Konsta Hietanen-Ura nousuun?
Konsta Hietanen on nimi, joka on ollut paljon esillä lähiaikoina. Televisiossa on mukana Tähdet tähdet kilpailussa, sekä Salatuissa elämissä. Konsta oli vuosia vailla suurempaa julkisuutta, mutta tänä vuonna hän on alkanut nousemaan julkisuuteen enemmän. Konsta alkoi tänä vuonna julkaista jälleen uutta musiikkia, tällä kertaa koko nimellään, kun aiemmin käytti vain etunimeään taiteilijanimenään.
Konsta on herättänyt paljon keskustelua Tähdet tähdet-kilpailun myötä. Niinpä voi olla, että Konstan ura lähtee nousuun.
Tässä ketjussa voi keskustella Konstasta, jotta tähdet tähdet-ketju pysyisi aiheessa.
Toivon vilpittömästi että tällä kertaa ketju pysyy asiallisena. Puhutaan mieluummin Konstasta ja hänen urastaan, eikä hänen perheestään.
Kommentit (175)
Toiveeksi jäänee, kun katsojaluvut 200 tuhannen tuntumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Suomen ainoa julkkis joka on uransa aikana ollut ammattiurheilija, näyttelijä ja laulaja. Todellinen monilahjakkuus.
Voi kuule. Näitä tällaisia on lukuisia.
Voi kuule. Nimiä tiskiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä näyttelemään Mikiä.
Taitaa olla tiukkis, ettei suutele vastanäyttelijää. Eilen oli tilanne, ei pussannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä näyttelemään Mikiä.
Taitaa olla tiukkis, ettei suutele vastanäyttelijää. Eilen oli tilanne, ei pussannut.
Salatuissa elämissä on rajoituksia, muun muassa ettei suudella.
Konsta odottaa jo pidempää lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kauan kauan sitten harmitti kun tenavatähdissä usein suosittiin aivan avoimesti miespuolisia kilpailijoita. Siellä oli monesti tosi hyviä tyttöjä kilpailemassa, harmitti nöiden lahjakkaiden tyttöjen puolesta.
Ensimmäisen ja viimeisen tenavatähden (6 yhteensä) voitti tyttö. Daralee ja Annika S. Ja muita palkintosijoja tytöillä paljon. Konstasta muistan myös sen, että hän oli niin ihanan luonnollisen ja tavallaan vaatimattoman oloinen voiton saatuaan. Hänestä tehtiin paljon haastatteluja lehtiin, myös sitten futiksen aloitettuaan, ja aina hän oli niin aidon ja raikkaan oloinen. Ilman mitään 'päähännousemista, tai ylimielisyyttä. Nykyisin vaikuttaa olevan edelleen sama, ihana Konsta.
Vierailija kirjoitti:
Konsta odottaa jo pidempää lomaa.
Ei mikään ihme että odottaa, on sen verran paljon töitä hänellä nyt syksyllä, ja perheen kanssa vietettyä aikaa vähemmän. Kiireisen syksyn jälkeen on loman ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Toiveeksi jäänee, kun katsojaluvut 200 tuhannen tuntumassa.
Mitä siitä, Konsta on antanut lukemattomia haastatteluja lehdille ja käynyt radiohaastatteluissa. Ja moni on katsonut hänen Nessun Dormansa, vaikka ei olisi itse ohjelmaa katsonutkaan.
Nyt Hietanen on tullut tv-ohjelmien kautta yhä tutummaksi suurillekin yleisöille. Hän paljastaa, että lisääntynyt julkisuus on poikinut erikoisen ilmiön.
– Olen huomannut, että ihmiset uskaltavat itseasiassa tulla nyt paljon vähemmän juttelemaan! Ehkä he antavat minun olla rauhassa, kun luulevat, että olen nyt muka jotenkin iso tähti.
Eri kokoonpanojen kanssa keikkailleella Hietasella on kotinsa kellarissa studio, jossa hän on äänittänyt joitain omakustanteita. Haaveissa olisi tehdä läpimurto omalla musiikilla.
