34-vuotias Juho lopetti nettideittailun kokonaan huonojen kokemusten takia
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201808202201138936
Juhon mielestä nettideittailu toimi vielä kymmenen vuotta sitten, muttei enää.
– "Olen löytänyt nettideittien kautta aikoinani mukavia naisystäviä. Vielä kymmenen vuotta sitten nettideittailu oli paljon helpompaa keskivertomiehelle. Jutteluseuraa sai helpommin ja treffeille pääsi useammin.".
-"Itse viimeksi sinkkuna ollessani pääsin vuoden aikana kolmille treffeille nettideittailun avulla. En ole tuntenut oloani koskaan yksinäisemmäksi kuin nettitreffimaailmassa. Siksi luovuin nettideittailusta kokonaan.".
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Siis minustakin on tosi kumma kun en enää 31-vuotiaana pääse yhtä paljon treffeille kuin 21-vuotiaana. Täytyy nyt vaan olla niin että ne treffit sun muut on rikki, minä en ole muuttunut.
Siis anteeksi nyt mutta 31-vuotiaista suurempi osa on jo suhteessa kuin 21-vuotiaista. Se on ihan vain tilastoasia eikä mikään "ilmiö".
Parikymppisinä naiset puhuu vielä kuin ihmiselle. Neljänkympin tienoilla ollaan jo jossain asemassa ja leikitään ylhäistä olentoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juho tavoitteli varmaan samaa ikäluokkaa kuin silloin 10 vuotta sittenkin. Koska ikähän on vain numero ja uskoo olevansa nuorekas kun vetää tennarit jalkaan ja farkkurotsin päälle.
Tutkittu on että miehille 20-60 vuotta sopiva naisen ikä on 18v
On huomattu! Itse kuulun +50 kategoriaan , ja oman ikäiset miehet hakevat seuraa jopa alkaen 18-vuotiaista!?!?!? Edes oman ikäiset eivät tosi monelle miehelle kelpaa. Samat on pyörineet siellä vuositolkulla, viimeksi Olin noin 5 vuotta sitten ja mikään ei ollut muuttunut.
Minä ja suuri osa muista naisista jätämme nämä miehet välistä suosiolla. Älkää siis hyvät miehet ihmetelkö, miksi seuraa ei nettideiteillä löydy. Haaveillaan vaan niistä nuorista, mutta jättäkää meidät muut sitten rauhaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juho ei tajua olevansa sen ikäinen, että suurin osa on jo pariutunut.
Avoimeksi jää, miksi Juho ei perustanut perhettä silloin, kun oli otollisessa iässä.
Vinkki: Ei kannata odottaa kymmentä vuotta kuvitellen, että pari löytyy sitten paremmin.
Mmm no 34-vuotias mies ei ole vielä kovin vanha pariutumiseen. Paitsi jos ei ole saavuttanut elämässä yhtään mitään. Juho taitaa siis olla aika helposti luovuttava tapaus.
On jos haluaa vaikka lapsia joskus.
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisinä naiset puhuu vielä kuin ihmiselle. Neljänkympin tienoilla ollaan jo jossain asemassa ja leikitään ylhäistä olentoa.
Naisilla ei ole samastumiskykyä vaan ideologiakyky. Kun omat pettymykset ja turhautumiset muuttaa omaa ideologiaa, kommentointikin muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun teillä miehillä ei iällä ole mitään merkitystä -olette sitten nuoria tai vanhoja, niin yhtä törkeästi kohtelette naisia. Mangutte seksiä, kohtelette alentavasti, suhteessa pahoinpitelee, alistatte yms
Vierailija kirjoitti:
Avoimeksi jää, miksi Juho ei perustanut perhettä silloin, kun oli otollisessa iässä.
Vinkki: Ei kannata odottaa kymmentä vuotta kuvitellen, että pari löytyy sitten paremmin.
Yleensä tuossa iässä moni on eronnut.
Alle 40 vuotiaista ihmisistä 35% on sinkkuja ja alle puolella 30v naisista on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ratkaistu. Älä keskustelu muiden kuin parikymppisen naisten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole samastumiskykyä vaan ideologiakyky. Kun omat pettymykset ja turhautumiset muuttaa omaa ideologiaa, kommentointikin muuttuu.
Joo, et tiedä mistä puhut
Opettele ensin kirjoittamaan ennenkuin käytät termejä joita et edes ymmärrä🤣🤣🤣
Naisten hypergamia on ihan käsikosketeltavaa
Vielä 5 vuotta sitten oli mahdollista löytää lähelle omaa tasoaan olevaa seuraa tavallisena miehenä.
Nykyään tavallinen mies saa tyytyä siihen alimpaan mahdolliseen tasoon missä ovat läskit tyhmät ketjupolttaja-siideripissis W T- yyh oot
Vierailija kirjoitti:
No oisko niin, että Juha on nyt myös itse 10v vanhempi ja se toki näkyy ja muutenkin vaikeuttaa pariutumista
Miehelle noi jutut tulee helpommiksi ajan myötä, naisille vaikeimmiksi. Ei tuo selitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juho tavoitteli varmaan samaa ikäluokkaa kuin silloin 10 vuotta sittenkin. Koska ikähän on vain numero ja uskoo olevansa nuorekas kun vetää tennarit jalkaan ja farkkurotsin päälle.
On huomattu! Itse kuulun +50 kategoriaan , ja oman ikäiset miehet hakevat seuraa jopa alkaen 18-vuotiaista!?!?!? Edes oman ikäiset eivät tosi monelle miehelle kelpaa. Samat on pyörineet siellä vuositolkulla, viimeksi Olin noin 5 vuotta sitten ja mikään ei ollut muuttunut.
Minä ja suuri osa muista naisista jätämme nämä miehet välistä suosiolla. Älkää siis hyvät miehet ihmetelkö, miksi seuraa ei nettideiteillä löydy. Haaveillaan vaan niistä nuorista, mutta jättäkää meidät muut sitten rauhaan
No enpä saa seuraa minäkään, 40, joka haen selvästi yli 50-v naista, koska olen tietenkin äitikompleksinen friikki.
Vierailija kirjoitti:
Naisten hypergamia on ihan käsikosketeltavaa
Vielä 5 vuotta sitten oli mahdollista löytää lähelle omaa tasoaan olevaa seuraa tavallisena miehenä.
Nykyään tavallinen mies saa tyytyä siihen alimpaan mahdolliseen tasoon missä ovat läskit tyhmät ketjupolttaja-siideripissis W T- yyh oot
Miksi se 5 vuotta sitten löytynyt nainen ei nyt sitten ole kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas sulla on keppi syvällä perseessä. "En halua miestä jolle kelpaa joku mua nuorempi ja kauniimpi".
Just just, eipä sulle taida ketään löytyä jos tuo on diil breiker.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai stana, iha vilosohvi on tullut meille naisille kertomaan että meiltä puuttuu empatiakyky. Ööööööö oletpa viksu-not. Idiootti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mmm no 34-vuotias mies ei ole vielä kovin vanha pariutumiseen. Paitsi jos ei ole saavuttanut elämässä yhtään mitään. Juho taitaa siis olla aika helposti luovuttava tapaus.
On jos haluaa vaikka lapsia joskus.
34 taitaa tänä päivänä olla yleisin aika hankkia lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas sulla on keppi syvällä perseessä. "En halua miestä jolle kelpaa joku mua nuorempi ja kauniimpi".
Just just, eipä sulle taida ketään löytyä jos tuo on diil breiker.
Heh, eiköhän löytämisongelma ole niillä miehillä.
N50+, parisuhteessa
" Juho kertoo juttelun loppuneen kuin seinään kun kertoo olevansa myyjä".
Huvittavaa, että palstan excel-taulukoijien mukaan , jotka Juhokin mainitsee, mm.DI 5000 kk tuloilla saa saman kohtelun.
Mikä meteli syntyykään jos mies edes vihjaisee jostain vaatimuksista.
Jos tapaatte miehen baarissa , harrastuksen parissa tjsp.niin tiedusteletteko koulutusta,vuosituloja,asunnon omistustusta, sijaintia ennenkuin vastaatte kysymykseensä mentäiskö kahville.
Oletteko huomanneet, että itseään "tavalliseksi mieheksi" tituleeraava on tylsä?
Ei harrasta mitään, ei ole kiinnostunut mistään, ei tavoittele mitään eikä tee mitään.
Hän hengailee nettideittisivulla ja ihmettelee kun ei kukaan innostu.
Seuraavaksi hänet löytää vauvalta valittamassa katkerana naisten "kohtuuttomia vaatimuksia".
Siis minustakin on tosi kumma kun en enää 31-vuotiaana pääse yhtä paljon treffeille kuin 21-vuotiaana. Täytyy nyt vaan olla niin että ne treffit sun muut on rikki, minä en ole muuttunut.