Konsta Hietanen-Ura nousuun?
Konsta Hietanen on nimi, joka on ollut paljon esillä lähiaikoina. Televisiossa on mukana Tähdet tähdet kilpailussa, sekä Salatuissa elämissä. Konsta oli vuosia vailla suurempaa julkisuutta, mutta tänä vuonna hän on alkanut nousemaan julkisuuteen enemmän. Konsta alkoi tänä vuonna julkaista jälleen uutta musiikkia, tällä kertaa koko nimellään, kun aiemmin käytti vain etunimeään taiteilijanimenään.
Konsta on herättänyt paljon keskustelua Tähdet tähdet-kilpailun myötä. Niinpä voi olla, että Konstan ura lähtee nousuun.
Tässä ketjussa voi keskustella Konstasta, jotta tähdet tähdet-ketju pysyisi aiheessa.
Toivon vilpittömästi että tällä kertaa ketju pysyy asiallisena. Puhutaan mieluummin Konstasta ja hänen urastaan, eikä hänen perheestään.
Kommentit (175)
Olipa mielenkiintoinen keskustelu Konstan ja Aki Linnanahteen välillä. Monipuolisesti ja monelta kantilta eri asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Suomen ainoa julkkis joka on uransa aikana ollut ammattiurheilija, näyttelijä ja laulaja. Todellinen monilahjakkuus.
Voi kuule. Näitä tällaisia on lukuisia. Konsta on ihan ok monessa mutta ei erityisen hyvä missään. Ei suomen futisliigassa pelaaminen vielä tarkoita, että olisi superlahjakas jalkapalloilija. Suomi on futiksen kehitysmaa.
Käyttikö joku sanaa "superlahjakas"? Missäs jalkapalloliigassa itse olet pelannut?
Aki Linnanahdehan oli aivan innoissaan haastattelussa koko ajan, on varma Konstan menestyksestä.
Muutaman kuukauden sisään pitäisi kuulemma tulla uutta musiikkia.
Konsta esiintyy marraskuussa nenäpäivässä.
Konstan ura taitaa todella lähteä nousuun. Ei ole ihan pikkujuttu saada levytyssopparia Universalilta.
Konsta on nyt oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Lahjakas, taitava, itsensä likoon laittava, monipuolinen laulaja ja esiintyjä, jolla on elämänarvot ja taustat kunnossa. Kaikki ovat kyllästyneet Jari Sillanpään, Samu Haberin, Roope Salmisen jne. sekoiluihin. Konstan kärsivällisyys ja uran pitkäjänteinen rakentaminen on kannattanut.
Vierailija kirjoitti:
Konstan ura taitaa todella lähteä nousuun. Ei ole ihan pikkujuttu saada levytyssopparia Universalilta.
Kyllä, ja Linnanahteen Podcastissa Konstan puheista sai käsityksen, että Universalilla oli todella tykätty hänen musastaan ja sanoituksistaan, ja että saa tehdä omanlaistaan musiikkia. Hieno juttu, jos niin on.
Konsta oli äsken MTV-liven haastattelussa ennen Tanssii tähtien kanssa -lähetystä. Konsta sanoi, että hänen elämänsä ei ole oikeastaan kovin paljon muuttunut Tähdet tähdet -ohjelman jälkeen. Kisan aikana tunsi, että hänellä oli Suomen kansan vahva tuki. Nyt keskittyy musiikin tekemiseen, poppailuun. Tulossa on toivottavasti hyviä sinkkuja ja albumi. Tulevaisuudessa toivoo joskus pääsevänsä tekemään myös teatteria. Haastattelija kysyi, kuka on stailannut Konstan niin tyylikkääksi ja Konsta sanoi, että kyllä hän on ihan itse ollut oma stylistinsä. Arvokkaaseen iltaan vähän parempaa ylle. Konsta sanoi, että hänestä kaikki tanssiparit näyttävät todella hyviltä. Haastattelija kysyi, että Konsta haluttaisiin myös joskus nähdä kilpailijana TTKssa. Konsta sanoi, että kyllä tanssi näyttää niin vaikealta, ja nauroi.
Konstan hienon TTK-esiintymisen jatkoksi kuuntelin Konstan haastattelun Radio Sunissa, jossa jutteli Pasi Vainionperän kanssa. Haastattelussa tuli taas esiin paljon mielenkiintoisiakin juttuja, kuten Aki Linnanahteen haastattelussakin. Konsta kertoi biisiensä tekemisestä ja sovittamisesta. Kertoi myös, että oman Hullu-biisin esittäminen Tähdet tähdet -finaalissa oli eräänlainen käännekohta. Finaalin jälkeen moni, myös levy-yhtiöiden edustajat, ovat ottaneet Hullu-biisin puheeksi ja se on tehnyt vaikutuksen ihmisiin. Hullu-biisin teksti on monta vuotta vanha, kirjoitettu bändikämpän lattialla. Tähdet tähdet -ohjaaja kysyi ennen finaalia, että mitä haluaisit tehdä tähän Hullu-biisiin visuaalisesti, ja koska teksti oli kirjoitettu lattialla, Konsta päätti mennä makaamaan lavalle, jonka näimme sitten finaalissa. Striimikeikkoja on sovittu ja keikkoja ensi vuodellekin, tosin niiden toteumisesta ei tiedä tämän koronatilanteen takia. Levytyksiä ollaan jo aloitettu. Keikat muuttuvat, kun oman musiikin esittäminen lisääntyy, sitä Konsta on odottanut jo pitkään. Treenattava on paljon, Konsta haluaa tehdä kaiken hyvin eikä "sinne päin".
https://radiosun.fi/2020/11/01/en-halunnut-rakentaa-musiikkiuraani-tena…
Vierailija kirjoitti:
Konsta oli äsken MTV-liven haastattelussa ennen Tanssii tähtien kanssa -lähetystä. Konsta sanoi, että hänen elämänsä ei ole oikeastaan kovin paljon muuttunut Tähdet tähdet -ohjelman jälkeen. Kisan aikana tunsi, että hänellä oli Suomen kansan vahva tuki. Nyt keskittyy musiikin tekemiseen, poppailuun. Tulossa on toivottavasti hyviä sinkkuja ja albumi. Tulevaisuudessa toivoo joskus pääsevänsä tekemään myös teatteria. Haastattelija kysyi, kuka on stailannut Konstan niin tyylikkääksi ja Konsta sanoi, että kyllä hän on ihan itse ollut oma stylistinsä. Arvokkaaseen iltaan vähän parempaa ylle. Konsta sanoi, että hänestä kaikki tanssiparit näyttävät todella hyviltä. Haastattelija kysyi, että Konsta haluttaisiin myös joskus nähdä kilpailijana TTKssa. Konsta sanoi, että kyllä tanssi näyttää niin vaikealta, ja nauroi.
Tässä video Konstan haastattelusta:
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/konsta-hietanen-kuvailee-kiirei…
Konstan lyhyt haastattelu uudessa Pirkka-lehdessä, !Arjen roskakuski" kertoo, kuinka heidän perheensä kierrrättää.
Tekee kuulemma yli 200 keikkaa vuodessa mutta tulot silti alle 30k. Käykö se sukulaisilla laulamassa puoli-ilmaiseksi kun ei raataminen ainakaan tuloissa näy. Toisaalta on valitellut kuinka raskasta keikkailu on, mutta luuleeko että nyt voi huilailla kun on voitto taskussa. Päinvastoin, nyt pitäisi tuottaa laadukasta kuunneltavaa ja lisäksi vielä keikkailla, jos menestyä haluaa.
Konsta Radio Voiman haastattelussa 28.10.
https://anchor.fm/radio-voima/episodes/Konsta-Hietasen-pitk-tie-thtien-…
Konsta kertoo Instagrammissaan, että joulukonsertteja oli suunnitteilla, mutta vallitseva tilanne (korona) pilasi suunnitelmat.
Vierailija kirjoitti:
Konsta Radio Voiman haastattelussa 28.10.
https://anchor.fm/radio-voima/episodes/Konsta-Hietasen-pitk-tie-thtien-…
Konsta sanoo haastattelussa, että levytyssopimukseen Universalin kanssa liittyy se, että hän tekee itse edelleen oman tiiminsä kanssa suurimman osan työstä. Ja demot ja levyt voidaan tehdä valmiiksi edelleen hänen alakertaansa rakennetussa studiossa. Kertoo myös, että Lahden n. 80 minuutin keikan, joka myös striimataan, lisäksi on tulossa muita lyhyitä striimikeikkoja kouluihin ja yrityksiin, muutaman biisin striimikeikkoja.
"Mulla ei ikinä ole ollut haaveena tulla staraksi, vaan tulla hyväksi."
Konsta tänään Instagrammissaan
Olen vetäytynyt kellariin tekemään biisejä jo jonkin aikaa sitten, enkä ole antanut moneen viikkoon haastiksia yms. mutta olen kuulemma silti ollut näkyvillä jonkun verran...
No näkyvyys ei kyllä harmita, sellaisella olisi ollut tilausta tässä jo kyllä monta vuotta
Nyt kuitenkin keskityn olennaiseen eli luon, treenaan, keikkailen muutamat striimit ja näyttelen Mikin koukeroita.
Mulle oli tärkeää puhua avoimesti ja antaa haastiksia, ettei jengille tulisi vääränlaista kuvaa tästä "uudesta tulemisesta". Nyt kuitenkin lähes kaikki tietää, että olen vuosia kaikenlaisilla keikoilla kiertänyt laulaja/lauluntekijä, jolla on iso perhe. Eipä niistä, ilveksistä tai muustakaan tarvitse siis enää jauhaa joka paikassa. Keskityn siis kellarissa touhuamiseen, jotta olisi tarjota lisää tuntemuksia, elämyksiä ja yllätyksiä kansalle.
Toki minua näkee muutamissa hyväntekeväisyyshommissa, mm nenäpäivässä heti tämän viikon perjantaina. Ja ensi viikon Möysän Musaklubi - Mössö live/striimikeikka on tosi tärkeä ja upea homma meidän bändille!!! Toivottavasti mahdollisimman moni on messissä jommalla kummalla tavalla!!
Hieno duetto eilen Nenäpäivä-lähetyksessä Konstalta ja Diandralta Pave Maijasen upeassa kappaleessa "Elämän nälkä"
Konsta haluaa edelleen tehdä itse biisinsä, sanoi, että albumilla voi olla joku jonkun muukin tekemä biisi. Mutta pääosan haluaa tehdä itse.