Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

34-vuotias Juho lopetti nettideittailun kokonaan huonojen kokemusten takia

Vierailija
02.09.2020 |

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201808202201138936

Juhon mielestä nettideittailu toimi vielä kymmenen vuotta sitten, muttei enää.

– "Olen löytänyt nettideittien kautta aikoinani mukavia naisystäviä. Vielä kymmenen vuotta sitten nettideittailu oli paljon helpompaa keskivertomiehelle. Jutteluseuraa sai helpommin ja treffeille pääsi useammin.".

-"Itse viimeksi sinkkuna ollessani pääsin vuoden aikana kolmille treffeille nettideittailun avulla. En ole tuntenut oloani koskaan yksinäisemmäksi kuin nettitreffimaailmassa. Siksi luovuin nettideittailusta kokonaan.".

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla olen naisista sen oppinut että kaksi tärkeintä asiaa miehessä on lompakon paksuus ja status.

Vierailija
42/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten hypergamia on ihan käsikosketeltavaa

Vielä 5 vuotta sitten oli mahdollista löytää lähelle omaa tasoaan olevaa seuraa tavallisena miehenä.

Nykyään tavallinen mies saa tyytyä siihen alimpaan mahdolliseen tasoon missä ovat läskit tyhmät ketjupolttaja-siideripissis W T- yyh oot

Hei! Te palstamiehet aina jaksatte muistuttaa tasoteoriasta. Minäpä muistuta nyt sinua. Sinä saat sen tasoiseen kumppanin, kuin mitä itse olet. Eli olet tuota tasoa, mitä mainitsit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juho tavoitteli varmaan samaa ikäluokkaa kuin silloin 10 vuotta sittenkin. Koska ikähän on vain numero ja uskoo olevansa nuorekas kun vetää tennarit jalkaan ja farkkurotsin päälle.

Tutkittu on että miehille 20-60 vuotta sopiva naisen ikä on 18v

On huomattu! Itse kuulun +50 kategoriaan , ja oman ikäiset miehet hakevat seuraa jopa alkaen 18-vuotiaista!?!?!? Edes oman ikäiset eivät tosi monelle miehelle kelpaa. Samat on pyörineet siellä vuositolkulla, viimeksi Olin noin 5 vuotta sitten ja mikään ei ollut muuttunut.

Minä ja suuri osa muista naisista jätämme nämä miehet välistä suosiolla. Älkää siis hyvät miehet ihmetelkö, miksi seuraa ei nettideiteillä löydy. Haaveillaan vaan niistä nuorista, mutta jättäkää meidät muut sitten rauhaan

No enpä saa seuraa minäkään, 40, joka haen selvästi yli 50-v naista, koska olen tietenkin äitikompleksinen friikki.

No varmaan saat. Valitettavasti olen jo varattu, muuten kiinnostuisin.

Vierailija
44/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla olen naisista sen oppinut että kaksi tärkeintä asiaa miehessä on lompakon paksuus ja status.

Hienoa. Nyt tiedät miksi sinä olet sinkku.

Vierailija
45/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juho ei tajua olevansa sen ikäinen, että suurin osa on jo pariutunut.

Avoimeksi jää, miksi Juho ei perustanut perhettä silloin, kun oli otollisessa iässä.

Vinkki: Ei kannata odottaa kymmentä vuotta kuvitellen, että pari löytyy sitten paremmin.

Kyllä niitä pariutuneitakin aina välillä vapautuu, kun eroja tulee.

Vierailija
46/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisinä naiset puhuu vielä kuin ihmiselle. Neljänkympin tienoilla ollaan jo jossain asemassa ja leikitään ylhäistä olentoa.

Naisilla ei ole samastumiskykyä vaan ideologiakyky. Kun omat pettymykset ja turhautumiset muuttaa omaa ideologiaa, kommentointikin muuttuu.

Ai stana, iha vilosohvi on tullut meille naisille kertomaan että meiltä puuttuu empatiakyky. Ööööööö oletpa viksu-not. Idiootti

Kivastipa siinä demonstroit sitä feminiinistä empatiakykyäsi :D LOL

Vierailija
47/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoimeksi jää, miksi Juho ei perustanut perhettä silloin, kun oli otollisessa iässä.

Vinkki: Ei kannata odottaa kymmentä vuotta kuvitellen, että pari löytyy sitten paremmin.

Ai perhe pitäisi perustaa, jos ei koe olevansa kypsä vanhemmaksi ja jos ei ole vielä nuorempana tarpeeksi hyvät tulot tai varallisuutta? Monet ihmiset kun haluavat elättää lapsensa muilla kuin sosiaalietuuksilla.

Vierailija
48/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juho tavoitteli varmaan samaa ikäluokkaa kuin silloin 10 vuotta sittenkin. Koska ikähän on vain numero ja uskoo olevansa nuorekas kun vetää tennarit jalkaan ja farkkurotsin päälle.

On huomattu! Itse kuulun +50 kategoriaan , ja oman ikäiset miehet hakevat seuraa jopa alkaen 18-vuotiaista!?!?!? Edes oman ikäiset eivät tosi monelle miehelle kelpaa. Samat on pyörineet siellä vuositolkulla, viimeksi Olin noin 5 vuotta sitten ja mikään ei ollut muuttunut.

Minä ja suuri osa muista naisista jätämme nämä miehet välistä suosiolla. Älkää siis hyvät miehet ihmetelkö, miksi seuraa ei nettideiteillä löydy. Haaveillaan vaan niistä nuorista, mutta jättäkää meidät muut sitten rauhaan

Jopas sulla on keppi syvällä perseessä. "En halua miestä jolle kelpaa joku mua nuorempi ja kauniimpi".

Just just, eipä sulle taida ketään löytyä jos tuo on diil breiker.

Olen eri . Kerroppa miksi meidän naisten pitäisi suostua olemaan itseämme vanhempien miesten kanssa, kun te miehetkään ette suostu olemaan itseänne vanhempien naisten kanssa? Ei miksikään. Deal breaker

Vierailija
49/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvätuloinen nainen. Olen kaksi kertaa yrittänyt seurustelua itseäni pienempituloisen miehen kanssa. Ensimmäinen juttu lopahti parissa viikossa, kun maksajaa haki. Toinen oli kärsivällisempi ja vasta noin parin vuoden kuluttua yritti maksattaa minulla kaiken. Muutti asuntooni ja sovimme vuokrasta, jota maksoi satunnaisesti, kun aina hänellä ei ollut rahaa. Ruokien maksaminen siirtyi myös kummasti minulle.

Vierailija
50/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten hypergamia on ihan käsikosketeltavaa

Vielä 5 vuotta sitten oli mahdollista löytää lähelle omaa tasoaan olevaa seuraa tavallisena miehenä.

Nykyään tavallinen mies saa tyytyä siihen alimpaan mahdolliseen tasoon missä ovat läskit tyhmät ketjupolttaja-siideripissis W T- yyh oot

Voi voi. Tasoteoria toimii näin. Eli koska sinä saat tommoisiakin naisia olet tuon tasoinen mies.

Voin lohduttaa sinua. Noin 10 vuoden päästä et saa edes tuon tasoisia naisia, että odota 10vuotta niin saat olla ihan rauhassa

Vierailija
51/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Juho kertoo juttelun loppuneen kuin seinään kun kertoo olevansa myyjä".

Huvittavaa, että palstan excel-taulukoijien mukaan , jotka Juhokin mainitsee, mm.DI 5000 kk tuloilla saa saman kohtelun.

Mikä meteli syntyykään jos mies edes vihjaisee jostain vaatimuksista.

Jos tapaatte miehen baarissa , harrastuksen parissa tjsp.niin tiedusteletteko koulutusta,vuosituloja,asunnon omistustusta, sijaintia ennenkuin vastaatte kysymykseensä mentäiskö kahville.

No, mikä meteli? Ja miksi joku ihminen menisi kertomaan ventovieraalle ihmiselle jotain vaatimuksia?

Vierailija
52/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Ja nyt kun tuon tiedät, niin tiedät varmaan myös, mihin kannattaa panostaa, jos haluaa naisen saada. Eikö totta? Vai mikä vielä on ongelmasi?

Vierailija
53/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse olen käyttänyt treffisovelluksia niin tässä muutama huomio:

-Siellä on todella paljon yh-äitejä.

-Moni nainen jättää vastaamatta viesteihin.

-Moni nainen pyytelee lisää kuvia vaikka profiilissa on muutama hyvälaatuinen kuva.

-Monella naisella on liian kova yritys päällä koko ajan, osa on jopa vongannut seksiä minulta.

-Tarjontaa on kyllä paljon.

-Maksullisia naisia myös pyörii aika paljon noissa treffisovelluksissa.

-Jotkut profiilit on feikkiprofiileita.

Olen itse saannut treffiseuraa pari kertaa ja kerran eksyin erään naisen kanssa sänkyyn tuon kautta.

Ikisinkkuna elän yhä.

M29

Vierailija
54/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Nyt tiedät miksi sinä olet sinkku.

Niinpä, en ole varakas koska teille ei kelpaa kuin rikkaat miehet. Siinä samalla haukutte tavalliset miehet. Olet kamala ihminen. Naiset eivät ansaitse elää.

Tilastojen mukaan Suomessa on noin 1,5 miljoonaa perhettä. Tässä luvussa ei ole mukana kaikki parisuhteessa olevat

Jos väitteesi pitäisi paikkansa, niin Suomi olisi Superrikkaiden superrikas valtio

Mene hoitoon tuon stanan pakkomielteen takia. Sinä et saa naista ja naiseksi on sinut jättänyt koska olet vttumainen kusipää**

Vierailija
55/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopas sulla on keppi syvällä perseessä. "En halua miestä jolle kelpaa joku mua nuorempi ja kauniimpi".

