Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en "jaksa" tavata ketään?

Vierailija
05.10.2013 |

Eräskin ystävä, harva niistä, kysyi lähtisinkö leivoskahville tms tänään mutta en jaksanut. Ajatus ihan kiva ja luoja tietää tekisi terää mutta en vaan saa itsestäni moista aikaiseksi.

Työtötyysvko 5 menossa ja eilen tein enätyksen ulkoilun suhteen kun tein 8km lenkin ulkona, mutta muuten olen viikottaista kauppareissua lukuunottamatta oikeastaan vain kotona.

Ei vaan huvita:( enkä ole tuolle kamulle edes vastannut mitään kysymysviestiinsä, en jaksa keksiä syytä miksen innostunut mutta en haluaisi olla rehellinenkään-en vaan saa itsestäni moista irti:(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se mieskin on sanonut, että ottaisin nyt rentoilun ja loman kannalta ja yrittäisin selvittää pääni tuon ed paikan kauhuista.

Ymmärrän kyllä mitä hän takroittaa ja ekat 2-3vkoa menikin paremmin mutta nyt jostain syystä vikat 2-3vkoa ollut vaikeampia. Kaipaan työn tuomaa "kurinalaisuutta", rytmiä ja sosiaalisia kontaketja, sitä tunnetta kun olin kaivattu ja tarvittu ja arvostettu. Juu olen sitä kotonakin mutta se on tietty erilaista. Ja toisaalta saan täällä nyt entistä enemmän "kuraa" niskaan esimurkulta ja murkulta kun olen heitä jo vastaanottamassa koulun jälkeenkin.

Eilenillalla olin niin ahdistunut etten saanut nukutuksi, meni yli 1h kun pyörin punkan pohjalla, mahaankin sattui ja nupissa pyöri vaan sama paskarata eli mitäs nyt ja miten helvetissä ne tyypit repi niin viimeisetkin selkänahat minusta irti ja kiitos oli tämä ja miksi eräät k*sipäät joilla ei minkäänlaista työ tai muutakaan moraalia porskuttavat vaan (suojatyöpaikka heille koska pomon kamuja) ja tekevät osin pimeästikin töitään jne.

Ihan hajalla:´(

ap

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 12:37"]

Mikset ota työttömyyttä loman kannalta? Toivottavasti löydät uuden kivemman työn. Jatkuva työsuhde on yliarvostettua. Määräaikaisessa on aina toivoa uudesta alusta. Jatkuvasta et pääse eroon yhtä helposti. Siinähän kärsit etkä muuta voi. Ajattele asian positiivisia puolia. Uusi alku, uudet mahdollisuudet.

[/quote]

Vierailija
22/25 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet masentunut tai häpeissäsi siitä, ettei nyt ole työtä? Ihan normaalia vaikka moni tänä syksynä on kenkää saanutkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelut kirjoitusvirheistä ja tästä "vuolaasta kirjainvalumisesta" joka saattaa olla rasittavaakin lukea mutta sormetkin ihan kömpelöt kun tosiaan tuli nukuttua ehkä 5h yöllä ja sekin osin pätkissä ja kolmas yö peräkkäin kun näin ahdistavia unia.

ap

Vierailija
24/25 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 12:54"]

"Tarkkailla ihmisiä." Mua ärsyttää just tuollainen kyttääminen ja tuijottaminen.

[/quote]

Siis kadulla kulkevia ihmisiä. Tuijottaminen on rumaa.

Vierailija
25/25 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 13:43"]

Kerro Helsingin top 5 tai 10 kahvilaa

[/quote]

Kahvin laadun puolesta Kaffecentralen, La Torrefazione, Sävy, Good Life Coffee, Freese Coffee Company.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme