Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän valehteleeko mies?

Vierailija
02.09.2020 |

Eli olen tavallaan tapaillut yhtä miespuolista henkilöä parin kuukauden ajan. Hän on välillä käyttäytynyt välinpitämättömästi ja ollut esimerkiksi vastaamatta viesteihin tai laittamatta viestiä. Tapaamisten sopiminen on ollut hankalaa ja onnistunut vain silloin kun hänelle on sopinut, vaikka mitään menoa hänellä tietääkseni ei hirveästi ole ollut. Hän asui kesän samassa kaupungissa kuin minä, mutta nyt muutti takaisin 100 km päähän eikä tuo välimatka mielestäni ole mikään ylitsepääsemätön. Näimme lauantaina viimeksi ja hän pyysi minua seuraavaksi viikonlopuksi hänen luokseen. Olin vähän epäileväinen asiasta koska hän kuitenkin oli myös käyttäytynyt välinpitämättömästi samalla kerralla.

Hänestä ei sitten kuulunut viesteillä mitään tässä välissä, ja tänään varmistin että tulenko sitten viikonloppuna hänen luokseen kuten puhuttiin. Hän vastasi, että ei onnistukaan koska maanantaina selvisi että viikonloppuna hänellä onkin vieraspeli muualla eikä ollut tiennyt että kausi voi alkaa näin aikaisin. Mielestäni tuo kuulosti valheelta, mutta mistä tiedän onko se kuitenkin totta? En siis muuten epäilisi, mutta kun hän on aiemminkin puhunut vähän mitä sattuu mutta ei nyt noin pahasti. Päätin että otan ainakin itse nyt etäisyyttä häneen, koska jos se olisi totta niin kai hän olisi ilmoittanut siitä jo maanantaina? Ja jos en olisi itse kysynyt mitään, niin olisiko hän ilmoittanut ollenkaan. Hän siis pelaa koripalloa jossain divarissa enkä löytänyt peleistä tietoja netistä hänen joukkueensa kohdalla. Ei siis näy menneitä eikä tulevia pelejä, eikä kai kaikki harjoituspelit siellä näykään? Mitenköhän voisin varmistua asiasta, neuvoja kaivataan joltain etevämmältä stalkkerilta!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kausi? Mikä joukkue? Miehen nimi? Pankkikortin PIN-koodi?

Vierailija
2/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee. Kyllä tuon tietää jo aikaisemmin. Muita kierroksessa kuten niin monella etäsuhteilijalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen jostain saa tietää, onko ko. joukkueella peli siellä. 

Vierailija
4/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta oikein voi vielä päätellä mitään

Vierailija
5/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteli tai ei, niin ei tuo jäppinen kovin (lue: yhtään) kiinnostuneelta vaikuta. Move on.

Vierailija
6/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksiköhän ei ilmoittanut itse sinulle että vkloppu ei käykkään?? Juu, valehtelee, tai olet aivan sama hänelle.

Vierailija
7/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee tai ei, niin kuulostaa kyllä käytöstavoiltaan melko lapselliselta ja itsekkäältä. Ensin pyytää luokseen, eikä vaivaudu informoimaan muuttuneista suunnitelmista. Vaan jättää sen kutsutulle ja matkustavalle osapuolelle varmistella, onko kutsu voimassa vai ei. Eihän tuollaisen kanssa voi tehdä mitään suunnitelmia ollenkaan. Jos jatkaisin pitäisin kevyenä hauskanpitona, jossa nähdään kun huvittaa. Tai keskittyisin etsimään miestä, joka haluaa olla kanssani.

Vierailija
8/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin varmaan että on sen verran vaikeeta tämä meidän tapailu, että antaa olla. Turhaan tuhlaat aikaasi stalkkaamiseen.

Vierailija
9/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- välillä käyttäytynyt välinpitämättömästi

- ollut esimerkiksi vastaamatta viesteihin tai laittamatta viestiä

- tapaamisten sopiminen on ollut hankalaa ja onnistunut vain silloin kun hänelle on sopinut, vaikka mitään menoa hänellä tietääkseni ei hirveästi ole ollut.

- hän kuitenkin oli myös käyttäytynyt välinpitämättömästi samalla kerralla.

- hänestä ei sitten kuulunut viesteillä mitään tässä välissä

- hän on aiemminkin puhunut vähän mitä sattuu

Miksi ylipäänsä haluaisit vielä tavata häntä?

Vierailija
10/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo aina tenttaa mua hirveen vakavalla naamalla ja se alkaa naurattaa mua. Sitten se kuvittelee että valehtelen kun nauran, mutta tämä ei pidä paikkaansa.

