Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan hiivan JOKA kerta kun annan miehelleni

Vierailija
05.10.2013 |

MItä helvettiä tämä on?

Joka helvetin kerta! Ihan sama käytämmenkö kumia vaiko emme! Hiiva tulee ja on sekä isot että pienet häpyhuulet vereslihalla.

En enää kestä!

Olen nyt kuukauden päivät parannellut hiivaa, ja olen jopa leikannut häpykarvat pois, jotta voin lääkitä haavoja! Suihkussa käyminenkin on yhtä tuskaa, koska suihku kirvelee haavoihin.

voi perkele!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tosiaan on hiivaa niin lääkitys molemmille.

Vierailija
2/31 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..annat miehellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidata miehelläsi pesivä hiivatulehdus. Miehillä ei välttämättä ole oireita ja tartuttavat tietämättään koko jutusta. Osta apteekista niitä tabletteja molemmille ja syötte yhtäaikaa . Helppo ja nopea. 

Vierailija
4/31 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että on hiivaa? Ettei vaan limakalvot ole kuivia? Se aiheuttaa myös kamalia oireita... Tiedän mistä puhun.

Vierailija
5/31 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, meillä naidaan monta kertaa päivässä, olis toi kamalaa

Vierailija
6/31 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää että ei ole kuivista limakalvoista kyse? No, ei ainakaan kuivana  vetele.... Olen siis ihan tasan kostunut ja kiihoittunut!

Miehelläni on liian kireä esinahka, voiko tämä olla yksi syy että tauddit pesii??

Pitääkö hänen mennä leikkaukseen?

-ap

Vierailija
7/31 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että miehesi on uskollinen sinulle? Vieras bakteerikanta aiheuttaa noita gynekologisia ongelmia. Kannattaa käydä sukupuolitautitesteissä samalla, kun käyt gynekologin juttusilla. Muutoin kannattaa tarkkailla ravitsemusta (lähinnä sokerit eli herkut, leipä jne) ja alapesukertoja.

Vierailija
8/31 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se tulee aina yhdynnän ja varsinkin suuseksin jälkeen? Mies luonnollisesti silmiin katsoen kieltää kaiken mahdollisen muun seksuaalisen kanssakäynnin. Elääko bakteeri siis jossakin esinahan  vai suun välissä?

Mitä helvettiä tämä on? Jos kuminkin kanssa tulee, niin onko se siis suussa vai omassa sokreitasapainon vinoudessa?

Olen todella kyllästynyt tähän, että kutisee ja ne pienet haavaumat, jota isommat hapyhuuleni ovat täynnä...lisäksi tuo tiettoisuus siitä, että toinen saattaa käydä vetelemässä kuivia ruokatunnilla ja mä saan kärsiä seurauksista ei kyllä helpota yhtään!

mä en täysin sinisilmäisesti luota kyllä ollenkaan, mutta yritän. Ainoastaan alapääni jatkuva oireilu vähän kyllä pistää miettimään. Jospa lakkaisin antamasta. Olen niin kypsä!

-*ei enää yhtään kesivää häpyihoa eikä huonosti paranevaa haavaa*

-ap

Vierailija
9/31 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaa sulle nyt, eihän keskustelua pidä jättää silloin kun keskusteltavaa on. Mutta tosiaan en voi tietää, ehdotan vakavissani jogurtin syöntiä.

985

Vierailija
10/31 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on bakteereja kaikkialla iholla ja erityisesti genitaalialueella. Ne siirtyvät helposti myös siis käden välityksellä. Kumi ei siis suojaa kaikkea ja voi aiheuttaa joillekin allergisia oireita. Oma sokeritasapainon luulisi korjaantuvan ruokavaliolla. Mee ihmeessä hyvälle gynekologille ja juttele näistä oireista, ettei noi tulehdukset todella pahene. Oli kyseessä mikä tahansa, niin on hyvä käydä gynen tutkimuksessa ja sukupuolitautitesteillä. Kannattaa hoitaa itsensä kuntoon ja sitten miettiä noita muita juttuja.

Vierailija
11/31 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on bakteereja kaikkialla iholla ja erityisesti genitaalialueella. Ne siirtyvät helposti myös siis käden välityksellä. Kumi ei siis suojaa kaikkea ja voi aiheuttaa joillekin allergisia oireita. Oma sokeritasapainon luulisi korjaantuvan ruokavaliolla. Mee ihmeessä hyvälle gynekologille ja juttele näistä oireista, ettei noi tulehdukset todella pahene. Oli kyseessä mikä tahansa, niin on hyvä käydä gynen tutkimuksessa ja sukupuolitautitesteillä. Kannattaa hoitaa itsensä kuntoon ja sitten miettiä noita muita juttuja.

Vierailija
12/31 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama ongelma. Kun molemmat hoidettiin yhtäaikaa kuntoon, niin vihdoin helpotti. Kierukan aikana oli oikea hiivahelvetti muuten.

Mutta me siis saimme ihan molemmille kunnon kuurin suun kautta ja sitten oltiin ilman seksiä niin kauan, että molemmat parani. Yritettiin käsikauppalääkkeillä, mutta hiiva palasi aina kahta kauheampana. Käsi kädessä lääkäriin vaan.

Vierailija
13/31 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä miestäsi ensimmäisenä syytä. Minulla oli ihan sama ongelma, eikä se mitään hiivaa ollut, herkät ja ärtyvät limakalvot ja se, että kun tapaillaan noin kerran kuussa, niin seksielämässä on aina taukoja. Sen jälkeen kun rupesin käyttämään liukuvoidetta, vaiva hävisi sen siliän tien. Ja mainittakoon, että kostun ihan normaalisti.

Vierailija
14/31 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te molemmat hoitaneet hiivan pois päiväjärjestyksestä, ja silti saat aina uuden tartunnan? Syökö siis myös miehesi hiivalääkkeitä?

Missään et mainitse, että myös miehesi on käyttänyt hiivalääkitystä. Kyllä kannattaisi käyttää. On nimittäin aivan typerää, että vain sinä söisit hiivalääkkeitä, mutta miehesi jäisi hoitamatta. Ei siihen tarvita mitään ruokatunilla vieraiden vetelyjä. Ihan hölmön hommaa moisen epäilykään, kun vain toista hoidetaan. 

Vierailija
15/31 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama tilanne noin kymmenen vuotta sitten. (olimme siinä vaiheessa olleet noin 15 vuotta yhdessä)

Hiiva tuli aivan joka kerta kun oli seksiä. Lopulta auttoi seuraavat toimenpiteet:

- molemmat hiivalääkekuurille (lääkärin reseptillä lääkkeet molemmille, ei niitä käsikauppalääkkeitä)

- ennen ja jälkeen seksin käydään alapesulla, molemmat pesevät vehkeensä huolellisesti (ja kätensä)

- jokaisen kerran jälkeen laitan emättimeen Gynolact-tabletin

Ja kyllä, toimenpiteet tappavat spontaanin seksin, seksin luonnonhelmassa ym, mutta ei auta. Näillä toimilla hiiva on pysynyt poissa.

Vierailija
16/31 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 16 lisää:

liukasteena voi käyttää jotain apteekin perusvoidetta (esim Basan1), jolloin kuivat limakalvot eivät aiheuta ongelmia. Perusvoiteet ovat neutraaleja eivätkä aiheuta emättimen bakteerikannalle ongelmia.

Ja kyllä, perusvoiteet ovat vähemmän seksikkäitä, mutta ei voidetta tarvita kun vasta siinä vaiheessa kun heppi menee sisälle.

Vierailija
17/31 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi on kyllä huolestunut sydämestään ja terveydestään, että luulisi sen olevan myös himon herättämistä riskeistä, mutta että näin.

No, menköön leikkaukseen. En halua ajatella sitä rahkaa ja elatusalustaa, joka siellä elää!

Minä passitan mieheni leikkaukseen! Jos ei muuta niin saa ainakin uuden alun, nimittäin kykenevänä ilman kostutusta!

Mä en enää anna ja elän mieluummin ilman näitä kaikkia *naisten*oireita! Luottamus on aina suhteellista, joten jos muu ei muuta todista, pidättäydyn seksistä.

koska tulee kumilla JA ilman samat oireet, saa raaputtaa selkää vain toivossa. jostakin paremmasta!

Vierailija
18/31 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelläsi on se, niin todennäköisesti se on nähtävissä ja oireilee. Hiivasieni ei yleensä tartu partneriin ja on harvinaisempi miehillä. Ominpäin ei ole suositeltavaa alkaa käyttämään miehellä hiivasienilääkitystä, vaan lääkärin kautta molemmat.

Vierailija
19/31 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpähän kirjoittaja tuolla alla seisovalla tekstillään tahtoo viestiä?

"Joo, toi on kyllä huolestunut sydämestään ja terveydestään, että luulisi sen olevan myös himon herättämistä riskeistä, mutta että näin.

No, menköön leikkaukseen. En halua ajatella sitä rahkaa ja elatusalustaa, joka

siellä elää!

Minä passitan mieheni leikkaukseen! Jos ei muuta niin saa ainakin uuden alun, nimittäin kykenevänä ilman kostutusta!

Mä en enää anna ja elän mieluummin ilman näitä kaikkia *naisten*oireita! Luottamus on aina suhteellista, joten jos muu ei muuta todista, pidättäydyn seksistä.

koska tulee kumilla JA ilman samat oireet, saa raaputtaa selkää vain toivossa. jostakin paremmasta!"

Vierailija
20/31 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa.  Voi vittu!

ap!

Se saa leikkauttaa tuon ahtaan  esinahkansa se on se ongelma!

Vien hänet lääkäriin ja se on sitten siinä. Kuten hän kaikissa kauhukuvaelmissaan sen kuvailee, jolle olemme nauraneet vedet silmissä

-*siinä se nyt olisi*

Ei voi mitään, mutta uskon sen olevan kaiken syy, jopa sen että hän voisi mennä elämässään eteenpäin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän