Testaa olenko selvännäkijä - vastaan ensimmäiselle 10:lle
Kommentit (149)
Mikä on tuleva ammattini ja milloin alan opiskella?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 00:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 00:45"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 00:43"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 00:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 00:21"]
87, sinulle tarjotaan "ylennystä" johon liittyy matkustaminen. Avioliittosi ei kestä. Ei se ole onneton eikä teillä ole kriisejä mutta olette paljon erossa toisistanne.
[/quote]
oho. Voisi kyllä pitää paikkansa tuo yleneminen ja matkustelu (mietinkin nimittäin aiemmin erästä roolia yrityksessä, mikä vaikutti tosi kiinnostavalta ja johon liittyy paljon matkustelua). Ei ole kriisejä ei avioliitossa ja en ole onneton. Terv. 87
[/quote]
mitä muuta näet?
[/quote]
Olet vaalea. Miehesi vaikuttaa jotenkin etäiseltä. Kuin katsoisit häntä jonkin kalvon takaa.
[/quote]
en ole vaalea, eikä mies vaikuta etäiseltä.
[/quote]
Onko lähelläsi valokuva jossa on mies huoltoasemalla?
[/quote]
osui: yksi kuva on miehestä tässä lähellä: takana rakennus, joka ei ole huoltoasema, mutta kylläkin saattaisi näyttää... osaatko sanoa muuta kuvasta? näetkö muuta? Mielenkiintoista!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 23:23"]
Voisitko vielä vastata minulle...Näetkö minulle rakkautta tulevaisuudessa? t. Brunette sohvaperuna.
[/quote]
En ole ennustaja mutta veikkaan, että sinulla on sellainen luonne, että helposti löydät itsellesi kotonaviihtyvän , kunnollisen, joviaalin miekkosen.
[/quote]
Tää osui siinä mielessä myös varsin oikeaan, että olen juuri viime aikoina kuullut todella paljon ystäviltäni ja parilta mieheltä myös, että ihme kun olen sinkku kun luonteeni on niin mukava :D
[/quote]
En ole ap. Näen että tulet löytämään kiltin, uskollisen miehen. Suhteenne ei ole intohimoinen eikä räiskyvä, mutta luotatte toisiinne ja tunnette olonne kotoisaksi yhdessä. Saatat tuntea itsesi jotenkin kömpelöksi? Älä huoli, miehesi tulee rakastamaan sinua sellaisena kuin olet. Hän on vähän aran oloinen. Sinä ikään kuin hehkut hänen rinnallaan, ehkä suhde valaa sinuun aivan uudenlaista itsevarmuutta.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 00:11"]
Kannattaako minun jäädä lasten kanssa kotiin vai menenkö töihin? Mitä näänt "urastani"?
S
[/quote]
Haluat jäädä kotiin mutta sinulla on jonkinlainen paine mennä töihin, ehkä taloudellinen paine tai läheistesi kesken on painostava ilmapiiri asian suhteen. Et ole varma onko työ, jota tähän asti olet tehnyt, juuri sitä mitä haluat. Todennäköisesti sydämessäsi tiedät että haluaisit tehdä jotain muuta. Neuvoisin käyttämään hyväksi mahdollisuuden jäädä kotiin ja miettiä rauhassa seuraavaa siirtoa.
(En ole ap, sori kun vastasin!)
91 joka mietti töihin paluuta vastaa:
näkeminen tuntui menevän kohdaltani mönkään, olen unelma-alallani ja hyvin kunnianhimoinen. Taloudellinen paine ei ole ajamassa töihin takaisin, vaan eräs työtarjous. Kiitos vastauksesta! Näkyykö tämän pohjalta muuta?
Istun sängyllä ja pidän kädessäni.. Mitä?
ole varovainen liikenteessä----lapsi saa mieleisensä lelun,, vaikka ei sitä liian kallista,, mutta löytyy halvempi ja vielä parempi, anoppi pyytää anteeksi jotain,,, asunnon suhteen varovaisia,,,,
lottonumerot illalle 5.10.2013
4..18..17, 25. .8 , 20 .11 ..
Istun tässä tuolilla ja kulutan aikaani ennenkuin.... lähden minne?
Kahden lapsen äiti on yksinäinen avioliitossaan. Saadaan me tämä hteiselo vielä toimimaan?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 22:40"]
[/quote]
Jonnekin valoisaan sisätilaan. Ei siis baariin. Veikkaisin siis, että töihin.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 22:41"]
[/quote]
Jonnekin valoisaan sisätilaan. Ei siis baariin. Veikkaisin siis, että töihin.
[/quote]
Ei osunut oikeaan. Lähden hakemaan lastani junalta.
Kahden lapsen äiti on yksinäinen avioliitossaan. Saadaan me tämä hteiselo vielä toimimaan?
[/quote]
No riippuu vähän siitä miten toimiminen määritellään. Sinä tulet kasvamaan ihmisenä etkä enää odota niin paljon mieheltäsi. Löydät sisäisen rauhan omasta itsestäsi. Miehesi ei muutu.
Olen kahden lapsen yh, asun rivitalokämpässä, olen nelissäkymmenissä. Lasten isä osallistuu lasten hoitoon hyvin.
Milloin löydän uuden miehen? Vai löydänkö? Saanko koskaan omaa huonetta? Millä näköalalla?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 22:41"]
Miten mun avioliiton käy?
[/quote]
Tiedät itsekin, että on aika luovuttaa.
Minulla on pitkät ruskeat hiukset ja juon valkoviiniä. Olenko onnellinen?
Makaan sängyssäni ja tuijotan intensiivisesti jotain esinettä. Mikä se on?
Kirjoitan työkseni, kävin eilen parturissa, nyt jalassani on keltaiset housut. Millaiset hiukset minulla on?
Onkos täällä vielä se sama ennustatäti?