Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin raskaaksi Nuvaringista huolimatta

Vierailija
04.10.2013 |

Aloitin 3 kk sitten Nuvaring renkaan käytön koskan minulle ei sovi e-pillerit. Nuvaring on sopinut hyvin mutta tulin raskaaksi renkaasta huolimatta. Pidän renkaan koko 3 vk paikoillaan, en ota sitä hetkeksikään pois. Olen laittanut sen viikon tauon jälkeen takaisin maanantaisin klo 8. Olen aina ollut huolellinen ehkäisyn kanssa.

Ihmettelin raskausoireita mutta luulin kuvittelevani, käytänhän rengasta. Oli vatsaoireita joita luulin vatsapöpöksi. Muita oireita luulin työväsymykseksi ja hormonien heittelyksi uudesta renkaasta johtuen. Kuukautisia ei tullutkaan ja tein testin joka oli positiivinen. Otin renkaan pois ja sain keskenmenon muutaman päivän päästä tästä :(

Jotenkin todella surullinen olo vaikka emme edes suunnitelleet raskautta ja käytin ehkäisyä. Olisi pitänyt kuunnella itseäni ja ottaa rengas heti pois kun oireet alkoivat. Luulen että rengas abortoi sikiön.

Nyt tuntuu epävarmalta tämä ehkäisykeino ja muutkaan ei sovi. Renkaan jätämme pois ensikesän häiden jälkeen.

Onko muilla kokemuksia Nuvaring renkaan pettämisestä?

Tietysti kiva tietää, että voin ylipäätään tulla raskaaksi ja miehelläni on siittiöitä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaaksi tulee, jos on kyrvälle ahne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi