Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän valehteleeko mies?

Vierailija
02.09.2020 |

Eli olen tavallaan tapaillut yhtä miespuolista henkilöä parin kuukauden ajan. Hän on välillä käyttäytynyt välinpitämättömästi ja ollut esimerkiksi vastaamatta viesteihin tai laittamatta viestiä. Tapaamisten sopiminen on ollut hankalaa ja onnistunut vain silloin kun hänelle on sopinut, vaikka mitään menoa hänellä tietääkseni ei hirveästi ole ollut. Hän asui kesän samassa kaupungissa kuin minä, mutta nyt muutti takaisin 100 km päähän eikä tuo välimatka mielestäni ole mikään ylitsepääsemätön. Näimme lauantaina viimeksi ja hän pyysi minua seuraavaksi viikonlopuksi hänen luokseen. Olin vähän epäileväinen asiasta koska hän kuitenkin oli myös käyttäytynyt välinpitämättömästi samalla kerralla.

Hänestä ei sitten kuulunut viesteillä mitään tässä välissä, ja tänään varmistin että tulenko sitten viikonloppuna hänen luokseen kuten puhuttiin. Hän vastasi, että ei onnistukaan koska maanantaina selvisi että viikonloppuna hänellä onkin vieraspeli muualla eikä ollut tiennyt että kausi voi alkaa näin aikaisin. Mielestäni tuo kuulosti valheelta, mutta mistä tiedän onko se kuitenkin totta? En siis muuten epäilisi, mutta kun hän on aiemminkin puhunut vähän mitä sattuu mutta ei nyt noin pahasti. Päätin että otan ainakin itse nyt etäisyyttä häneen, koska jos se olisi totta niin kai hän olisi ilmoittanut siitä jo maanantaina? Ja jos en olisi itse kysynyt mitään, niin olisiko hän ilmoittanut ollenkaan. Hän siis pelaa koripalloa jossain divarissa enkä löytänyt peleistä tietoja netistä hänen joukkueensa kohdalla. Ei siis näy menneitä eikä tulevia pelejä, eikä kai kaikki harjoituspelit siellä näykään? Mitenköhän voisin varmistua asiasta, neuvoja kaivataan joltain etevämmältä stalkkerilta!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sinne sähköpostilla kyselyä seuraan esim. valmentajalle onko peliä. Mikäli ei niin jätät miehen ilman selityksiä

Samaa mieltä. Kyselyä vaan menemään niin sillähän se selviää. Joutuu mies nalkkiin

Vierailija
22/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sinne sähköpostilla kyselyä seuraan esim. valmentajalle onko peliä. Mikäli ei niin jätät miehen ilman selityksiä

Miksi kukaan nöyryyttäisi itseään tuolla tavalla? Jos mies olisi innoissaan ap:sta, ihastunut tähän, niin hän pyrkisi koko ajan tekemään parhaan mahdollisen vaikutelman itsestään ja pelkäisi tämän menettämistä. Nyt hänelle on yhdentekevää, tapaako hän ap:ta vai ei. Kyllä se kertoo ihan riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
24/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- välillä käyttäytynyt välinpitämättömästi

- ollut esimerkiksi vastaamatta viesteihin tai laittamatta viestiä

- tapaamisten sopiminen on ollut hankalaa ja onnistunut vain silloin kun hänelle on sopinut, vaikka mitään menoa hänellä tietääkseni ei hirveästi ole ollut.

- hän kuitenkin oli myös käyttäytynyt välinpitämättömästi samalla kerralla.

- hänestä ei sitten kuulunut viesteillä mitään tässä välissä

- hän on aiemminkin puhunut vähän mitä sattuu

Miksi ylipäänsä haluaisit vielä tavata häntä?

En tosiaan tiedä. Ehkä se jotenkin ärsyttää kun hän oli kiinnostunut minusta ensin ja sitten kun itse viimein kiinnostuin hänestä, niin kaikki muuttui. En tiedä miksi edelleen haluaisin saada tämän toimimaan, mutta nyt kyllä luovutin ja olen 90% vakuuttunut että mitään peliä ei oikeasti ole ja hän keksi koko jutun. Outoa kyllä että valehtelee asiasta jonka oikean laidan voi ihan helposti ainakin myöhemmin selvittää netistä, mutta ehkä häntä ei kiinnosta vaikka tietäisinkin totuuden. Kylläpä vituttaa koko jätkä nyt!

Ap

Kiinnostus loppui, kun sai saaliin. Luulisi, että siinä vaiheessa haluaa yrittää. Tai sitten rupesi pelottamaan tai rupesi tavoittamattomissa olevaksi vuorostaan.

Kun noin paljon epäilet ja tulkitset epämääräiseksi, niin ei varmaan kannata jatkaa. Teillä voi olla erilaiset arvomaailmat ja se on iso töksy.

Sinulle sopii joku luotettava, jota ei tarvitse tulkita eikä tulkata vaan hän on selkeä ja teillä on synkkaa se kommunikointi. Semmoinen on kyllä olemassa.

Ehkä otat tämän yhdeksi oppisuhteeksi matkallasi ja jatkat omaa matkaasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi