Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haistelee likaisia pikkuhousja

Vierailija
04.10.2013 |

Tänään näin mieheni haistelevan likaisia pikkuhousujani ja jollain tavalla se kiihotti minua.. En tosin kertonut kiihottumistani miehelleni, vaan sanoin asian ällöttävän.. Onko muille käynyt vataavaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olevani yksin tämän asian suhteen. En kehtaa hyvälle ystävälleni asiasta kertoa todellakan. Auttakaa siis jos teilä edse tietoa/epälys että miehene tekee vastaava.. 

Vierailija
2/4 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies joka tykkää haistella toisinaan (vaimon pikkareita). Kerroin asiasta et joskus yksin ollessa ois kiva runkata ku ois ees haju. Sano ettei ymmärrä mikä kiihottaa mut lupas jättää mulle jos haluun. Ei siis viikon olleita kusenhajusia vaan päivän puhtaalla pimpillä olleita. Eli anna ukkos nuuhkia eikä sitä tarvi sairaaks sanoo jos ittekin salaa nautit siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pettynyt jos mieheni ei tekisi niin.

Se luonnollista ja kiihottavaa.

Joskun mieheni nuuhkii pöksyjäni minun nähden ja hieroo niitä sitten rintaansa vasten.

Tunnen itseni halutuksi ja rakastetuksi.

Vierailija
4/4 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että muutkin miehet haistelevat pikkuhousujanne ;) ehkä reagoin taphtunutta epänoormaalis, mutta sltä se tosiaan tuntui. Oli myös ihna kuulla että joku muukin nainen kiihottuu ;) anna kyllä jakossa mieheni haistella tuoksujani..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä