34-vuotias Juho lopetti nettideittailun kokonaan huonojen kokemusten takia
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201808202201138936
Juhon mielestä nettideittailu toimi vielä kymmenen vuotta sitten, muttei enää.
– "Olen löytänyt nettideittien kautta aikoinani mukavia naisystäviä. Vielä kymmenen vuotta sitten nettideittailu oli paljon helpompaa keskivertomiehelle. Jutteluseuraa sai helpommin ja treffeille pääsi useammin.".
-"Itse viimeksi sinkkuna ollessani pääsin vuoden aikana kolmille treffeille nettideittailun avulla. En ole tuntenut oloani koskaan yksinäisemmäksi kuin nettitreffimaailmassa. Siksi luovuin nettideittailusta kokonaan.".
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juho ei tajua olevansa sen ikäinen, että suurin osa on jo pariutunut.
Avoimeksi jää, miksi Juho ei perustanut perhettä silloin, kun oli otollisessa iässä.
Vinkki: Ei kannata odottaa kymmentä vuotta kuvitellen, että pari löytyy sitten paremmin.
Mmm no 34-vuotias mies ei ole vielä kovin vanha pariutumiseen. Paitsi jos ei ole saavuttanut elämässä yhtään mitään. Juho taitaa siis olla aika helposti luovuttava tapaus.
On jos haluaa vaikka lapsia joskus.
34 taitaa tänä päivänä olla yleisin aika hankkia lapsia
Se lapsentekoon tähtäävä parisuhde olisi pitänyt hankkia jo 5 vuotta aikaisemmin eli Juho oli 5 vuotta myöhässä.
Väärin. Yleisin ikä synnyttävällä naisella on nykypäivänä Suomessa 34.
Ensisynnyttäjillä nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
" Juho kertoo juttelun loppuneen kuin seinään kun kertoo olevansa myyjä".
Huvittavaa, että palstan excel-taulukoijien mukaan , jotka Juhokin mainitsee, mm.DI 5000 kk tuloilla saa saman kohtelun.
Mikä meteli syntyykään jos mies edes vihjaisee jostain vaatimuksista.
Jos tapaatte miehen baarissa , harrastuksen parissa tjsp.niin tiedusteletteko koulutusta,vuosituloja,asunnon omistustusta, sijaintia ennenkuin vastaatte kysymykseensä mentäiskö kahville.
Keskustelen miehen kanssa ennen kuin päätän menenkö kahville.
Jos toinen vastaa "olen myyjä" oletan ettei häntä kiinnosta keskustella minun kanssani, myyjiä kun on niin paljon erillaisia ja hyvin erillaisissa töissä.
Noin turha vastaus kertoo vain ettei vastaaja ole kiinnostunut juttelusta.
Ei ole todellista, Vilma Alinan Juha88 alkoi soida heti päässä luettuani aloituspostauksen.
Juho voi olla huonohampainen kalju pahanhajuinen läski.
Miksi sitä ei kerrota?
Mikäs siinä. Voi naisia löytää muualtakin kuin netistä.
Noinko pahaksi on tilanne mennyt?
Vielä vuosi takaperin vientiä oli ainakin itsellä jatkuvasti. Kyllä nelikymppinen hyvässä kunnossa oleva mies kummasti kelpasi.
Artikkelin alta löytyy video missä nainen kertoo löytäneensä miehen harrastusten kautta. Tässä haiskahtaa ristiriitaisuus.. Miten Juho ei halua mennä harrastuksiin? Ihan silläkin onnistuu että kutsuu porukkaa koolle Facessa. Kutsun täytyy antaa olla useamman päivän jotta ihmiset ehtii siihen reagoimaan.
Väärin. Yleisin ikä synnyttävällä naisella on nykypäivänä Suomessa 34.