Testaa olenko selvännäkijä - vastaan ensimmäiselle 10:lle
Kommentit (149)
Kyllä, nyt osui! Pinkkiä ja vihreääkin löytyy tukasta. Ja myös huopaa, nämä lienee noita lisäkesuikaleita.
Noh niinpä tietysti en lukenut että vastaat ekalle 10:lle :D
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 22:47"]
Minulla on pitkät ruskeat hiukset ja juon valkoviiniä. Olenko onnellinen?
Et kysyisi sitä jos olisit.
[/quote]
Tämä on liian helppo vastaus käydäkseen selvännäöstä. Sinun pitäisi kuvailla vähän tarkemmin elämäntilanteita, joista näet mahdollisen epäonnellisuuteni johtuvan, jotta vastauksen voisi laskea selvännäöksi. t.16
[/quote]
Olet hyvin pettynyt johonkin. Ehkä hieman katkeruutta. Et syytä itseäsi. Mielestäsi olet tehnyt kaiken oikein mutta koet maailman epäoikeudenmukaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 23:08"]
Kyllä, nyt osui! Pinkkiä ja vihreääkin löytyy tukasta. Ja myös huopaa, nämä lienee noita lisäkesuikaleita.
[/quote]
Meinasin sanoa, että jotain ekohippiviritelmiä!
AP.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 22:55"]
Näetkö mulle miestä? Olen pieni vihreä silmäinen blondi ikää jo 40+
[/quote]
Honey blond? Löydät miehen mutta se ei ole tavallinen tarina. Jotain erikoista siinä on. mutta sinun ei pidä itse yrittää etsimällä etsiä. Ehkä ensin inhoat miestä.
[/quote]
honey blond, kyllä olen. Missä törmään tähän mieheen, tunnenko entuudestaan?
[/quote]
Tunnetko ketään miestä joka ärsyttäisi sinua? Näen R-kioskin. En tiedä mihin se liittyy.
Heh, ekohippiviritelmä osuu kyllä aika hyvin.. Takkutukka olen. :)
Minulla on ruskeat hiukset olkapäille ja olen normaalivartaloinen, iältäni 20v-30v välillä. Asun kerrostalossa.
Kysyn ensin, onko täällä joku lemmikki kanssani?
Varsinainen kysymys: Tulenko vielä joskus saamaan lapsen? Lapsettomuustaustaa on.
[/quote]
Vastaan: harmaa raidallinen kissa. Onko sen nimi Kölli, Mölli, Mökö?
En näe miestä elämässäsi.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 22:55"]
Näetkö mulle miestä? Olen pieni vihreä silmäinen blondi ikää jo 40+
[/quote]
Honey blond? Löydät miehen mutta se ei ole tavallinen tarina. Jotain erikoista siinä on. mutta sinun ei pidä itse yrittää etsimällä etsiä. Ehkä ensin inhoat miestä.
[/quote]
honey blond, kyllä olen. Missä törmään tähän mieheen, tunnenko entuudestaan?
[/quote]
Tunnetko ketään miestä joka ärsyttäisi sinua? Näen R-kioskin. En tiedä mihin se liittyy.
[/quote]
mulla ero vireillä, joten exmies ärsyttää. Hain tänään r-kioskilta meille liput lapsemme esitykseen, jonne pakosta menemme yhdessä
Ap, onko hiuksesi laitettu takaa kiinni?
Onko hiuksissasi vaaleutta?
Olet nopea kirjoittaja koneella.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 23:14"]
Minulla on ruskeat hiukset olkapäille ja olen normaalivartaloinen, iältäni 20v-30v välillä. Asun kerrostalossa.
Varsinainen kysymys: Tulenko vielä joskus saamaan lapsen? Lapsettomuustaustaa on.
[/quote]
Vastaan: harmaa raidallinen kissa. Onko sen nimi Kölli, Mölli, Mökö?
En näe miestä elämässäsi.
[/quote]
Valkoharmaa kissa täällä on, raidallinen ei ole mutta laikukas on. Olen kihloissa ja avoliitossa, sormus ei ole tällä hetkellä sormessa ja mies on käymässä kotipaikkakunnallaan 130km päässä. En tiedä vaikuttaako siihen mitä näet että mies ei ole täällä. Harmi jos kumminkin näyttää että miestä ei näy enää myöhemmin elämässä.
Niin juu ja ei ole Kölli tms. katin nimi mutta viisikirjaiminen nimi kyllä on :) t. edellinen
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 23:18"]
[/quote]
Kyllä on kiinni. Keskiruskeat. Osaatko kertoa tarkemmin?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 22:47"]
Minulla on pitkät ruskeat hiukset ja juon valkoviiniä. Olenko onnellinen?
Et kysyisi sitä jos olisit.
[/quote]
Tämä on liian helppo vastaus käydäkseen selvännäöstä. Sinun pitäisi kuvailla vähän tarkemmin elämäntilanteita, joista näet mahdollisen epäonnellisuuteni johtuvan, jotta vastauksen voisi laskea selvännäöksi. t.16
[/quote]
Olet hyvin pettynyt johonkin. Ehkä hieman katkeruutta. Et syytä itseäsi. Mielestäsi olet tehnyt kaiken oikein mutta koet maailman epäoikeudenmukaiseksi.
[/quote]
Hmm. En osaa sanoa, osuuko tämä oikeaan. En ole varsinaisesti onneton, mutta en ehkä onnetonkaan. Minussa on paljonkin vikaa, mutta en ehkä ole täysin valmis katsomaan peiliin. t-16
Jatkuuko yksineloani vielä kauankin? Blondi, pitkät hiukset, 20+, nainen.
41, se etten näe miestä elämässäsi johtuu todennäköisesti juuri siitä ettei hän ole siellä kanssasi. Näen näkyni nopeina välähdyksinä joten en pysty sanomaan mitään yleisestä elämäntilanteesta. Vain siitä mikä näkyy sillä hetkellä.
Voisitko vielä vastata minulle...Näetkö minulle rakkautta tulevaisuudessa? t. Brunette sohvaperuna.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 23:18"]
[/quote]
Kyllä on kiinni. Keskiruskeat. Osaatko kertoa tarkemmin?
Yritän. Vasemmalla puolellasi pino papereita, lehtiö ym.
Olet aika hyvin koulutettu.
Käytät välillä laseja.
Ja lisäksi olet käynyt useita kursseja.
[/quote]
Millainen on ensi lauantain deittini?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 23:22"]
41, se etten näe miestä elämässäsi johtuu todennäköisesti juuri siitä ettei hän ole siellä kanssasi. Näen näkyni nopeina välähdyksinä joten en pysty sanomaan mitään yleisestä elämäntilanteesta. Vain siitä mikä näkyy sillä hetkellä.
[/quote]
Ok... Jos jotain välähdystä vielä tulee niin saa kertoa :)