– Toivon, että musiikkini saisi Suomessa kuuntelijoita. Olen päässyt Tähdet, tähdet -ohjelmassa näyttämään taitojani. Toivottavasti sekin auttaa minua eteenpäin.
Positiivinen luonne, lahjakas & kova tekemään töitä. Arvostan! On hyvä esimerkki nuorille, paitsi ehkä koulutuksen vieroksumisen suhteen (ei jaksettu vaimon kans kumpikaan opiskella niin alettiin sitten hankkia lapsia). No, mutta elämänvalintoja ne on nämäkin ja itsehän sitä oman elämänsä saa jokainen rakentaa mieleisekseen <3 Vois sitä tyhmemminkin aikansa käyttää kuin hyvään vanhemmuuteen pyrkien!
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Suomen ainoa julkkis joka on uransa aikana ollut ammattiurheilija, näyttelijä ja laulaja. Todellinen monilahjakkuus.
Ammattiurheilua ei ennen ollut samassa mittakaavassa, mutta huippu-urheiljoita on ollut kyllä, Rautavaara tulee heti mieleen.
Milloinhan Konsta julkaisee taas uutta musiikkia? Onko hänellä suunnitelmissa julkaista joskus ihan albumiakin?
Alkaa kyllä jo vähitellen kyrpimään kun joka suunnasta tyrkytetään tätä äijää.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa kyllä jo vähitellen kyrpimään kun joka suunnasta tyrkytetään tätä äijää.
Pari viikkoa sitten hehkutettiin joo aikalailla, mutta mielestäni nyt on ollut hiljaisempaa. Ja Konsta on sitä paitsi julkisuutensa ansainnut.
Ai luoja mikä myötähäpeä Melkein Mensassa... Eipä ole yleissivistyksen vikaa K:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Ai luoja mikä myötähäpeä Melkein Mensassa... Eipä ole yleissivistyksen vikaa K:ssa.
Ihan hyvinhän se minusta meni.
Konsta Instassa:
Kohta on 8 vuotta kun huudatin viimeisen kerran @fclahtiofficial faneja ja lähdin toisenlaisille kentille kiertelemään. Voisi sanoa että melkoisen monenlaisia keikkoja koettu. Omalle musiikille ei meinannut löytyä aikaa, mutta nyt alkaa tuntua, että se matka voisi vihdoin kunnolla alkaa.
Loin yhdessä pienen, mutta mahtavan tiimini kanssa ns. kaikkien keikkojen coverbändin ja ennen tätä vuotta olen ajatellut, että se tulemaan aina minun taloudellinen turvaverkkoni. Koska tilaisuuksiahan järjestetään aina. Niin ainakin luulin. No tämä vuosi osoitti toisin. Meiltä kaikilta alan tyypeiltä lähti se viimeinenkin turvaverkko pois.
Olen nöyrän etuoikeutettu tällä hetkellä. Jos minua ei olisi täysin oikealla hetkellä pyydetty mukaan @mtvsalatutelamat niin etsisin tällä hetkellä todennäköisesti eri opettajansijaisuuksia Lahdessa ja tekisin pikkukeikkoja ihan missä vaan ja ihan mihin hintaan vaan. Minulla kävi säkä. Olen tehnyt kovasti töitä ja tiettyihin hommiin lahjoja riittää, mutta tässä hommassa kävi vaan armoton säkä. Olisin muuten viruspaskan takia palannut lähtöruutuun tai sen alapuolelle niin kun liian monet ovat maassamme joutuneet tekemään. Voimaa veljet ja siskot ja terkkuja valtiolle: Tälle kentälle kaivataan nyt todella apuja!
Niinhän siinä sitten kävi että Konsta Hietanen otti ja voitti Tähdet tähdet 2020-kilpailun. Konstan ura lähtenee nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Tapio Rautalapiolla tais olla sama suora...
Konstan puheista Hesarin haastattelusta saa käsityksen, että Konstalla on tavoitteeni saada uransa nosteeseen. Toivoo tämän tapahtuvan Tähdet tähdet kilpailun kautta.