Tori.fi: käytetty lampunvarjostin 50 eur??? Mitä noi myyjät ajattelee??
Siis kysyin käytetyn lampunvarjostimen hintaa, valkoinen, yksinkertainen. Myyjä pyysi 50 eur ja vain nouto 40 km päästä... joo ei. Ei tullut kauppoja. Miten tyhmiä noi tori myyjät voi olla?? Kerroin myyjälle että saan UUDEN varjostimen alle tuon hinnan!
Kommentit (24)
No kai se vähän riippuu merkistäkin.
Oon huomannut saman. Ilmankos kauppa ei käy. Oon siirtyny huutonettiin.
En voi näillä tiedoilla sanoa. Jos on helvetin hieno ja tyylikäs varjostin jota ei saa nykyisiltä markkinoilta niin miksi ei viisikymppiä. Hyvännäköistä on tosi vaikeaa löytää.
Käytetty lamppu 30-luvun elokuvateatterista, hp. 30000e/kpl, mieti sitä!
Siis samanlainen uusi myynnissä alle 50€ miksi et osta uutta samanlaista kaupasta?
Vierailija kirjoitti:
En voi näillä tiedoilla sanoa. Jos on helvetin hieno ja tyylikäs varjostin jota ei saa nykyisiltä markkinoilta niin miksi ei viisikymppiä. Hyvännäköistä on tosi vaikeaa löytää.
No mähän sanoin että voin ostaa saman varjostimen uutena netissä. Hieman sisälukutaitoa kiitos.
Siis 1) myydään yhä
2) ei ole harvinainen malli
3) saan uutena samaan hintaan
Menikö perille? Ja siis jalkavalaisimesta kyse, n 35 cm halkaisijaltaan , eli kyse ei ole edes isosta varjostimesta
Vierailija kirjoitti:
Siis samanlainen uusi myynnissä alle 50€ miksi et osta uutta samanlaista kaupasta?
No tohon hintaan ostan tietty uutena. Haluaisin kuitenkin käytetyn edullisemmalla hinnalla joku 25-30 eur
Minkä takia Toikan lasilinnuista pyydetään hirmu hintoja? Eivät nuo näytä kovin kummosilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mähän sanoin että voin ostaa saman varjostimen uutena netissä. Hieman sisälukutaitoa kiitos.
Siis 1) myydään yhä
3) saan uutena samaan hintaanMenikö perille? Ja siis jalkavalaisimesta kyse, n 35 cm halkaisijaltaan , eli kyse ei ole edes isosta varjostimesta
Ethän sanonut että saat samanlaisen uuden varjostimen halvemmalla. Vähän kirjoitustaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Sain kirppistorilta kympillä suomalaisen designlampun,mulla ei ollu enempää ja tyttö tahtoi kotiin. Molemmat oltiin onnessamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis 1) myydään yhä
3) saan uutena samaan hintaanMenikö perille? Ja siis jalkavalaisimesta kyse, n 35 cm halkaisijaltaan , eli kyse ei ole edes isosta varjostimesta
Ethän sanonut että saat samanlaisen uuden varjostimen halvemmalla. Vähän kirjoitustaitoa.
Voi voi. No hieman halvemmalla saa se on totta, riippuu vähän osto paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole hullu joka pyytää...
Kyllä se nimenomaan on hullu joka pyytää, ja tämä sananlasku on tyhmä. Pimahtanut se joka pyytää liikaa, ja hullu se joka maksaa liikaa olisi parempi sanonta.
Hintoja saa sinne laittaa ihan vapaasti, miksi siitä vouhkaat ap.
Kenenkään ei ole pakko ostaa sieltä yhtään mitään.
Ja itsehän olet yhtä ahne kuin myyjä, sinä haluat saada erittäin halpaa tai täysin ilmaista tavaraa ja myyjä haluaa saada tuotteestaan mahdollisman hyvän hinnan.
Typerimpiä aloituksia taas, mitä olla voi.
Ja myyjät ihmettelee miksi ei kauppa käy.
Haloo, kos tuote on käytetty, siitä saa korkeintaan puolet ostohinnasta. Eri asia on antiikki tai joku myyntiharvinaisuus. Ei koske tavallista tuotetta.
Parasta laittaa hinnat tappiin, pysyy persaukiset poissa ja kauppaa tehdään vain tuttujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hintoja saa sinne laittaa ihan vapaasti, miksi siitä vouhkaat ap.
Kenenkään ei ole pakko ostaa sieltä yhtään mitään.
Ja itsehän olet yhtä ahne kuin myyjä, sinä haluat saada erittäin halpaa tai täysin ilmaista tavaraa ja myyjä haluaa saada tuotteestaan mahdollisman hyvän hinnan.
Typerimpiä aloituksia taas, mitä olla voi.
Kuule ahne. Jos tuote on käytetty, sun mielestä on kohtuutonta jos pyydetään 50 % ostohinnasta??
Salli mun nauraa!!!! Kukaan järkevä ei maksa käytetystä tuotteesta uuden tuotteen hintaa? Mikä järki?? Kuka tässä on ahne???
Vierailija kirjoitti:
Ja myyjät ihmettelee miksi ei kauppa käy.
Haloo, kos tuote on käytetty, siitä saa korkeintaan puolet ostohinnasta. Eri asia on antiikki tai joku myyntiharvinaisuus. Ei koske tavallista tuotetta.
No hyvä että kerroit myyjälle että uuden saa samaan hintaan, enää hän ei sitten ihmettele miksi kauppa ei käy.
Laitan tuotteelle juuri sen hinnan, millä olen valmis myymään. Jos ei mene kaupaksi, sitten pidän itse. Jos yritän myydä, ei se tarkoita sitä että olen valmis luopumaan hinnalla millä hyvänsä. En ole myöskään niin tyhmä, että en ymmärtäisi että pyytämäni hinta saattaa joskus olla liian kokea sen hetkiseen kysyntään. Joskus vain sattuu kohdalle ostaja, joka on valmis maksamaan pyytämäni hinnan. Saahan sitä kokeilla, jos ostaja löytyy. Tänä vuonna olen tehnyt kolme erittäin hyvähintaista kauppaa Torissa. Tori ei ole kierrätyskeskus eikä kirppis. Ostakaa ihmeessä uusia, jos niitä on helposti saatavilla halvemmalla kuin Torissa, turha täällä on rutista hinnoista.
Ihme porukkaa siellä myymässä. Muutama päivä sitten laitoin tekstiviestin, jossa ilmoitin haluni ostaa tuotteet. Kysyin myös mahdollisuutta lähettää.
Mitään ei kuulunut pariin päivään ja laitoin uuden kysymyksen johon ei ole vastausta tullut.
Tänään se tuote on poistettu sivulta eli varmaankin on myyty.
Miten joku edes kehtaa olla vastaamatta yhtään mitään.
Itsellä ei tulisi edes mieleen.
Ei se ole hullu joka pyytää...