Just just, eipä sulle taida ketään löytyä jos tuo on diil breiker.

En usko, että minulla olisi mitään yhteistä miehen kanssa, joka ajattelisi että hän voisi yhtä hyvin olla parisuhteessa tyttärensä ikäisen naisen kanssa. Sellainen mies olisi minulle aivan liian kypsymätön, en enää jaksaisi parikymppisten harrastuksia ja ajatusmaailmaa. Minä halusin miehen, jonka kanssa on koettu suunnilleen samat elämäntapahtumat suunnilleen saman ikäisinä ja jonka kanssa arki ja elintavat ovat suunnilleen samanlaiset.

Nuoret ovat ihania, herttaisia ja kauniita. Mutta en minä heidän kanssaan haluaisi arkea jakaa.

Eri (n 50++)

Vierailija
56/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmm no 34-vuotias mies ei ole vielä kovin vanha pariutumiseen. Paitsi jos ei ole saavuttanut elämässä yhtään mitään. Juho taitaa siis olla aika helposti luovuttava tapaus.

On jos haluaa vaikka lapsia joskus.

34 taitaa tänä päivänä olla yleisin aika hankkia lapsia

Se lapsentekoon tähtäävä parisuhde olisi pitänyt hankkia jo 5 vuotta aikaisemmin eli Juho oli 5 vuotta myöhässä.

Vierailija
57/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse olen käyttänyt treffisovelluksia niin tässä muutama huomio:

-Siellä on todella paljon yh-äitejä.

-Moni nainen jättää vastaamatta viesteihin.

-Moni nainen pyytelee lisää kuvia vaikka profiilissa on muutama hyvälaatuinen kuva.

-Monella naisella on liian kova yritys päällä koko ajan, osa on jopa vongannut seksiä minulta.

-Tarjontaa on kyllä paljon.

-Maksullisia naisia myös pyörii aika paljon noissa treffisovelluksissa.

-Jotkut profiilit on feikkiprofiileita.

Olen itse saannut treffiseuraa pari kertaa ja kerran eksyin erään naisen kanssa sänkyyn tuon kautta.

Ikisinkkuna elän yhä.

M29

Niin ja lisäyksenä tähän että mukavia sekä asiallisia naisia siellä myös on ja yh-äideissä ei ole mitään vikaa. Treffeillä kävin yh-äidin kanssa ja hän oli todella mukava ihminen.

M29

Vierailija
58/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useilla deittipalstoilla. Tilanne on se, että miehiä on siellä noin 10-20 kertaa enemmän kuin naisia. Eli kilpailu on kovaa

Tälläkin palstalla on naiset usein kertoneet mikä on turn off nettideitti-ilmoituksessa. Tulos on se, että miehet suuttuvat, loukkaantuivat ja aloittavat vttuilun.

Turha näille on yrittää yhtään mitään selittää, kun ne on siellä omassa katkeruus-naisviha-pllunpuute -hurmiossaan. Antakaa olla. Ei ne halua mitään neuvoja, ohjeita, vinkkejä tms-samat geijot jauhaa samaa p*skaa samoista asioista.

Lempiaiheestaan ovat

1) Tadoteria-se koskee sitten vaan naisia. Kun toisinpäin puhutaan ei pidä paikkaansa

2) Hypergamia. Tarkoittaa sitä että geijot eivät saa nuorta, kaunista, isotissistä näistä ja irtopldee keneltä vaan

3) Gylligaryselli- naiset on lorttoj*, mutta geijolle pitäisi pldee antaa

4) Naiset on lompakkolois-hååria

Vierailija
59/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmm no 34-vuotias mies ei ole vielä kovin vanha pariutumiseen. Paitsi jos ei ole saavuttanut elämässä yhtään mitään. Juho taitaa siis olla aika helposti luovuttava tapaus.

On jos haluaa vaikka lapsia joskus.

34 taitaa tänä päivänä olla yleisin aika hankkia lapsia

Se lapsentekoon tähtäävä parisuhde olisi pitänyt hankkia jo 5 vuotta aikaisemmin eli Juho oli 5 vuotta myöhässä.

Mitähän sinä hourailet? Nykyään on ihan tavallista että lapset tehdään 30-40 vuotiaina, oikeastaan lapsia syntyy enemmän +30v naisille kuin alle 30v naisille. 

Juuri oli lehdessä uutinen että alle 30v naisista on äitejä alle puolet.

-eri

Vierailija
60/68 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan vakiodille tietää syyn siihen miksi Juho ei ole löytänyt naista

Juholla ei ole riittävästi rahaa eikä statusta. Juhon pitää tehdä enemmän töitä ja hankkia status, niin se nainen löytyy.