Miika Nousiainen jos näet tämän, tule tänne!
Hyviä ja huonoja uutisia (mainio ohjelma, muuten) seuranneena olen pannut merkille että Miika Nousiainen on useita kertoja kertonut löytäneensä vauvalehden keskustelupalstalta mielenkiintoisia kommentteja.
Nyt haluaisin ehdottaa Miikalle että rekisteröityy ja tulee tänne palstalle vastaamaan kysymyksiimme. Jotta uskomme Miikan olevan "aito ja oikea", hänen on osattava vastata kaikkiin kysymyksiin Kauniit ja Rohkeat-sarjasta. ;)
Kommentit (18)
Sano vaan osoite, tulen viivana! T. Miika
No niin jätkät, nyt vähän ryhtiä ja pää pois pensaasta ja ilmoittautukaa.
PS:Veikkaan myös Janne Katajan ja Esko Eerikäisen vierailevan täällä säännöllisesti. Ja tietenkin YleX Aamun pojat.
Miika voisi tulla myös meille, se on IIIIHANA!
Mitä ovat palstasta puhuneet? Saahan täältä niin kirjailija kuin koomikkokin helposti aineksia töihinsä.
Minä en kyllä saa täältä kirjoittamiseen aiheita, mutta jonkin verran naureskeltavaa mutsin ja siskon kanssa. Oikeastaan enemmän äimistelyä siitä miten hukassa kasvatusasiat monilla ovat.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 11:41"]
Minä en kyllä saa täältä kirjoittamiseen aiheita, mutta jonkin verran naureskeltavaa mutsin ja siskon kanssa. Oikeastaan enemmän äimistelyä siitä miten hukassa kasvatusasiat monilla ovat.
[/quote] Ja itse olet asiantuntija? :-D
En ole asiantuntija, mutta kokenut ja hyväksi havainnut monta asiaa.
Juurihoito-kirjasessa on vakava loukkaus romaniväestöä kohtaan. Tehdä nyt puolimannesta tosikko ja vielä työsidonnainen.
Ah Miika Nousiainen on I-HA-NA! :D 😍
En minä täällä käy.
Huhuilta on katkaistava siivet, vaikka kirveellä. Kyllä aika tulehduttaa haavat.
Terv. Miika Nousiainen
Miika on tänään Marja Hintikan ohjelmassa vieraana.
Vierailija kirjoitti:
Onko Miika raskaana?
Meitä on moniakin julkkiksia, jotka käydään täällä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Miika raskaana?
Katso ohjelma niin se selviää!
T.P kirjoitti:
Meitä on moniakin julkkiksia, jotka käydään täällä :)
Julkkiksia vai "julkkiksia"
Enbuske ja Apulannan Toni vois tehdä saman. (Toni on kertonut avoimesti käyvänsä täällä)