Saan hiivan JOKA kerta kun annan miehelleni
MItä helvettiä tämä on?
Joka helvetin kerta! Ihan sama käytämmenkö kumia vaiko emme! Hiiva tulee ja on sekä isot että pienet häpyhuulet vereslihalla.
En enää kestä!
Olen nyt kuukauden päivät parannellut hiivaa, ja olen jopa leikannut häpykarvat pois, jotta voin lääkitä haavoja! Suihkussa käyminenkin on yhtä tuskaa, koska suihku kirvelee haavoihin.
voi perkele!
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 00:40"]
Mistä tietää että ei ole kuivista limakalvoista kyse? No, ei ainakaan kuivana vetele.... Olen siis ihan tasan kostunut ja kiihoittunut!
Miehelläni on liian kireä esinahka, voiko tämä olla yksi syy että tauddit pesii??
Pitääkö hänen mennä leikkaukseen?
-ap
[/quote]
Sussa se vika on eikä miehessä. Mene lääkäriin äläkä tänne kirjottele
No rehellisesti eihän tuolle kukaan mitään voi ja kyse taitaa olla enemmän ihmisyydestä ja sen kokemuksesta. Rohkeudesta, häpeästä ja miehisyydestä.
Kirjoitin turhautuneisuudestani, minkä hän sille voi, ja jos pelkää kaikkea kirurgiaan liittyvää, niin voi olla todella suuri asia. . Ei mieheni tunteeton ole. Päinvastoin. Hyväntahtoinen. Kasvanut aikuiseksi.
Jospa kokeilisit itsetyydytystä dildon avulla. Jos saat samat "hiivaoireet" miehesi kalun kokoisella dildolla (kondomi sen päällä tietty) niin oireet liittyvät mekaaniseen ärsytykseen eivätkä mieheesi.
Liukuvoiteeksi jotakin vesiliukoista. Perusvoiteet ovat liian tahmaisia tähän tarkoitukseen. Prisman hyllystä löytyvä Protex on paljon parempaa.
Mä kyllästyin hiivaan, joten mä ja mies lopetettiin kahdeksi viikoksi KAIKKI hiivaa ruokkivat asiat. Sokeri ja viljat pannassa. Eipä ole enää vaivannut tuo vaiva.
Voisko olla herpes? Se voi toisilla tulla aina hankauksesta, ja sitä pahentaa vielä että ajaa karvat pois. Tai voi olla myös hiiva sekä herpes.
Mulla alkoi toistuvasti yhdyntöjen jälkeen tulla hiivaa ja silloinen mies jäi vähän sen jälkeen kiinni suhteesta.. Eli vieras hiivapesä luultavasti lähteenä, etenkin jos on kierukallinen hoito, yäks kun ällöttää tuo juttu vieläkin että vieraan horon hiivat ui muhun. No tuo mies ällötti kyllä yhtä paljon..
Kokeiles nyt pestä alapääsi Lactolinella joka kerran jälkeen jatkossa.
Minkä ikäinen olet? Mä olen 37 ja samanlaista ongelmaa. Kaikki kokeiltu mutta loppuviimeksi lääkäri totesi että jo ennen vaihdevyosia estrogeenitasot hieman tipahtaa ja sen takia limskalvot heikot. Otollinen ympäristö hiivalle. Siihen sit paikallisestrogeeni harvoin käytettynä. Tilanne on parantunut huimasti vaikka 2 vuotta oli ihan hirveetä. Ja siinä ajassa ehti kyllä kokeilla kaiken. Olis maitohappojen suurkuluttaja hyvin vähäisellä avulla.
Kunnon karvoituskin kannattaa kasvattaa. Se suojaa bakteeristoa.
Lääkäriinhän teidän molempien pitää mennä. Toistuvat tulehdukset ovat syy tarkempiin tutkimuksiin.
Teillä on se tulehdus luultavasti myös suussa, pitää hoitaa sieltäkin. Miehillä sitä on nivusissakin, kaikki pitää hoitaa kerralla ja siksi aikaa pidättäytyä seksistä. Teillä voi tosiaan olla sukupuolitauti. Voihan se olla joku oireettomana ollut vanha tartuntakin. Nekin voivat olla suussa ja nielussa erikseen.
kokeileppa laittaa gynocaps pimpuliin joka seksi kerran jälkeen, ei pääse hiiva kuplimaan.
Kannattaa myös hakeutua lääkärin puoleen, sulla voi olla kierre jossa rikkoutuneet limakalvot, hiiva ja emättimen bakteeritulehdus vuorottelevat niin että yhdyntä on yksinkertaisesti liikaa. Miehen tiukan esinahan alla se taikinajuuri eli hiiva muhii mukavasti odottaen seuraavaa kertaa päästä sun sisälle kasvamaan joten todellakin mies voisi huolehtia hygieniasta eikä saa enää pestä vehjettään saippualla vaan esimerkiksi happamalla pesuaineella kuten lactoline, sebamed tai lactacyd. Samat pesuaineet sulle niin happamuus säilyy, älkää pesko kuitenkaan liikaa!!! Tuosta oravanpyörästä on mahdollista päästä pois, mutta tuskin ilman laboratoriotutkimuksia.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 00:25"]
MItä helvettiä tämä on?
Joka helvetin kerta! Ihan sama käytämmenkö kumia vaiko emme! Hiiva tulee ja on sekä isot että pienet häpyhuulet vereslihalla.
En enää kestä!
Olen nyt kuukauden päivät parannellut hiivaa, ja olen jopa leikannut häpykarvat pois, jotta voin lääkitä haavoja! Suihkussa käyminenkin on yhtä tuskaa, koska suihku kirvelee haavoihin.
voi perkele!
[/quote]
Mitäs on noin surkeat paikat