IL: Bloggaajat hyökkäsivät Fitfarmia vastaan
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013100417567485_vi.shtml
Iltalehdessä tuollainen juttu, tietääkö kukaan tarkemmin? Kenestä bloggaajista kyse, kun ei jutussa mainittu. Yritin googlaillakin mutta huonoin tuloksin.
Kommentit (14)
Anna hearts you ja hikikinkku ainakin.. löytyy nopeella googlauksella ja löytyy myös sillä kun laitat googleen vaikkapa fitfarm kritiikki tms.
Olen mukana tuossa valmennuksess ja meillä on salainen fb-ryhmä jossa on 900 ihmistä (kaikki tuon valmennuksen maksaneita tyttöjä) ja siellä on kaaos menossa, jutta ja satu ovat haukkuneet meidät pystyyn, yrittää sensuroida kaiken kritiikin, uhkailee oikeustapauksilla jne jne. Tuloksena => 800 vihaista ja tyytymätöntä bikini challange tyttöä :( siitä on tullut kunnon some-kaaos
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 13:00"]
Olen mukana tuossa valmennuksess ja meillä on salainen fb-ryhmä jossa on 900 ihmistä (kaikki tuon valmennuksen maksaneita tyttöjä) ja siellä on kaaos menossa, jutta ja satu ovat haukkuneet meidät pystyyn, yrittää sensuroida kaiken kritiikin, uhkailee oikeustapauksilla jne jne. Tuloksena => 800 vihaista ja tyytymätöntä bikini challange tyttöä :( siitä on tullut kunnon some-kaaos
[/quote]
Kerro heti lisää! Kerro kaikki likaiset yksityiskohdat! Miten tuohon Fb-ryhmään pääsee?
Hyvä, että tämä "keisarin uudet vaatteet"-ilmiö kaatuu...
Eikö läskit naiset laihtuneetkaan?
[/quote]
Oho, oikeestikko Juttakin on ollut haukkumassa asiakkaitaan? Hämmentävää :O Aika hurja määrä muuten osanottajia!!
Bikini challange ei ole tarkoitettu läskeille vaan vahvan urheilutaustan omaaville normaalipainoisille naisille. Kaikki oli jo alkuun tosi laihoja ja kiinteytyivät vielä ennestään. dieetti toimi mutta kaikki muu oli mielestäni floppi
Xemax oy tekikin 1,5miljoonan liikevaihdon 3/2014
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 13:04"]
[/quote]
Kerro heti lisää! Kerro kaikki likaiset yksityiskohdat! Miten tuohon Fb-ryhmään pääsee?
[/quote]
Ei siihen ryhmään tietenkään pääse muut kuin valmennuksen maksaneet henkilöt. Jutta ja Satu mm. haukkuivat koko porukan paskanjauhajiksi sen jälkeen, kun yksi ihminen kertoi Bodyactionissa saamastaan huonosta palvelusta. Siitä sitten lähti lumipallo vyörymään ja alkoi tämä negatiivisen palautteen ja kritiikin sensuroiminen, ja Fitfarm yritti kuitata kaiken toteamalla, ettei kaikkia voi miellyttää. Tuskin 800 ihmistä voi täysin väärässä olla.. Fitfarm ei kaikenlisäksi ole missään vaiheessa myöntänyt mokanneensa, vaikka tuli oikein emämoka asiakkaita haukkumalla ja uhkailemalla.
Jestas, kuullostaapa hurjalta.. Jutasta ei uskois, koska hän on ollut todella miellyttävä ja postitiivinen julkisuudessa. Millaista huonoa palvelua BA:ssa oli ollut? Itse olen saanut hyvää palvelua, tosin en ole käynyt siellä kun ehkä 5-6 kertaa.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 13:12"]
Hyvä, että tämä "keisarin uudet vaatteet"-ilmiö kaatuu...
[/quote]
Tää ei oo mikään tuonkaltainen ilmiö, dieetit todellakin toimii. Oletko ollut fitfarmin dieeteillä? Itse olen ollut, tulos -30kg ja uusi elämä. Asiakaspalvelu onkin sitten asia erikseen, siinähän tässä casessa on kysymys.
Ne ei oo varmaan tajunnut, että perusläskejä ei voi valmentaa samalla tavalla kun urheilijoita. Ahneella on kakkanen loppu.
Miten tuo Anna hearts you -bloggaaja näyttää tuntevan hirveästi bloggaajia, vaikkei asu ees Helsingissä ja sen blogi ei ole mikään tunnetuin ees..
Toisesta ketjusta kopioituna:
VIERAILIJA 9.10. klo 0:048/9
näköjään myös
http://youcandoitf.blogspot.fi/
http://fitmeblogi.blogspot.fi/
http://bodyshadows.blogspot.fi/