Missä vaiheessa olisi hyvä kertoa naiselle, että joutuu käyttämään vaippaa yökastelun vuoksi?
Kokemukseni mukaan aika moni nainen säikähtää sitä. Jos kertoo liian aikaisin, niin juttu tyrehtyy yleensä siihen. Mikä olisi oikea aika kertoa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffeillä, oikeasti.
Perustelut olisi kiva kuulla, kun itse olen huomannut, että tuossa vaiheessa noin 100 % naisista perääntyy, jos asiasta mainitsee.
Ap
Kerro vasta jos suhde vaikuttaa menevän vakavaksi. Äläkä aloita sanomalla että käytät vaippaa :)
Kerro ongelmastasi ensin ja että toistaiseksi ainoa ratkaisu on käyttää sitä vaippaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustelut olisi kiva kuulla, kun itse olen huomannut, että tuossa vaiheessa noin 100 % naisista perääntyy, jos asiasta mainitsee.
Ap
Juuri sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Juuri sen vuoksi.
Eli ap:n on jäätävä ikuisesti yksin, vaikka häneen aikanaan rakastuvalle naiselle asia olisi yhdentekevä?
Onpa kiusallista, eikö ole löytynyy mitään parannuskeinoa?
Vierailija kirjoitti:
Kerro vasta jos suhde vaikuttaa menevän vakavaksi. Äläkä aloita sanomalla että käytät vaippaa :)
Kerro ongelmastasi ensin ja että toistaiseksi ainoa ratkaisu on käyttää sitä vaippaa.
Juuri näin. Tärkeää on myös, että miten kerrot asia.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiusallista, eikö ole löytynyy mitään parannuskeinoa?
Leikkaus ei auttanut. Todennäköisesti loppuiän vaiva.
Ap
Sitten vasta kun ollaan nukkumaan menossa. Tossa kohtaa tuskin enää haittaa kun samassa sängyssä jo ollaan, ensitreffeillä en kyllä kertoisi.
Ainakaan mua ei haittais, kaikilla omat omituisuutensa!
Eihän se nainen sitä vaippaa yöllä käytä, tuskin ketään järkevää ja tasapainoista ihmistä asia häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nainen sitä vaippaa yöllä käytä, tuskin ketään järkevää ja tasapainoista ihmistä asia häiritsee.
Täh?
Ensitreffeillä, heti kättelyn jälkeen.
Ap parka :( <3
Tsempit knaiselta täältä ruudun takaa.
Hei ap, mikä oli tuo leikkaus ja milloin se tehtiin? Pelkään oman poikani puolesta kun ei loppua näy kastelulle ja ikää on jo paljon. Tähän mennessä on kokeiltu vasta lääkitys monta kertaa, hälyttimet ja sähköstimulaatiot jne. Missä vaiheessa tuollainen leikkaus tulee ajankohtaiseksi?
Toivottavasti löydät kivan naisen joka osaa suhtautua asiaan asiana.
Ei sitä tarvitse kertoa. Hoidat vaipankäytön fiksusti, eli puet sen vasta juuri ennen nukkumista ja poistat aamulla ilman sen kummempia seremonioita. Huolehdit vaipan aamulla roskikseen. Älä tee numeroa asiasta. Voit vastata lyhyesti, jos nainen sattuu huomaamaan vaippasi ja itse kysyy.
Ei varmaankaan ihan ensitreffeillä, mutta aikaisessa tapailuvaiheessa, jos molempia suhde kiinnostaa. Onhan näitä kaikenlaisia avannepusseja sun muita, ja silti löytyy kumppani. Ei ihminen sairauksilleen mitään voi.
Siis mikä tää juttu? Joku sairaus? Onnettomuus?