Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetkö treffeille, jos et ole "ihastunut"?

Vierailija
02.09.2020 |

Minä ihastun todella harvoin. Siis varmaan vain muutama ihastus on ollut koko elämän aikana. Kuitenkin joskus olen lähtenyt ulos ihmisen kanssa, joka on vaikuttanut mukavalta ja ollut kivan näköinen, mutta johon en ole ollut ihastunut. Koskaan treffeillä käynti ei ole kuitenkaan muuttanut tunteitani, jos ihastusta ei alusta asti ole ollut. En sitten yleensä ole lähtenyt enää uudestaan tällaisen henkilön kanssa ulos, jos tunteeni häntä kohtaan ovat täysin neutraalit.
Onko muita tällaisia, jotka harvoin ihastuvat? Lähdettekö uudestaan trefeille mukavan ihmisen kanssa, jota kohtaan tunteesi ovat korkeintaan tuttavalliset/kaverilliset?
(Tämä ei muuteen liity ulkonäköön millään tavalla, sillä hyvin usein kyllä tiedostan, että henkilö on kivan näköinen. Jostain syystä vain en ole häneen ihastunut.)

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin treffeille, sillä ilman niitä en voi tietää, tulenko koskaan ko. henkilöön ihastumaan. Toki siinä henkilöstä pitää olla jotain sellaista, mikä kiinnostaa. Ihastun harvoin ja hitaasti, vasta paremman tuntemisen jälkeen. En oikeastaan ole koskaan mennyt treffeille vasta sitten, kun olen jo ollut ihastunut.

Vierailija
2/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen. Treffailen ihan ajankuluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene.

Vierailija
4/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin kautta menin ensimmäisille treffeille, vaikken tietenkään ollut siinä vaiheessa ihastunut. Riitti että mies vaikutti hyvältä tyypiltä ja näytti hyvältä kuvissa. Jos livenä en heti ihastunut, jatkoa ei tullut. Ihastun joko ensikohtaamisessa tai en ollenkaan.

Jos minua on kysytty treffeille irl, olen vastaavasti jättänyt treffit väliin jos en ole ihastunut tyyppiin heti. Aina on jäänyt treffit väliin.

Vierailija
5/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen menin. Minä ihastun helposti, joten kyllä se sieltä ennemmin tai myöhemmin tuli.

Nyt en menisi vaikka olisinkin jo ihastunut.

Vierailija
6/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset toivoo saavansa ilmasta safkaa, miehet edes jonkinlaisen panon

Vierailija
7/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset toivoo saavansa ilmasta safkaa, miehet edes jonkinlaisen panon

Osaan mennä kyllä muutenkin syömään. Ei siihen deittiä tarvita. En ole koskaan mennyt ruuan takia kenenkään kanssa ulos. Maksan myös aina omat syömiseni ja ensitapaamisella ehdotan muutenkin aina jotain muuta kuin ravintolaa. 

Tosi nälkäinen ja epätoivoisessa tilanteessa pitäisi olla, että  ruuan perässä treffeille menisin. 

Vierailija
8/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeeta ihastua jos ei edes niillä ekoilla treffeillä käy. Vai ihastutteko jo pelkällä viestittelyllä? No aikamoista.

Vierailija
9/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene.

Ihme ankeuttaja. Hus.

Vierailija
10/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että vähintääkin jonkinlainen kiinnostus on oltava, jotta treffeille lähden.

Vierailija
11/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene, tai super harvoin, mutta silloin vain sen kerran ja siihen täytyy olla tosi painava syy.

Vierailija
12/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen menisi. En ole ikinä ihastunut. Mistä sen tietää ihastuuko jos ei opettele yhtään tuntemaan toista. Ei minuun pelkkä ulkonäkö ihmisessä vaikuta suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
13/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tarvitsee olla kiinnostunut. En halua kuluttaa aikaani jonkun random ihmisen seurassa. Siksi karsastan Tinderissäkin ihmisiä, jotka olisi heti sopimassa treffejä. Haluan vähän viestiä ja fiilistellä onko edes mahdollista kemialle.

Vierailija
14/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikeeta ihastua jos ei edes niillä ekoilla treffeillä käy. Vai ihastutteko jo pelkällä viestittelyllä? No aikamoista.

Voi sitä ihastusta heräillä jo viestitellessä. Mutta sinä unohdat että ekat treffit voi olla käymättä silloinkin kun jo tuntee ihmisen irl jotenkin, paremminkin kuin yksien treffien perusteella voi tuntea.

Vierailija
15/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan ihastu viestittelyllä. Mulla ihastuminen liittyy vahvasti ulkoiseen olemukseen ja se selviää vain tosielämässä tavatessa. Jos ulkoinen olemus ei miellytä, yksillekään treffeille ei ole tarvetta.

Vierailija
16/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että vähintääkin jonkinlainen kiinnostus on oltava, jotta treffeille lähden.

Tai edes uteliaisuus.

- sama

Vierailija
17/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus voin ihastua pelkällä viestittelylläkin, jos juttu sattuu luistamaan hyvin. Ihastushan on usein myös hyvin pinnallista, eli voihan sitä pelkkien kuvienkin perusteella ihastua. Ainakin minusta on mukavampi mennä treffeille, jos on edes jollakin pinnallisella tavalla ihastunut henkilöön. Sitten minulla ainakin se tapaaminen joko syventää ihastusta tai parantaa ihastuksesta. (Joskus menee toki enemmän kuin yhdet treffit ennen kuin kumpikaan tapahtuu).

Toisaalta aloituksessa ei kerrottu, onko kyseessä ns. Tinder-treffit edes. Varmaan tarkoittaa kaikenlaisia treffejä. Joskus on käynyt niin, että ihastuin henkilöön, vasta kun olin tuntenut hänet vähän aikaa, vaikka ensin en ollut niinkään kiinnostunut. Tämä on käynyt kuitenkin tasan yhden kerran minulle. Yleensä jonkinlainen ihastus pitäisi olla, että lähden treffeille.

Vierailija
18/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisena miehenä on pakko mennä treffeille niiden kanssa jotka suostuvat lähtemään, eivätkä ne ole ikinä niitä joihin ihastuu, vaan yleensä enemmän tai vähemmän vastenmielisiä

Vierailija
19/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin jos pyydetään. En ole montaa kertaa ollut treffeillä elämäni aikana.

N50

Vierailija
20/55 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei treffeillä käynti, varsinkaan ensimmäisillä, tai toisilla, vielä mihinkään sido. 

Ei kukaan voi pakottaa ketään ihastumaan. 

Senkun menet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan