naimisissa 😍

Vierailija
31/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei mua haittaisi, jos muuten tykkäisin miehestä.

Vierailija
32/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysehän on vain siitä että mies nauttii sängyssä naisten vaatteista:D Voisihan yhtä hyvin olla vaikka kumi tai nahkafetissi. Miten olette niin ahdasmielisiä että joku seksifantasia on turnoff

Miksi sinä sanot sitä ahdasmielisyydeksi, onko toisen ihmisen seksuaaliset mieltymykset toista arvokkaampia? Pitsistä tykkääminen on ok, mutta se on ahdasmielistä, että ei tykkää pitsistä?

Vierailija
33/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa miten?  

Vierailija
34/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs perkeleen väliä sillä on, jos ihte saat orkkuja kun panette kuin eläimet?

Vierailija
35/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

En tuntisi oloani mukavaksi miehen kanssa, joka ei ole kehonkuvastaan/seksuaalisesta identiteetistään varma. Olen itse 100% hetero, ja mitä nyt tunnen tätä ns. crossdressing-porukkaa, 99% näistä haluaa myös perseeseen dildoa ja muuta alistusta.

Hyvin harva ihminen on 100 % yhtään mitään ja yleensä nämä, joilla on tarvetta huudella sitä olevansa, eivät sitä nimenomaan ole. Loppuosa kommentistasi vain korostaa tätä ahdasmielisyyden vaikutelmaa.

Btw, pitsialusvaatteisiin pukeutumisella ei ole mitään tekemistä kehonkuvan tai seksuaalisen identitentin kanssa.

Vierailija
36/36 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kannattaisi oppia näistä ketjusta sen että mielipiteitä on niin monta kuin naistakin ja mielipiteitä on laidasta laitaan. Ei ole mitään mieltä roikkua täällä tislaamassa naisen prototyyppiä kun voisi etsiä naista jonka kanssa ajatukset osuu yksiin. Mitä erikoisemmat ne ajatukset on, sitä hartaammin joutuu etsimään ja sitä pitempään. Jokainen vauvapalstalla nalkuttamiseen käytetty minuutti on poispäin siitä että oma nainen kävelisi vastaan.