Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetkö treffeille, jos et ole "ihastunut"?

Vierailija
02.09.2020 |

Minä ihastun todella harvoin. Siis varmaan vain muutama ihastus on ollut koko elämän aikana. Kuitenkin joskus olen lähtenyt ulos ihmisen kanssa, joka on vaikuttanut mukavalta ja ollut kivan näköinen, mutta johon en ole ollut ihastunut. Koskaan treffeillä käynti ei ole kuitenkaan muuttanut tunteitani, jos ihastusta ei alusta asti ole ollut. En sitten yleensä ole lähtenyt enää uudestaan tällaisen henkilön kanssa ulos, jos tunteeni häntä kohtaan ovat täysin neutraalit.
Onko muita tällaisia, jotka harvoin ihastuvat? Lähdettekö uudestaan trefeille mukavan ihmisen kanssa, jota kohtaan tunteesi ovat korkeintaan tuttavalliset/kaverilliset?
(Tämä ei muuteen liity ulkonäköön millään tavalla, sillä hyvin usein kyllä tiedostan, että henkilö on kivan näköinen. Jostain syystä vain en ole häneen ihastunut.)

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi yleensä edes ihastua näkemättä? Sitä ennen kaikki muu on omaa mielikuvitusta. Ihmiset ihastuisi ja rakastuisi paljon enempi jos eivät tyrmäisi kaikkea jo kotisohvalta.

Vierailija
42/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut elämässäni kahdesti ja käynyt tasan kerran treffeillä. En siis todellakaan lähde mitään testailemaan kiinnostusta vaan vasta jos on jo sitä kiinnostusta. Miksi ihmeessä lähtisin treffeille jonkun sellaisen kanssa, josta en ole jo täysin varma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi yleensä edes ihastua näkemättä? Sitä ennen kaikki muu on omaa mielikuvitusta. Ihmiset ihastuisi ja rakastuisi paljon enempi jos eivät tyrmäisi kaikkea jo kotisohvalta.

Miten niin näkemättä? Luuletko että ihmiset tapaavat vain jossain tinderissä?

Vierailija
44/55 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta sanoisin, että se on tilanteesta ja ihmistä kiinni, mitä arvostan ihmissuhteessa.

Muistan, kun baarin kesä aikoina kaveriporukoissa, eräs tyttö näytti nätiltä, vaikka silloin oli muita suunnitelmia ja ei näyttänyt kiinnostavalta. Kun kyseinen tyttö otti minulle yhteyttä, mitä viime aikoina oli tapahtunut. Tytön oma-aloiteisuus teki vaikutuksen, sillä puhuimme tekstiviestissä pitkään kiinnostuksen kohteista ja muista. Muistaakseni, aloin vähän kiinnostua, vaikka en varsinaisesti ihastua (kuin: Haluaisin tutustua häneen enemmän) Mutta tuli tulokseen, että elimme vaikeaa aikaa ja lähtee hyvin kauas opiskelemaan. Sitten pikku hiljaa yhteytys katkesi, kun hän elää omaa elämää ja minä muuta, niin tulin tulokseen, että tyttö ei ollut halukas tekemään tuttavuutta, vaikka luulin hänen olevan kamu.

Sinkkumies 22

Vierailija
45/55 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetkö hakemaan vain ilmaiset tarjoilut?

Vierailija
46/55 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan oikeasti ihastunut ensisilmäyksellä ja olen aika monesti kuitenkin ollut ihastunut.

Vierailija
47/55 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lähtenyt treffeille täysin tuntemattoman ihmisen kanssa. Nuorena lähdin kuitenkin treffeille sellaisten miesten kanssa, joihin en ollut koskaan ihastunut ja joista tiesin, ettei treffit muuttaisi tunteitani. Lähdin vain kun pyydettiin. Aika typerää, en oikein ymmärtänyt asiaa. Ajattelin, että kavereina tässä tavataan ihan muuten vaan ja hieman ihmettelin näiden miesten romanttisia eleitä. Vain kaksi kertaa olen ollut voimakkaasti ihastunut ja molemmilla kerroilla oli tosi kyseessä. Toisen ihastuksen kanssa sovimme paremmin yhteen ja olemme nyt olleet pitkään parisuhteessa.

Vierailija
48/55 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan muutaman kerran jos näen potentiaalia. Ihastus tulee vasta muutaman kerran tapaamisen jälkeen, ja sitten se iskeekin lujaa. Olen ihastunut myös muualta tuttuun aiemmin tavalliseen ihmiseen ihan itselleni yllätyksenä. 

Sen kuitenkin tiedän heti jos koen ihastumisen täysin mahdottomaksi; voi johtua esim. ihmisen ominaistuoksusta tai arvoista tai siitä miten suhtautuu minuun. 

Sellainen asia mikä tappaa fiilikset myös potentiaalista on lankaamattomat hampaat ja pahanhajuinen hengitys. Siitä ei enää pääse eteenpäin, vaikka se olisi ollut ensimmäinen ja viimeinen kerta. Sitten kun on parisuhteessa, tällainen asia ei toki aiheuta eroa.

Vierailija
49/55 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä ei muuteen liity ulkonäköön millään tavalla" 

Totta kai tämä liittyy osittain myös ulkonäköön. Aina nämä asiat liittyvät myös ulkonäköön.

Mutta mitä tuohon AP:n kysymykseen, niin en edes muista koska olisin käynyt treffeillä muuten kuin tinderin kautta. Ja siellä en pysty ihastumaan keneenkään, ennen kuin olen heidät livenä tavannut, joten käytännössä menen siis aina treffeille niin että en ole vielä ihastunut.

Vierailija
50/55 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa, menisin treffeille. Jos ei, niin en. Olen vähän jääkuningatar, kiinnostun helposti mutta ihastuminen -saati syvempi tunne- vaatii minulle toisen persoonan parempaa tuntemista. Eli useammat treffit, ainakin jos nettideittailusta puhutaan. Vielä ekojen treffien jälkeenkin voisi kyseessä olla lähinnä ehkä tai ei, ei vielä ihastus.

Ja jos tuntisin tosielämässä, niin en menisi kaverin tms kanssa treffeille missään nimessä, jos en olisi ihastunut. Kyllähän se tunne olisi tullut jos on tullakseen, eikä ole järkeä roikottaa tai antaa väärää viestiä.

Vierailija
51/55 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ihastun hetkessä kauniiseen naiseen. Usein pelkät kuvat naisesta riittää ihastumiseen.

Vierailija
52/55 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamalle miehelle, jotka tunsin jo entuudestaan, olisi riittänyt seurustelun aloittamiseen vain se, että olin heidän mielestään nätti. He olivat tuossa vaiheessa tositarkoituksella liikkeellä ja heille olisi riittänyt sitoutuneeseen pitkäaikaiseen suhteeseen pelkkä kumppanin ulkonäkö.

Vierailija
53/55 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen tapahtuu vasta muutaman seksikerran jälkeen jos on tapahtuakseen eli tottakai menen treffeille mielenkiintoisen tapauksen kanssa.

Vierailija
54/55 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamalle miehelle, jotka tunsin jo entuudestaan, olisi riittänyt seurustelun aloittamiseen vain se, että olin heidän mielestään nätti. He olivat tuossa vaiheessa tositarkoituksella liikkeellä ja heille olisi riittänyt sitoutuneeseen pitkäaikaiseen suhteeseen pelkkä kumppanin ulkonäkö.

Noin se menee useimmilla miehillä. Ei tarvitse edes treffata.

Vierailija
55/55 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetkö hakemaan vain ilmaiset tarjoilut?

Ei halvattu. Suomeenkin muutti ikioma treffi-ja tunnekassa mies. Tiktokin kassa ukolla on varattuna per treffit 25 dollaria. Tunteet löytyy kanski kassasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi