Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jalat kramppaavat ja elohiiriä on jatkuvasti- olen varma että minulla on als

Vierailija
02.09.2020 |

Vuosi sitten alkoivat oireet pohkeista, nyt kramppaa myös reidet. Mikään määrä magneesiumia ei poista näitä kramppeja! Ikää on 45v.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USAssa mentaisiin laakariin eika kyseltaisi vauvapalstalla.

Lääkärit eivät ota tosissaan vaan epäilevät oireiden johtuvan masennuksesta.

Miksi nama laakarit sitten ovat viela virassaan?

Vierailija
22/30 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ylipainoa ja kuinka usein liikut oikeasti ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USAssa mentaisiin laakariin eika kyseltaisi vauvapalstalla.

Lääkärit eivät ota tosissaan vaan epäilevät oireiden johtuvan masennuksesta.

Jos noin on niin minakin voisin vetaa valkoisen takin paalleni ja ruveta tekemaan diagnooseja.

Palstan mukaanhan  Suomessa on laaketiede huipussaan, pitaisi jotain apua loytaa.

Vierailija
24/30 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toi johtui MS-taudista. Mutta syitä voi tosiaan olla monia jodin puutteesta diabetekseen, hermopinteeseen ja vaikka mihinkä.

Vierailija
25/30 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kanssa pelottaa välillä:/ Jalat kihelmöi ja "särisee"jalkapohjista ja sääristä aikalailla päivittäin. Jotkut kuvanneet muistaakseni koronan jälkioireenakin tollasta, lienen sit sairastanut sen lievänä jossain vaiheessa, en tiedä, sillon ei testattu lieviä, kun oli pientä oiretta keväällä. Välillä myös ruokaa tarttuu kurkkuun, en saakaan nieltyä ja pelkään tukehtuvani:/ Juominen sit siirtää yleensä ruuan lopulta kurkusta alas, varuilta pitää lasi olla aina vieressä siis, kun syö jotain. Mut toivon olevani vaan luulosairas! Ja esim.diabetes voi aiheuttaa tuollaista jalkojen kihelmöintiä, varmaan joku mg puutekin ja raudanpuutos? Tuosta nielemisvaikeudesta en sit teidä millä muulla se voisi selittyä, ahdistava on.

Täsmälleen samat oireet ja ne tutkittiin perusteellisesti. Nielemistutkinukset, hermoratajutut. Als yms poissuljettu, viruksen jälkeinen tila todnäk. Olin aika heikossa hapessa kun joku ehdotti että olis koronan jälkitila, jossain vaiheessa liityin facen koronaryhmään ja monella identtisiä oireita. Jollekin oli lääkäri sanonut että tuo hermoratatutkimus on ”jostain syystä” ihan ruuhkautunut.

Alsissa ei ole tyypillistä ruuan jumiutuminen vaan väärään henkeen meneminen ja ruuan jääminen suuhun.

Vierailija
26/30 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko ylipainoa ja kuinka usein liikut oikeasti ?

Olen läski kuin mikö eikä mulla ole koskaan mitään elohiiriä ollut. Miksi olisi?

Vierailija
27/30 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavilla on kaikenlaisia ongelmia jotka poistuu kun laihduttaa ja alkaa elämään kuten normaalit.

Vierailija
28/30 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla toi johtui MS-taudista. Mutta syitä voi tosiaan olla monia jodin puutteesta diabetekseen, hermopinteeseen ja vaikka mihinkä.

Hermopinne? Miten se voi aiheuttaa kramppeja?

Vierailija
29/30 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/30 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo syyshiiri.