Vierailija
11/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sillä tiedolla teet? Toki jos tykkää roikkua löysässä hirressa niin ei siinä sitten hittojakaan kun palkkaamaan vaikka yksityisetsivä :D

Vierailija
12/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sekaantunut varattuun?

Vierailija
13/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- välillä käyttäytynyt välinpitämättömästi

- ollut esimerkiksi vastaamatta viesteihin tai laittamatta viestiä

- tapaamisten sopiminen on ollut hankalaa ja onnistunut vain silloin kun hänelle on sopinut, vaikka mitään menoa hänellä tietääkseni ei hirveästi ole ollut.

- hän kuitenkin oli myös käyttäytynyt välinpitämättömästi samalla kerralla.

- hänestä ei sitten kuulunut viesteillä mitään tässä välissä

- hän on aiemminkin puhunut vähän mitä sattuu

Miksi ylipäänsä haluaisit vielä tavata häntä?

En tosiaan tiedä. Ehkä se jotenkin ärsyttää kun hän oli kiinnostunut minusta ensin ja sitten kun itse viimein kiinnostuin hänestä, niin kaikki muuttui. En tiedä miksi edelleen haluaisin saada tämän toimimaan, mutta nyt kyllä luovutin ja olen 90% vakuuttunut että mitään peliä ei oikeasti ole ja hän keksi koko jutun. Outoa kyllä että valehtelee asiasta jonka oikean laidan voi ihan helposti ainakin myöhemmin selvittää netistä, mutta ehkä häntä ei kiinnosta vaikka tietäisinkin totuuden. Kylläpä vituttaa koko jätkä nyt!

Ap

Vierailija
14/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä nyt siihen peliin jäit junnaamaan. Ihan sama onko peliä vai ei. Jätkä ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Tuhlaat aikaasi.

Vierailija
15/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole muuta kierroksessa, niin pidä itsekin varamiehenä. Tapaat silloin kun sinulle sopii. Mutta vain jos pystyt olemaan tämäntyyppisessä suhteessa.

Sitten jos löydät uuden, niin ilmoita miehelle, että antaa tän jutun olla. Jos siis silloin on edelleen kuvioissa.

Toisaalta olisi ehkä helpompaa vain heivata tämä mies.

Vierailija
16/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä oikeastaan, koska mies ei ole kiinnostunut. Unohda hänet.

Vierailija
17/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne sähköpostilla kyselyä seuraan esim. valmentajalle onko peliä. Mikäli ei niin jätät miehen ilman selityksiä

Vierailija
18/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaapa tyhmältä (ja nuorelta) tapaukselta, kun ei ymmärrä että naiset kyllä selvittävät tällaiset ja valheella on lyhyet jäljet. Anna tuollaisen keskenkasvuisen ihmisen olla ja keskity omaan elämääsi kunnes löydät jonkun oikean miehen joka oikeasti arvostaa sinua. Tuollaisilla on/off-tyyppisillä miehillä on tapana tulla aina takaisin ja uudestaan ottaa yhteyttä pitkienkin aikojen kuluttua, joten muista silloin pysyä vahvana äläkä enää lähde tämän miehen kelkkaan sitten. Estä vaikka hänet jos ei muu auta. Mieti, että joku toinen saa joskus tuon ukon riesakseen (jos kukaan edes huolii) ja sinä saat nyt jatkaa elämääsi ilman mieshuolia. Minusta hänelle ei tarvitse selitellä mitään, olet vain kylmänviileästi ottamatta enää yhteyttä tai vastaamatta hänelle mitään. Tokihan voit ”pelin” jälkeen kysyä häneltä että mites meni ja saada hänet kiinni valheesta vielä itse teossa, mutta neuvoisin silti olemaan vain hiljaa. Satavarmasti hän vielä myöhemmin katuu että kulki onnensa ohi, mutta ei tuon kaltainen mies ansaitse hyvää naista. Menee vähän tunteisiin itselläni kun on ollut samantapainen kokemus aikoinaan.

Vierailija
19/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa sinulta silloin tällöin reikää ja se on siinä. Seuraava!

Vierailija
20/24 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laittaisin varmaan että on sen verran vaikeeta tämä meidän tapailu, että antaa olla. Turhaan tuhlaat aikaasi stalkkaamiseen.

Samaa mieltä tuon kuvauksen perusteella.  Ei kannata ryhtyä selvittämään. Jos mies oikeasti välittää, niin kyllä hän pitää huolen siitä, ettet joudu odottelemaan yhteydenottoja ja kyselemään tapaamisista. Tapailun pitäisi olla reilua ja rentouttavaa, ei energiaa vievää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän